Partide de pescuit categoria - Loc natural

Partide de pescuit in categoria Loc natural. Cele mai noi partide la pescuit pe Loc natural

Cauta in Partide de pescuit categoria - Loc natural

partide la pescuit - Loc natural

Partida pescuit balta potcoava

Ieri 17.04.2010, a avut loc concursul de pe balta Potcoava,unde s-au reusit aproximativ 90 kg peste ,caras,babusca,crap,platica.Aceasta repetitie vine ca urmare a faptului ca se apropie marele concurs ,,Cupa Taifas'' ajuns deja la a 6 editie pe Olt,cu premii pe peste 15.000 lei. Au participat 52 pescari , primele 3 locuri au fost scutite de taxa de participare la,, Cupa Taifas''care este in jur de 50 euro si cate un bat si o mulineta in valoare de 100 euro.(locul 1) locul 2 si locul 3 prod ... mai mult

• 18-04-2010

Partida pescuit seaca

Am inceput pescuitul duminica 2 mai pe la ora 4 dupa amiaza si am incheiat luni cam la aceiasi ora , noaptea nu am prins decit un caras. Cele 14 kg de caras ma-u satisfacut datorita faptului ca erau destul de frumosi 3-4 carasi la kg. Cand am ajus duminica un pescar de langa mine care venise de sambata seara avea sase crapi injur la 2kg fiecare. Daca prindeam si eu doi crapi dadeam nota zece. Uitasem am mai fost anul trecut pe aceasta balta de trei ori o data nota zece de doua ori nota cinci. ... mai mult

• 07-05-2010

Partida pescuit la prensa de los machos

o super balta situata la in judetul timis linga timisoara in BEREGSAUL MARE la intrare de catre timisoara pe partea stinga ... mai mult

• 25-05-2010

Partida pescuit lacul brates

o partida destul de slaba in care am prins numai caras la rama. crap nu cred ca e prea mult, am avut puse lansetele pe 3 feluri de porumb da nimic. nu cred ca mai e ceva de lacul brates (crescatoria ma refer. ... mai mult

• 03-06-2010

Partida pescuit la groapa(dunare)

la ora 05 am fost pe balta la 7 a inceput trasaturile,rezultatul 17kg dintre care un crap de 4 kg,in rest platica si caras,ca nada am folosit porumb uscat,malai,pesmet,strot de 01 (mancare de pui),grau fiert,iar ca aroma 2 plicure budinca de capsuni ... mai mult

• 05-08-2010

Partida pescuit canal paulean

cand am plecat timp destul de bun ,am ajuns nadit si a inceput ploaia si nu sa oprit.trasaturi slabe am pus cateva rame rosii pana am agatat ceva.stiuca am agatat-o la bibanel.unde am stat fiind foarte mult nufar trebuie avut grija sa nu sa se agate. ... mai mult

• 22-09-2010

Partida pescuit dunare

Impreuna cu inca trei prieteni am plecat la pescuit undeva in insula mare, era pentru prima data cind ajungeam in acel loc, a fost o zi superba de toamna am prins in total 7 stiuci circa 10kg, cea mai mare prinsa de unul din colegii mei a cintarit 2,6kg la oscilanta. ... mai mult

• 07-01-2011

Partida pescuit balta catusa

Dupa ce vineri dupa amiaza am facut o partida de 2 ore in care am prins cateva rosioare la feeder, mi-am zis sa merg si a doua zi sa incerc. Suprinzator a inceput sa manance carasul, am prins 3 palmasi, pe langa aceastia, rosioare, bibanei, o platica palmasa si la undita obleti, am adunat cam 1 kg de peste, dar i-am eliberat, cu gandul ca ii voi prinde poate altadata pe cei mari. Am folosit viermi albi si rame subtiri, iar ca nada mamaliga pe baza de alcool, mix Sensas Gros Gardons si Rameau Ikt ... mai mult

• 13-03-2011

Partida pescuit lac sannicoara

O iesire la aer curat, daca pot sa-i spun asa, deoarece prin imprejurimi erau aprinse pasunile si numai curat nu era. Am incercat in mai multe locuri pe balta insa nu am avut niciun rezultat.Poate daca se mai incalzeste o sa iasa la mancare. ... mai mult

• 27-03-2011

Partida pescuit balta catusa

Marti am mai facut o iesire la Catusa, cu gandul la crapul pierdut cu o zi in urma, l-am incerca la mamaliga, si la mai multe momeli dar de data asta nu a mai vrut...nu in fiecare zi e primavara, m-am distrat intr-un sfarsit la caras...dar dezamagirea ramane destul de mare...deoarece cine stie cand ma voi mai intalni cu vreun mustacios pe aceasta balta...poate daca insist in continuare o sa dau de el...pana atunci raman doar cu speranta ca el este in balta si ma asteapta... ... mai mult

