Partide de pescuit categoria - Loc natural

Partide de pescuit in categoria Loc natural. Cele mai noi partide la pescuit pe Loc natural

Cauta in Partide de pescuit categoria - Loc natural

partide la pescuit - Loc natural

Partida pescuit raul prut

O partida cu rezultate extraordinare ptr. aceasta perioada,am prins 12 crapi cu greutate intre 1 si 3,5 kg,in jur de 25 kg per total,in 2.Am prins si 4 somotei-total 3 kg,la rama neagra.A fost o vreme excelenta,noaptea nu a tras deloc,doar ziua,singurul regret il am ca mi sa terminat bateria la tel si nu am avut cu ce face poze.Am sa mai incerc miercuri si joi si poate fac si poze.A fost si un drum cu peripetii,fiind apa in padure pana la sold,am trecut cu costum de cizme si am mers cu bagajele ... mai mult

• 03-11-2008

Partida pescuit raul prut

O partida fara succes la crap dar am vazut ca sarea salaul si am incercat.Am bagat o napatca mica in garla de langa prut si am prin ceva jai si obleti si am pus in carlig....surpriza tragea salaul,ceva misto tare.FIR INTINS ... mai mult

• 08-11-2008

Partida pescuit dunare

...peisaj mirific...pacat de intretinere ... mai mult

• 11-11-2008

Partida pescuit insula ostrovul mic

super vizitati http://www.youtube.com/watch?v=cbPmkzEKA-4 astept com. ... mai mult

• 22-11-2008

Partida pescuit raul prut

Sal,o partida de pescuit minunata din punct de vedere a capturilo, doar vremea,un pic de ceata si un pic de ploaie de la ora 16.Am pescuit in baltile ramase in padure,in gropi,de la revarsarea prutului. ... mai mult

• 03-12-2008

Partida pescuit dunare-ulmeni-spantov

dunarea este tulbure 2 salai la tuister si mult aer curat ... mai mult

• 30-12-2008

Partida pescuit dunare-oltenita

la multi ani pt toti pescari maine vreau sa ies un pic la dunare adica 4 01 2009 care vrea sa mearga ma poate gasi la tel 0722818412 numai din bucuresti loc in titan ms mult ... mai mult

• 03-01-2009

Partida pescuit raul prut

Sal,o prima partida facuta de 2 prieteni la Prut pe anul asta,acum o saptamana in zona Frumusita,au prin la rama neagra,mihalt si la rama rosie ceva caras,dar putin in jur de 3-4 kg.Asteptam sa se mai incalzeasca putin si mai discutam.FIR INTINS ... mai mult

• 20-02-2009

Partida pescuit raul prut

Sal,am fost ieri la Prut si am prins o zi tare naspa cu vant si chiar ploaie la pranz,am dat in garla de la cantonul lui Deciu si nu am luat decat 10 carasi cat palma la rama rosie,aprx.1 kg,am vrut sa plec si maine dar la cat a plouat azi nu stiu,drumul e naspa pe ploaie.FIR INTINS ... mai mult

• 13-03-2009

Partida pescuit raul neajlov,iepuresti

AM FOST PLECAT PENTRU O PROBLEMA PERSONALA SI LA INAPOIERE M-AM OPRIT PENTRU A MA RELAXA CITEVA ORE SI MI-AM INCERCAT NOROCUL SPRE SURPRINDEREA MEA AM PRINS LA PRIMA ARUNCARE A UNDITEI UN PESTE CARUIA NISTE CHIBITI I-AU SPUS CLEAN ,CEEA CE MA FACUT SA INSIST AM MAI PRINS 5 PESTI CARORA NU LE STIU NUMELE ,DAR VREAU SA VA SPUN CAASA CEVA MI -SA INTIMPLAT FOARTE RAR.VA SALUT CU MULTA STIMA SI ASTEPT CA DV. SA NE SPUNETI UNDE VA PUTETI TRECE TIMPUL CU PLACERE. ... mai mult

• 28-03-2009

Partida pescuit lac (canal) scoiceni

zi f.frumoasa.am fost cam 30 pescari.unul singur a prins un ciortan la un kg.in rest carasei,rosioara,babusca,bibani!dorobantu era scazut(luni 30 martie voi merge acolo).pana in prohibitie nivelul apei va optim pt braconat!dupa prohibitie probabil se va prinde ca si anul trecut-carasei,guvizi si bibanasi! ... mai mult

• 29-03-2009

Partida pescuit dunare km 603

o partida de crap foarte productiva pe un loc momit timp de o saptamana! de obicei eliberez capturile dar pe acesta lam oprit... ... mai mult

• 30-06-2009

Partida pescuit raul prut

Salutare la toata lumea,am fost plecat la Prut de Vineri pana Sambata,este adevarat ca Prutul este tulbure dar nu asta e probleme ci acea iarba pacatoasa care vine si se agata de fire.Dupa cele comentate se pare ca am avut noroc,am prins in 2- 10 kg crap-greutatea lor[un crap la 5,5 kg,unul la 3 kg si 2 ciortanele la kil]si circa 3 kg somotel,dupa cum spuneam cred ca am avut un pik de noroc si suntem multumiti de cat am prins fata de cum se prezinta Prutul.Am sa postez pozele in album,cred ca ma ... mai mult

• 05-07-2009

Partida pescuit dunare

am plecat pe dunare la gostinu si apa era foarte crescuta, drumul bun pana la loc ca nu a plouat ,pestele a tras de cateva ori,cand puneam cortu in prima zi, a doua zi incepuse sa scada au incercat si cu barca si nimic. ... mai mult

• 19-07-2009

Partida pescuit raul prut

O partida de pescuit de 24 ore in Prut,cu rezultate slabute,4 ciortani,cel mai mare la 4 kg,o mreana la kil si 4 somotei,toti prinsi numai noaptea,ziua nu vrea deloc,cred ca din cauza ca au icre,am scos icre de la toti 4 ciortani.Am pescuit la mamaliga-patratica,lipitori si rama neagra.Prutul este tulbure si vine cu iarba,iar daca tin cont de asta pot spune ca am avut noroc ca am prins peste.FIR INTINS ... mai mult

• 24-07-2009

Partida pescuit raul prut

o partida fara capturi,apa foarte tulbure si vine cu multa iarba,am reusit sa prind un somn la kil.FIR INTINS ... mai mult

• 13-09-2009

Partida pescuit dunare km 369 la butuci

4 somni 2 8kg ,unu de 4 si unul de 2kg la rama neagra ... mai mult

• 30-09-2009

Partida pescuit raul prut

O partida reusita impreuna cu bunul meu partener PEDROS,prinsi seara intre ora 22 si 08,driluri minunate si capturi frumoase,multumesc PEDROS de ajutor la minciog.FIRE INTINSE ... mai mult