Partide de pescuit categoria - Loc natural

Partide de pescuit in categoria Loc natural. Cele mai noi partide la pescuit pe Loc natural

Cauta in Partide de pescuit categoria - Loc natural

partide la pescuit - Loc natural

Partida pescuit balta milcov(cacana)

o balta naturala,la marginea municipiului slatina,un loc bun de pescuit la caras si un loc bun si de gratar:) ... mai mult

• 28-07-2010

Partida pescuit rio ebro mequinenza

am ajuns simbata pe la 4 dimineata.vremea era frumoasa,vintul adia incet doar cit sa te mai racoreasca putin din cind in cind.am pregatit momeala si am plecat in larg,am lasat-o la vreo 30 de metri de la tarm si m-am intors.am inceput sa imi pregatesc lansetele le-am aruncat in larg dupa care a inceput asteptarea.dar a meritat pentru ca a dat roade:primul a avut 58 kg,al doilea 103 kg,al treilea 85 kg si ultimul 64 kg.am avut mult noroc,ceea ce va doresc si voua.FIR INTINS TUTUROR. ... mai mult

• 17-09-2008

Partida pescuit la rau (dunare km 6) natural

14 kg dintre care 10 platica,intre 200gr,si 500gr,crap mai mare nu a vrut,pe somn nu am dat dar erau niste bucuresteni cu cortul de 4 zile si aveau un jur de 100kg de peste,somn,ciortan platica,salau,avat,stiuca ... mai mult

• 03-09-2010

Partida pescuit ghioroc

este lac de acumulare mare,apa proaspata in permanenta,pestele foarte gustos.Adincime apei in medie este cca 3 m.Zona de deal cu peisaj extraordimar. ... mai mult

• 04-08-2008

Partida pescuit raul prut

In acea zi parca nimic nu-mi iesea . M-am scula tarziu o parte di momeli au plecat ( asa se intampla cand nu inchizi bune capacul ) , dar eram bucuros ca vremea arata superb . Soare , liniste si parca totul te chema sa pescuiesti .Asa ca hai la drum si dai bataie , am intrat pe la poarta , lipsa graniceri si ca sa-mi respect programul am mers um dreapta de cum intri in frontiere cand vii de la Sivita si am mers pe malul Prutului cam 500 de metri si cand am dat de cot am poposit , copaci cazuti , ... mai mult

• 17-01-2010

Partida pescuit santejude lac

Partida a fost organizata de 2 pescari maturi la care au mai participat 3 minori cu vartele(17,15 si 10 ani).Partida sa desfasurat pe 3 zile iar pescari au stat toti in acelasi loc,locul fiind foarte mare.In comun sa pescuit cu 14 bete.Cantitatea de peste precizata mai sus a fost totalitatea pesteliu prins la acea partida:D ... mai mult

• 25-01-2010

Partida pescuit balta milcov(cacana)

De la serviciu direct la balta cu un coleg sa vedem daca merge,sa incercam,cate un bat si larve .ora 3,30.am prins dupa cca 20 mn primu' caras s apoi inca vreo 8 la interval de 15-20 min. bat 6 m line fir p.0,12,forfac.0.08,ac 0,12,pluta,0,30g. ... mai mult

• 14-03-2012

Partida pescuit lacul enisala

pe data de 08.04.2008 am ajuns pe balta si pana seara nu am prins mai nimic. a doua zi a inceput recitalul...5 crapi de la 3,5 la 12 kg. cea mai fructuoasa partida a mea. a... totul a durat 3ore timp in care am mai avut 3 driluri ratate dintre care unul s-a soldat cu ruperea minciogului. ... mai mult

• 04-05-2008

Partida pescuit dunare - corabia

o zi de primavara nemaipomenita pentru o partida pe pe Dunare, niste locuri minunate,dar ingramadeala prea mare daca dai mai la dreapta sau mai la stanga sigur agatai pe cineva(in anumite locuri) ... mai mult

• 12-01-2010

Partida pescuit raul prut

am plecat cu gandul ca astazi voi face treaba , ca voi prinde ceva si totusi vremea era deatul de amestecata , intunecata si paraca vroia sa ploua . Dar stiam ca avand bicicleta ma descurc mai usor . Ajuns la digul Prutului am facut stanga cu gandul sa ajung la cantonul lui Petrica Ciocan dar la jumatatea drumului ma-m plictisit si am intrat la malul Prutului si am ajuns la Casa Rosie , nu de la noi cea de pa malul moldovenilor . Este acolo un cot care trebuie sa recunosc ca apa nu este mare dar ... mai mult

