Partide de pescuit categoria - Loc natural

Partide de pescuit in categoria Loc natural. Cele mai noi partide la pescuit pe Loc natural

Cauta in Partide de pescuit categoria - Loc natural

partide la pescuit - Loc natural

Partida pescuit balta potcoava

sistem;catch-realise......................si noi la fel........ sistem;catch-realise......................si voi la fel....... sistem:catch-realise......................si ei la fel......... Fir intins, ... mai mult

• 25-04-2010

Partida pescuit dunare-brat macin

dupa ce am plecat de la turcoaia pt ca nu se putea pescui am dat de alta belea pe bratul macin batea si mai rau vantul. am stat 3 ore in speranta ca poate poate s-o mai domoli nitel dar de unde. batea din ce in ce mai tare. unde sa ne mai ducem? un prieten a zis sa incercam la horia ca era aproape. zis si facut. ... mai mult

• 16-05-2010

Partida pescuit dunare-brat macin

am ajuns la dunare pe la 13.00 cam batea vantul si a dat si cateva rafale de ploaie dar nu m-am speriat, am prins cativa carasei maricei si guvida. mai erau cativa pescari unul a luat un somn la 7 - 8 kg ... mai mult

• 21-05-2010

Partida pescuit belis

Foarte interesant! Permisul si tichetul ANPA 2010 nu mai sunt valabile la Belis? Taxa 26 lei/zi sau 300 lei/an. Vine controlul cu barca cu motor termic. Atentie la fire ca s-ar putea sa vi le ia cu elicea. ... mai mult

• 10-07-2010

Partida pescuit canal paulean

o zi frumoasa pentru pescuit cu ceata foarte deasa de dimineata.sa prins intr-o veselie dar tot sub dimensiune eliberat ,au fost pescari care au fost amendati cu 500 ron,pentru retinerea sub 40 centimetri. ... mai mult

• 16-10-2010

Partida pescuit dunare

somn prins la taparina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ... mai mult

• 23-05-2011

Partida pescuit faleza galati

Astazi am fost la Dunare...am vrut sa incerc intr-o zona cu piatra la guvizi dar locul era ocupat...asa ca am renuntat, m-am axat pe spining, dar din pacate in afara a catorva atacuri de avat nimic special...Am fost cam dezamagit dar asta e. In drumul inspre casa am vazut la elice 2 jepcari, cat am stat eu au prins un novac cam pe la vreo 5 kg, fix in dreptul canalizarii mari...daca si asta se mai cheama pescuit e grav, unde poate sa impinga saracia, nu au trecut 10 min dupa ce l-au prins si a v ... mai mult

• 29-06-2011

Partida pescuit lacul talabasca

DE CURAND A FOST LA LACUL TALABASCA..SA STITI CA NU MAI ESTE CE ERA ODATA...NU SE MAI PLATESTE ..DRUMUL ESTE DESTUL DE BUN..DAR SA STII CA PENTRU O MICA DISTRACTIE MERITA..DAR CAPTURI IMPRESIONANTE NU MAI SUNT...CARAS - 50-100 G ... FOARTE MICUTZ...DAR TRAGA PICA NON STOP... ... mai mult

• 10-06-2008

Partida pescuit dunare-oltenita

Multe agataturi(crengi usoare),7 pers-4forfacuri rupte.Am dat cu 18 lansaete+undite,s-au prins cam 140kg peste(cel mai mic a fost un caras de aprox 600 g,cel mai mare un somn de 11,7kg).S-au oprit cam 5-8kg de pers iar restul s-a eliberat. Pestii opriti au fost intre 1-4kg. Personal,pe langa pestele oprit, am castigat multa experienta. ... mai mult

• 08-08-2008

Partida pescuit insula ostrovul mic

SUPER ... mai mult

• 06-09-2008

Partida pescuit lac (canal) scoiceni

am dat de la " casa pescarului"in stanga!am ramas socat pt ca in sfarsit am fost controlati la acte!peste-carasei!distractie-cea mai tare!ps:dunarea este f.f.scazuta! ... mai mult

• 11-09-2008

Partida pescuit riul timis

am vrut sa mai fie si altceva decat ,,balta,, si m-am dus pe timis putin dar nu am avut activitate prea multa.stie cineva un loc bun pe timis? ... mai mult

• 18-09-2008

Partida pescuit cut neamt

Am ajuns in locul cu pricina la ora 7. Pana mi-am scos betele, varul meu ( mai rapid ca mine ), a si scos o coltoasa la 2 kg... Ceea ce a urmat a fost un adevarat concurs intre el si mine... el fiind castigatorul! Locul este la iesire din Becicherec, pe dreapta. Un canal recent curatat, insa e adevarat ca apa e cam mica in unele locuri, insa nu duce lipsa de stiuca, caras si chiar crap destul de mare. Una peste alta, am retinut 2 buc de caciula, restul fiind eliberate. Doresc tuturor pescari ... mai mult

• 29-09-2008

am prins 2kg caras 1ora de la 6 la 7 seara ... mai mult

• 02-10-2008

Partida pescuit canal irigatii

locul e foarte frumos, iar pesti sunt destui. am prins caras la rama, iar un prieten a luat 2 stiuci... din pacate eu nu am fost pregatit cu scule pt stiuca! e plin de caras! fir intins tuturor! ... mai mult

• 07-10-2008

Partida pescuit lacul sinoe

uraaat de tot , balta era plina de pescari dar nimeni nu a luat nimic .... nu stiu ce se intampla,un pescar zicea ca peste noapte treg rau cu plasele si cu curent(locuitorii din sinoe).recomand solemn sa ocoliti balta pe viitor! ... mai mult

• 11-10-2008

Partida pescuit canal - dorobantu

ceata densa!am prins 2 salai la "plastice"!de la 10 si pana la 13 am prins 3 crapi =11kg!!!!mare atentie la cei fara permis+pg!!!!! ... mai mult

• 31-10-2008

Partida pescuit canal - dorobantu

apa f.scazuta!intre h13-15 am prins cu doua lansete, 9 ciortani=4,2kg.anul asta a fost ultima partida pe acest canal. ... mai mult