Partide de pescuit categoria - Baraj

Partide de pescuit in categoria Baraj. Cele mai noi partide la pescuit pe Baraj

Cauta in Partide de pescuit categoria - Baraj

Partida pescuit surduc

Am pescuit in partea opusa barajului, la apa mica(1,20m) cu un match de 4,20m de data aceasta, la o distanta de 30m, cu un wagller de 8gr. Am nadit cu Sensas 3000 Match - 3kg, aditivat cu 0,500 ml aditv lichid Aromix Brasem sio cutie conserva porumb Bait Corn Special Carp - Carp Expert. Dupa nadire, au aparut babustile frumoase (300gr, cateva chiar si de 400gr) dar si-au facut aparitia si somoteii americani terorizandu-ne. Am folosit in continuare drept momeala numai porumb si am reusit sa prin ... mai mult

• 20-08-2012

Partida pescuit scurta-galati

Drum: Nu se poate ajunge pe dig, barierele blocheaza un drum impracticabil deoarece vegetatia depaseste 1m si este foarte deasa. (vorbesc de ultimii aprox. 2km). se poate ajunge insa cu masina pana la malul Dunarii pe urmatorul traseu. Din DN Galati - Giurgiulesti, dreapta imediat dupa podul peste canal (drumul normal catre Cotul Pisicii), dupa traversarea caii ferate se face imediat la stanga pe langa troita (cca. 10m) si se merge pe drum de pamant paralel cu DN. Dupa aprox. 2km tin ... mai mult

• 02-08-2012

Partida pescuit surduc

O noua partida pe lacul Surduc.Am pescuit tot cu doua feedere de 3.60,la o distanta de vreo 40m, incepand nadirea inca inainte de a se lumina complet, pentru a profita de racoarea diminetii, folosind nada Sensas 3000 Club-Feeder. Momeala am folosit numai porumb din conserva,pentru a selecta carasii si platicile, dar tot nu am scapat de somnuletii americani, care au devenit foarte deranjanti ( acum doi trei ani nici vorba de asa ceva ). Am reusit totusi sa prind carasei (200-400gr) si cateva ... mai mult

• 13-07-2012

Partida pescuit surduc

Am inceput partida la feeder, imediat dupa ce s-a luminat, cu o nadire grea, folosind un cosulet de 60gr,la o distanta de 40m.Drept nada am folosit 1kg Special Concurs-Benzar Mix, 1kg Special Feeder-Benzar Mix, 200ml aditiv lichid Aromix Brasem-Sensas si o conserva porumb Bait Corn(miere)-Carp Expert.Am pescuit cu doua feedere de 3,60m Solitron de la Okuma, linie de 0,20, forfac de o,14 de la Jaxon si carig Fine Maggot de 12 de la Drennan.Primele si-au facut aparitia babustele, apoi caraseii( ... mai mult

• 29-06-2012

Partida pescuit calugarul

Astazi am fost cateva ore pe Calugarul sa ma distrez la rosioara, la feeder. In ciuda vremii reci pestele a raspuns la apel, monturile de finete facandu-si treaba cu brio. Am prins doar un singurul carasel, semn ca apa are inca o temperatura scazuta si pestele a iesit doar partial din hibernare... ... mai mult

• 27-03-2012

Partida pescuit balastiera prooroci

o prima partida in balastiera de la prooroci zona randunici pentru cine stie a tras babusca chiar neasteptat de bine era de asteptat pentru ca si juca de deasupra am pescuit la larve bat 6 m. ... mai mult

• 26-03-2012

Partida pescuit calugarul

Sambata am fost la Calugarul cu gandul de a face un gratar, dar si de a ne bucura de un pescuit la copca...Initial am vrut sa incercam pe Canalul2 dar din pacate gheata a fost sparta de carte plasari pentru a baga plase pe sub gheata...am incercat sa inaintam pe drumul desfundat de pe canal dar nu s-a putut, mai mult am ramas si impotmoliti cu masina...noroc ca am putut sa o impingem pana la drumul asfaltat...Intr-un tarziu dupa vreo 2 ore am ajuns la Calugarul...gheata de 25cm...am facut copcil ... mai mult