• 23-06-2011

Partida pescuit odoreu

dimineata foarte devreme in jur de ora 5 am aruncat prima lanseta.timp destul de cald care face muscatura stiucii sa fie asteptata.am incercat sa prind ceva rosioara dar nimic si am dat numai la carasel. ... mai mult

• 05-11-2011

Partida pescuit balta catusa

Dupa ce duminica am fost la catusa(la canalul ce aduce apa acolo) si nu am prins decat o regina balti pentru ca aveam acul prea mare azi am revenit la locul cu pricina pregatit cu o montura de oblete. Partida a fost destul de scurta de vreo 2 ore si 30 de min (cat a tinut ceiutul fierbinte si tigarile :)) ), am capturat cativa obletzei si chiar am fost multumit. ca nada am folosit mamaliga cu pesmet si gris. ca momeala viermusi si pufuletzi. FIR INTINS ... mai mult

• 22-02-2012

Partida pescuit balta catusa

iar am plecat la pescuit la canale la badalan , dupa vreo 2 ore de stat si nici o trasatura am hotarat sa plec din nou la balta catusa(canalul ce aduce apa in ea) sa ma distrez la obletei, si asa am si facut , prima aruncatura hop un obletel si tot asa (a fost o partida scurta avand in vedere ca de dimineata am pierdut timpul la canale fara nici un rezultat). Ca nada am folosit star fish amestecat cu larve si momeala in carlig larve. FIR INTINS ... mai mult

• 25-02-2012

Partida pescuit ghimia - prut

Ieri am fost la Ghimia cu gandul de a incerca la spining dupa rapitori. Din pacate rezultatele au fost zero, si in Prut si in zona Scurta la Dunare...Dupa cativa km buni perpedes, m-am intors la Ghimia sa ma distrez la obleti...Am ajuns abia dupa ora 14, si nu am apucat din pacate decat 3 ceasuri de pescuit. Am prins aproape 1kg de obleti, iar la sfarsit un biban de 250 gr. Am folosit linie cu fir 0.12 pluta de 0.3 gr si carlig nr 18, si ca nada mix Timar si ca momeala viermisori. ... mai mult

• 19-03-2012

Partida pescuit balta ipotesti

Ieri am fcaut o pescuiala scurta la Ipotesti,ca tot ma aflam in drum si era pacat cu un bat de 4 m fir 0,10 forfac 0,08 ac de 14 la ,larva.Am prins cam 22 obleti de apr.16 cm ... mai mult

• 29-03-2012

Partida pescuit cariera

Am fost miercuri 15/01/2013 la o partida de pescuit la clean si stuca,A fost fantastic am prins 14 cleni intre 400g si 850g pe care i-am eliberat, asta sa intamplat de dimineata ora 11-12.30 Pe la ora 1 sa facut senin si a aparut sorele Am prins la o unita mica cateva sabioare si am datla stuca Surpriza stuca in acea zona a fost foarte activa si am prins 6 bucati foarte frumoase 2 de 2.6 kg 1de 5kg si 3 sub 1kg pe care le-am eliberat A fost o partida reusita Peisajul este extraordinar ... mai mult

• 20-01-2013

Partida pescuit toldal

Un loc superb (CATEODATA nu). Captuura e mai mica dar satisfactia mare. Am prins numai cativa carasii, in total 6 kg. ... mai mult

• 28-01-2008

Partida pescuit raul prut

PRIMA IESIRE PE ANUL 2008.IMPREUNA CU 4 PRIETENI NE-EM PROPUS SA FACEM O PARTIDA DE PESCUIT,IN RAUL PRUT,GALATI=FRUMUSITA,SA VEDEM CUM MANANCA PESTELE SI CARE TRAGE.AM INSTALAT SCULELE SI AM ASTEPTAT.AM INCEPUT SA SE PRINDA CATE UN CARAS LA UNDITA 4M,LA RAMA,LANGA MAL.NE-AM DISTRAT CATEVA ORE,PESCUIND CARAS,DAR SI ACELA CAM RAR,CAND IN JURUL OREI 12,TRAGE UNA DIN CELE 2 LANSETE CARE LE AVEAM ARUNCATE CU PATRATICA-MAMALIGA SI SURPRIZA,UN CIORTAN DE APROX.750-800GR.CAM ASA A DECURS PARTIDA DE PESC ... mai mult