Partide de pescuit categoria - Baraj

Partide de pescuit in categoria Baraj. Cele mai noi partide la pescuit pe Baraj

Cauta in Partide de pescuit categoria - Baraj

Partida pescuit farcasele

am ajuns la farcasele-olt dupa baraj inca 400 m.am fost 4 dintre care 1 cubarca.cel cu barca s-a dus(de la locul nostru) aprape 500 m.noi 3 am stat akolo doi dintre vecinii mei au dat la prajina eu la artificiale dupa salau si avat.vreau sa spun ca eu nu am avut nici 1 trasatura,dar am pierdut 2 twistere.un baiat de acolo care pescuia langa mn a luat un salau de 1 palma jumate dar a scapat.cei doi vecini ai mei de la prajina au prins vreo 10 carasi respectiv 15 care cel mai mare avea 100 respect ... mai mult

• 21-06-2010

Partida pescuit lacul morii

DOAMNE FERESTE,CUM SA MERGI PE LACUL MORII LA PESTE;)))DUCETI VA SI NU VETI REGRETA O BALTA CU FOARTE MULT POTENTIAL...TURISTIC;)))A SI SE POATE FACE SI BAIE DAK VRETI....SA VA UMPLETI DE TOATE BOLILE POSIBILE SI IMPOSIBILE!))) ... mai mult

• 03-02-2011

Partida pescuit lacul cincis

19.12.2009.O zi geroasa cu temperaturi dimineata de -10 grade iar la amiaza -7 grade.Zapada,vant rece ce-ti taie obrajii,trasaturi amortite de babusti inghetate,alb peste tot,peisaj rece de gheata,bocanci imblaniti ,brazi cu cetini ninse,turturi la stresini,focuri de arma in departari,fulare,vin fiert,intr-un cuvant IARNA.O zi specifica de iarna cu putini pesti,adica mai bine zis 4-5 babusti marunte,care au fost gratiate la final,cadou de Mos Craciun. Trasaturi anemice,bambinele mici abia tremur ... mai mult

• 19-12-2009

Partida pescuit lacul cincis

LACUL CINCIS O frumoasa zi de iarna cu temperaturi nesperat de ridicate care s-au situat in jurul a 6 – 8 grade,o zi calduta, cu putin vant si soare. Ne-am asezat in stanga barului Orizontul, imediat langa gardul care duce pana in apa. Am ajuns in jurul orei 8 - 8.15 cel tarziu. Am pescuit cu trei lansete (telescopice) la fund, echipate fiecare cu cate doua carlige mici (16) in care am intepat cate doua larve, iar la capatul firului am pus un plumb fix de aproximativ 30 gram ... mai mult

• 06-01-2010

Partida pescuit lacul morii

• 28-04-2010

Partida pescuit baraj draganesti-olt

ieri dimineata am hotarat sa plec la Draganesti asta fiind a nu stiu cata oara partida pe anul asta,daca merg la peste din 2 in 2 zile cateva ore va dati seama, am ajuns acolo, cam batea vantu erau cativa pescari aveau niste rosioara m-am dus acolo am vb cu ei si ma-m pus mai incolo de ei ,,inceputul a fost cam plictisitor dar apoi si-a dat drumul si dai si dai la larva cu un bat de 4 m un fir de 12 un ac de 14 a fost vis....am luat vreo 3 kg numai rosioara frumoasa....... ... mai mult

• 01-03-2010

Partida pescuit baraj calinesti

am plecat la risc pentru ca timpul ma gandeam ca se va schimba in bine.valuri foarte mari,a trebuit sa pun contragreutati la bambina.sa prins subtirel nici-o captura.la padure inca nu merita ,pe partea satului la apa mica cred ca sunt sanse mai mari. ... mai mult

• 09-04-2011

Partida pescuit farcasele

va salut prieteni pescari baraju e scazut si pestele a inceput sa traga azi am pescuit la viermisori rosi cu 3 carlige pe lanseta am prins vreo 15 kg babusca si 4 platici in jur de 5 kg apa nu a mai curs asa rau si amancat toata ziua am fost 5 prieteni ccel mai putin a prins 10 kg tura trecuta ne batuse el pescuieste la lanseta cu pluta dar azi nu ia mancat bine marti sunt iar prezent cine vrea sa vina ne intalnim acolo va doresc un paste fericit ... mai mult

