Partide de pescuit categoria - Loc natural

Partide de pescuit in categoria Loc natural. Cele mai noi partide la pescuit pe Loc natural

Cauta in Partide de pescuit categoria - Loc natural

partide la pescuit - Loc natural

Partida pescuit lacul sinoe

uraaat de tot , balta era plina de pescari dar nimeni nu a luat nimic .... nu stiu ce se intampla,un pescar zicea ca peste noapte treg rau cu plasele si cu curent(locuitorii din sinoe).recomand solemn sa ocoliti balta pe viitor! ... mai mult

• 11-10-2008

Partida pescuit bazinul mare

Setca langa setca la distante de 20-60 metri de mal pe tot bazinul. Niste nefericiti , campasera pe intuneric langa o zona fara stuf, aparent foarte promitatore, pentru ca dimineata sa constate ca un shmeker tocmai "montase" o setca in dreptul lor , la numai 10 metri (!!!) de mal. Cand ne-am apropiat, se uitau la noi " musca la p_ _ a" si unu zice : Veniti sa dati aici , ca am si nadit locu'! . Bineinteles , ziua au intrat si iesit barci cu vasle sau cu motor, unii puneau setca , altii scoteau ... mai mult

Partida pescuit dry dock bahamas

super frumos!eram cu vasu in doc uscat si noaptea rupeam pestele(ziua era imposibil din cauza caldurii).cel mai frumos lucru era faptul ca nu stiai ce prinzi ..... surprize surprize !!!! ... mai mult

• 11-10-2008

Partida pescuit bazinul la cala

Bubuiala mare cu baroasele prin calele navelor aflate la reparat si discutii"racnite" intre muncitori (cred ca surzesc din cauza zgomotului si zbiara unu'la altul ca se poata auzi). a picat numai la fixa , in jur de 100-150 gr/buc. (colegul a luat caras de 200-250 gr = 5 buc la bob de porumb pe ac, toata ziua). O platica "palmasa" la lanseta la viermusi buchet. Cred ca duminica sau in zile fara "cantece de baros" s-ar fi prins ceva mai mult... unii "spalau la varza" ca s-ar fi prins si ceva ... mai mult

Partida pescuit cacana

o zi foarte frumoasa ,aproximativ 20 grade,balata a fost arhi plina ieri la fel va fi astazi si maine,babusca ,obletii si carasi au iesit si ei la soare si din cand in cad se mai repezeau in cate o larva asa de ochii lumii.. ... mai mult

• 20-03-2010

Partida pescuit dunare-brat macin

la dunare erau cativa pescari am vazut pe cineva cum aluat un somn lla vreo7 kg la guvida. in rest nimic semnificativ.m-am jucat la oblete si guvida pana la orele 15.00 cand am lplecat tot din cauza ploiui ... mai mult

Partida pescuit dunare pod - unitatea militara

am ajund in jur de 12:00, primele 30minute NIMIC! cand vine un "cap de bou" de prin zona si-mi zice sa ma mut mai catre pod , ca acolo se prinde! dar cu un ton destul de hotarat! Ii zic ca "da" da'mai tarziu, adica curand..mai sta vreo 15 minute ca "desteptu'la poarta noua" si pleaca...nu trec 15 secunde si "smulg" pe mal o rosioara de cca 350gr!!! (a fost cel mai mare peste prins si m-a uns pe inima, nu stiam si nu vazusem sa existe rosioare asa de mari-aproape 30 cm lungime, cu aripioare rosu ... mai mult

Partida pescuit dunare

cetate dolj port apa e crescuta dar se prinde cateva kile de scrumbie ... mai mult

Partida pescuit canal paulean

cand am plecat timp destul de bun ,am ajuns nadit si a inceput ploaia si nu sa oprit.trasaturi slabe am pus cateva rame rosii pana am agatat ceva.stiuca am agatat-o la bibanel.unde am stat fiind foarte mult nufar trebuie avut grija sa nu sa se agate. ... mai mult

• 22-09-2010

Partida pescuit raul sabar-jilava

din pacate obletele era acoprit cu apa si nici macar nu am vazut un tzac in 2 ore!!!!!!!ciudat???poate ghinion,cine stie. ... mai mult

• 06-05-2009

Partida pescuit canal - dorobantu

Partida excelenta(am febra musculara)in ce priveste numarul(am prins sute de carasei carora le-am dat drumul.Am oprit 7 bucati ca palma-adica "monstrii").Manca la orice!!!Am avut o prajitura cu stafide si cand era aproape terminata am scos din ea doua stafide cu care am prins doi carasei!Manca la paine,pufuleti(la apr.orice este comestibil pt om)!Probabil abia fusesera intarcati!!!Am stat de vorba cu cativa pescari(este prima data cand am fost acolo) si mi-au spus ca peste mare nu mai este in ... mai mult

• 06-06-2008

Partida pescuit riul timis

Dimineata la prima ora, inca nu iesise soarele, cu un bubble de 5 cm, alb, cu pana in coada... trei avati , cel mai mare de 1100 gr, atac f frumos, dril de 2-3 min, si o zi superba! Locul: intre sag si parta, pe timis. Fir intins tuturor pescarilor!!! ... mai mult

• 16-10-2008

Partida pescuit dunare-brat macin

am ajuns la dunare pe la 13.00 cam batea vantul si a dat si cateva rafale de ploaie dar nu m-am speriat, am prins cativa carasei maricei si guvida. mai erau cativa pescari unul a luat un somn la 7 - 8 kg ... mai mult

Partida pescuit canalul spantov

carasei de acvariu(pe care lasat sa mai creasca)+2crapi(impreuna 4,5 kg). ... mai mult

• 18-10-2008

Partida pescuit potcoava

fratilor am fost la potcoava marti cu doi amici . taxa 20 ron . am ajuns pe la 6 iar la 6,30 unul din amicii mei avea un crap de 3,7kg (pe cintar ) la rima neagra . am plecat de pe balta la ora 18 dar in afara de crapul respectiv nu am mai avut nici unul din noi nici o trasatura . f f multa iarba . peste este ca sare de te inbonlavesti de inima dar daca nu nimeresti cind arunci un ochi in buruiana nu faci nimic . *preluat din forum ... mai mult

• 24-05-2010

Partida pescuit odoreu

imi pare bine ca se raceste timpul si stiuca incepe sa manance.dimineata destul de rece circa 4 grade.pe la ora 8 prima muscatura si am scos o marlita de aprox. 0.500 normal am eliberat-o.imediat in 10 minute am agatat o stiuca ,dar drilul nu a fost beton pentru ca a venit la mal foarte usor. ... mai mult

• 30-09-2010

Partida pescuit balastiera apa

o zi frumoasa azi la Apa am prins biban la pestisor (crap chinezesc ) si stiuca la albitura . platica nu a mancat deloc ! ... mai mult

• 02-10-2010

Partida pescuit lacul talabasca

DE CURAND A FOST LA LACUL TALABASCA..SA STITI CA NU MAI ESTE CE ERA ODATA...NU SE MAI PLATESTE ..DRUMUL ESTE DESTUL DE BUN..DAR SA STII CA PENTRU O MICA DISTRACTIE MERITA..DAR CAPTURI IMPRESIONANTE NU MAI SUNT...CARAS - 50-100 G ... FOARTE MICUTZ...DAR TRAGA PICA NON STOP... ... mai mult