• 13-01-2010

Partida pescuit potcoava

am ajuns pe la 6 pe balta. nu ma asteptam sa prind prea mult pt ca stiam ca balta nu are decat maruntis. la undita te rupe caraselul mic dar e distractie. am plecat in jurul orei 13 cu gandul sa ma duc o fuga la lozova. ... mai mult

• 09-05-2010

Partida pescuit canal - dorobantu

am prins 14 ciortani!(9,5kg)si un salau(la prima ora)! ... mai mult

• 31-10-2008

Partida pescuit raul prut

O iesire pe Prut,in 3,de sambata dimineata pana luni la ora 17.Sa prins peste sambata si luni,duminica a batut un vant si valuri la greu.Cantitatea de peste a fost prinsa de cei 3 care am fost si impartit tot in 3.Am stat atat deoarece de pe 1 aprilie se inkide pescuitul la Prut pana pe 30 iunie si nu mai vedem iesire la pescuit decat la crescatorii.Pestele sa prins la patratica de mamaliga si cel mai bine a tras la mal la bete de 5-6 metri la tiganeasca. ... mai mult

• 30-03-2009

Partida pescuit raul prut

Sal,o noua partida de pescuit la Prut,cu capturi foarte bune ptr.perioada asta si conditiile in care se prezinta Prutul,tulbure si in scadere masiva.Am plecat miercuri pe la 14,am gasit locul ocupat si am asteptat pana la ora 18 cand a plecat persoanele respective,am lansat sculele si la ora 20 am prins prima captura,un crap de 6 kg la scoica,iar pana dimineata la 4 nici o trasatura.De la ora 5 pana la 7 am prins inca 6 pesti,4 carpi si 2 somni,crapii 1=5kg,1=4kg,1=3kg si 1=2kg,somn 1=3kg si 1=0 ... mai mult

• 14-08-2009

Partida pescuit raul prut

O ultima partida pe anul aceste pe timp de noapte cu reusite cred eu satisfacatoare,mentionez ca acesti pesti sunt impartiti in 2 cu bunul meu amic PEDROS,pesti prinsi seara la scoica si mamaliga-patratica,nu mai mergem noaptea ca e tare frig.Dovezi la pestii capturati stau pozele pe care nu le pot posta din cauza unor probleme cu adminul,am trimis pozele adminului si se pare ca merg dar eu cand incerc sa le postez nu reusesc.FIRE INTINSE. ... mai mult

• 01-11-2009

Partida pescuit balta potcoava

dupa ce am plecat de la pod am ajuns la potcoava erau cativa pescari care aveau ceva caras dar am cautat obletele intr-o ora am reusit sa prind cam un kilogram de oblete frumos pot sa zic aveau cam 12-16 cm lungime,un alb sclipitor, am folosit aciasi lanseta de 4 m culisanta,am stat ce am stat apoi am plecat vis-a -vis la balta ipotesti,deasemenea un loc superb despre care vom vorbii in urmatoarea partida.... ... mai mult

• 30-03-2010

Partida pescuit balta ipotesti

DA DUPA CUM SPUNEAM ,iata sutem ajunsi la balta ipotesti unde eram eu acum 2 ore si ceva ,de aceasta data am dat cu un bat fix de 4 m langa teava acolo unde este excavat,cei care stiu,stiu despre ce vorbesc,apa tulbure verzuie nu prea credeam ca da carasul asa ca am dat drumul la muzica un bidon 2 de bere si baga la seminte la soare frumos cand pac pluta la fund , un caras cam la 200 grame frumos,inca unul si inca unul in total 3 carasi 700 grame. ... mai mult

• 30-03-2010

Partida pescuit balta potcoava

O PARTIDA excelenta inaintea Pastelui,am prins in jur de 7 kg babusca peste 15 cm fiecare,si cativa carasi care au avut peste 2 kilograme,la culisanta dar si la fixa,o partida buna pot sa zic,pestele mananca la orice ora in orice zi acolo,pacat ca se braconeaza mult...........mai e si in prothibitie,am folosit o pluta de 3 grame la culisanta ,un fir de 0,16,cu ac de 10 rosu,forfac de 0,08,bat de 4 m ... mai mult