• 31-03-2010

Partida pescuit baraj dridu

o partida cam la mare distanta de casa dar macar au vazut daca pot spune asa,peisaje minunate pe care tara noastra le mai are ,pentru putini ani bineinteles,referitor la pescuit,a fost unj pescuit obisnuit,cu vant ceva stropi de ploie in rest totul ok. ... mai mult

• 22-04-2010

Partida pescuit barajul gurbanesti

am pescuit cu varga din carbon de 6.5 m cu linie fina si cu o lanseta cu pestisor viu,muscaturile sunt foarte fine ,daca te plictisesti se prinde pe canalul care alimenteaza barajul oblete mare si babusca.Am prins cam 1 kg oblete si babusca,1.5 platica si caras si mi-a intrat un salau in jur de 1 kg la guvid viu.dimineata nu a mancat ,s-a prins mai bine dupa ce a plouat un pic si s-a depresurizat atmosfera. ... mai mult

• 11-04-2010

Partida pescuit baraj colibita

dupa un drum demn de un primar "gospodar",ajungi la locul ca din basme,cu o apa cristalina,uitand de amortizoarele si suspensiile masinii care tre reparate....10 ptr lac...4 ptr drumul de acces. distractie pe cinste prinzand obleti chiar si la acul(rosu) gol uneori... cu putina nada si o mana de viermusi,bine imbracati si termosul cu cafea calda,am facut o partida de pescuit de nota 10 in plina luna noiembrie in lacul de munte colibita,incercati si o sa va convingeti,fir intins multe salutari ... mai mult

• 09-11-2010

Partida pescuit surduc

lacul surduc am ajuns pe la ora 10 si pana la ora 17 am prins cam 2kg babusca si 13 platici la culisanta ... mai mult

• 22-03-2010

Partida pescuit baraj draganesti-olt

jalnic ca niciodata... cel mai slab an de pana acum ... mai mult

• 22-02-2010

Partida pescuit baraj draganesti-olt

o partida care mi-a lasat un gust amar ,nu am crezut nicioadata ca la Draganesti in luna aprilie sa ieie decat 3 carasi in 3 ore jumate pe cand la alte baraje alti faceau ravagii,nu mai e Draganestu; de o data s-a dus dracu ,se braconeaza la greu .......no.comment.......................... ... mai mult

• 21-04-2010

Partida pescuit calugarul

Astazi am avut parte de o vreme excelenta desi a batut vantul...am pescuit la podul mic, unde curge apa din Brates in canal, deoarece nivelul lacului este foarte ridicat. Am prins oblete, peste 2 kg, chiar sub ochii celor de la Politia de Frontiera care controlau oamenii de acte la capul podului. Am folosit numai o varga de 3m, si am nadit cu mix, desi nu cred ca ar mai fi fost necesar, la ce puzderie era acolo. Vedem ce fac maine...revin cu informatii... ... mai mult

• 24-03-2011

Partida pescuit calugarul

zi frumoasa de pescuit, impreuna cu un prieten am mers la Calugaru'(prin ferma) cu un bat de 6 m am reusit sa prind in 4 ore, de la 15.30-19.30, 11 carasi in greutate toatala de 2,800 kg.Alaturi cineva pescuia la lanseta, carasii prinsi erau ceva mai rasariti. ... mai mult

• 06-07-2011

Partida pescuit frunzaru - olt

Am pescuit dupa ultima padure la 3 km de baraj Rusanesti.Am ajuns vineri la 19 .seara am prins 2 platici si doua moace spre 12 noaptea,dar dimineata dela 5 nu faceam fata la 3 lansete ,dar numai platica,pe care am fost nevoit sa o curat la fata locului,fire antinse tuturor. ... mai mult

• 25-06-2011

Partida pescuit caspe

a fost una dintre cele mai frumoase partide de pascuit la crap si somn.frumusetea partidei au dat-o si iscusinta prietenilor din .tg mures CRISTI,FLORIN,BOBI SI GABI care au dat dovada de adevarata maiestrie in folosirea sculelor de pescuit inregistrind recorduri la crap de 22 de kg dar si de 8,10,12 kg .am prins somn de 2,2m si de 1,8m si o serie de somotei intre 4 si 10 kg,zona in care am pescuit este deasupra barajului de la mequinenza mai precis la caspe. ... mai mult