• 13-03-2012

Partida pescuit lacul morii

super vreme ploaia cu gheata.pescarii cu umbrele de plaja.vreme cainoasa.gheata groasa dar cam moale.in 2 ore cam 3 kg de biban frumusel si doldora de icre.am dat pe la Rosu.DACA REZISTAM IL RUPEAM PE PESTE. ... mai mult

• 06-02-2012

Partida pescuit baraj arges

nici un tac.plase normal.am datinainte de draga.pe la 10 au venit 2 insi cu o duba alba sa platim 20 roni.au avut de luat .am mers la gropi. gheatza.am urcat pe arges nimic.ne-am uschit pe sabar ioc.pacat de vreme.asta e altadata asteptam si copca sau pe rau cu stropeala.FIR INTINS ... mai mult

• 04-12-2011

Partida pescuit baraj oltet

o zi splendida pt.pescuit.Vremea calda a scos si pestii "la plimbare".Am pescuit pe un fost(cred)canal de irigatii.Apa in acest canal era mai calda decat in acumularea de la Oltet.Carasii i-am prins numai la rama rosie. ... mai mult

• 07-11-2011

Partida pescuit budeasa

Am pescuit din barca, la varga de 5 m, cu un carlig la cocolos de mamaliga, in zona "Aleea Luncii". A mancat bine pana la pranz babusca potrivita ca marime (15-20 cm), cand a inceput sa sara in larg, iar la momeala veneau numai babusti marunte. ... mai mult

• 13-09-2011

Partida pescuit barajul gurbanesti

o partida excelenta am dat doar cu o undita carasul este cam 4 la kg platica este mica cam la palma dar sunt locuri unde da numai caras la apa mai adanca eu am dat la apa mica cu nea maruta patronu nu ai treaba ... mai mult

• 30-08-2011

Partida pescuit calugarul

Joi am fost la Calugarul carasul e rar dar mare, am pescuit numai la lanseta, intr-o zona cu apa adanca, aceasta a fost prima partida aici, sper sa pot intra cat de curand cu barca, de abia astept. Unul dintre ai a fost prins la peste viu...bibanul surpinzator nu a vrut deloc... ... mai mult

• 16-07-2011

Partida pescuit calugarul

zi frumoasa de pescuit, impreuna cu un prieten am mers la Calugaru'(prin ferma) cu un bat de 6 m am reusit sa prind in 4 ore, de la 15.30-19.30, 11 carasi in greutate toatala de 2,800 kg.Alaturi cineva pescuia la lanseta, carasii prinsi erau ceva mai rasariti. ... mai mult

• 06-07-2011

Partida pescuit baraj colibita

O partida care sper sa nu se mai repete.Apa a scazut aproximativ 30 de centimetri.Un singur caras s-a incumetat sa intre la viermi.In rest nicio lovitura la pestisor viu sau bucata de peste.Si nici la artificiale. ... mai mult

• 27-06-2011

Partida pescuit frunzaru - olt

Am pescuit dupa ultima padure la 3 km de baraj Rusanesti.Am ajuns vineri la 19 .seara am prins 2 platici si doua moace spre 12 noaptea,dar dimineata dela 5 nu faceam fata la 3 lansete ,dar numai platica,pe care am fost nevoit sa o curat la fata locului,fire antinse tuturor. ... mai mult

• 25-06-2011

Partida pescuit caspe

a fost una dintre cele mai frumoase partide de pascuit la crap si somn.frumusetea partidei au dat-o si iscusinta prietenilor din .tg mures CRISTI,FLORIN,BOBI SI GABI care au dat dovada de adevarata maiestrie in folosirea sculelor de pescuit inregistrind recorduri la crap de 22 de kg dar si de 8,10,12 kg .am prins somn de 2,2m si de 1,8m si o serie de somotei intre 4 si 10 kg,zona in care am pescuit este deasupra barajului de la mequinenza mai precis la caspe. ... mai mult

• 30-05-2011

Partida pescuit ianova

Montura folosita: momitor de 80gr, urmat de fir extil, carlig mustad nr 8 fir de par pentru 2 boabe de porumb. trasatura la ora 23 (3 ore de la lansare).Finnd apa mica in locul ales nu am avut nevoie de mingioc pentru a ascoate pestele. ... mai mult