Partide de pescuit categoria - Baraj

Partide de pescuit in categoria Baraj. Cele mai noi partide la pescuit pe Baraj

Cauta in Partide de pescuit categoria - Baraj

Partida pescuit barajul argesului

frumoasa partida pacat ca nu am prins pe masura asteptarilor dar asta e ce sa fcai o zi asa o zi asa ,,,,, asta e,macar sa traga el si sa ne rupa.., asta era acum 4 ani vremuri nu ca acum,braconaj,japcari,care mai decare ... mai mult

• 28-02-2010

Partida pescuit izvorul muntelui

bestial ... mai mult

• 19-10-2008

Partida pescuit surduc

lacul surduc am ajuns pe la ora 10 si pana la ora 17 am prins cam 2kg babusca si 13 platici la culisanta ... mai mult

• 22-03-2010

Partida pescuit surduc

Am inceput partida la feeder, imediat dupa ce s-a luminat, cu o nadire grea, folosind un cosulet de 60gr,la o distanta de 40m.Drept nada am folosit 1kg Special Concurs-Benzar Mix, 1kg Special Feeder-Benzar Mix, 200ml aditiv lichid Aromix Brasem-Sensas si o conserva porumb Bait Corn(miere)-Carp Expert.Am pescuit cu doua feedere de 3,60m Solitron de la Okuma, linie de 0,20, forfac de o,14 de la Jaxon si carig Fine Maggot de 12 de la Drennan.Primele si-au facut aparitia babustele, apoi caraseii( ... mai mult

• 29-06-2012

Partida pescuit surduc

O noua partida pe lacul Surduc.Am pescuit tot cu doua feedere de 3.60,la o distanta de vreo 40m, incepand nadirea inca inainte de a se lumina complet, pentru a profita de racoarea diminetii, folosind nada Sensas 3000 Club-Feeder. Momeala am folosit numai porumb din conserva,pentru a selecta carasii si platicile, dar tot nu am scapat de somnuletii americani, care au devenit foarte deranjanti ( acum doi trei ani nici vorba de asa ceva ). Am reusit totusi sa prind carasei (200-400gr) si cateva ... mai mult

• 13-07-2012

Partida pescuit surduc

Am pescuit in partea opusa barajului, la apa mica(1,20m) cu un match de 4,20m de data aceasta, la o distanta de 30m, cu un wagller de 8gr. Am nadit cu Sensas 3000 Match - 3kg, aditivat cu 0,500 ml aditv lichid Aromix Brasem sio cutie conserva porumb Bait Corn Special Carp - Carp Expert. Dupa nadire, au aparut babustile frumoase (300gr, cateva chiar si de 400gr) dar si-au facut aparitia si somoteii americani terorizandu-ne. Am folosit in continuare drept momeala numai porumb si am reusit sa prin ... mai mult

• 20-08-2012

Partida pescuit izbiceni

am plecat mai mult sa dau dupa salau din barca,cateodata se prinde de multe ori nu.am pescuit la doua lansete salau si ciortan numai ca intra caras la palma ,l-am eliberat si am plecat ,nu a fost miscare nici pe mal. ... mai mult

• 27-10-2008

Partida pescuit barajul de la rusanesti

pe un ger ce crapa pietrele acolo fiind apa mai calda a muscat ,cativa carasi ratacitori mai mare drumul ca pestele.......... ... mai mult

• 25-01-2010

Partida pescuit barajul de la rusanesti

hai ca poate o fi inceput de an si daia nu mananca dar cred ca asa o sa mearga tot anul parca presimt ce sa mai dai ca erau toti cu parasute la baraj,unde sa mai dai poate pe dale cred ca prindeam mai bine , sigur numai maracini ... mai mult

• 28-02-2010

Partida pescuit barajul de la rusanesti

la inceput de martie cand ploua si era urat, la Rusanesti ciugulea pestele(babusca) dar sa ai rabdare de fier,ca iti albeste paru in cap pana incepe depinde dupa cum circula ea,poate sa dea imediat ce arunci sau dupa 2 ore.. ... mai mult

• 11-03-2010

Partida pescuit barajul de la rusanesti

vineri am fost la rusanesti curgea oltul cam tare dar asta e pescari gramada,unii dintre ei chiar prindeau peste,rama,larva,viermusorul,a fost atractia principala pentru caras,babusca ni niste rosioara ,apa putin tulbure ca la inceput de primavara ... mai mult

• 23-03-2010

Partida pescuit barajul de la rusanesti

ce drecau mai bine nu ami ma duceam am luat.......... am luat barajul din....pacat de momeala aia care am dat-o de pomana in balta nu se merita pentru 4 platici care le-am adruncat cu tot cu juvelnic ... mai mult

• 22-04-2010

Partida pescuit barajul de la rusanesti

duminica am plecat la Rusanesti cu gandul de an ne pliba mai mult si cu pescuitul mai putin ,odata ajunsi acolo naveai cum sa dai cand lumea era ca la balci,parca se vindea ceva moca,ptretenul meu a intepat un crap cam la 3 kg asa,la culisabila chiar dupa baraj,la mamaliga cu viermusi. ... mai mult

• 29-04-2010

Partida pescuit barajul de la rusanesti

O PARTIDA FACUTA DE PRIETENUL MEU laur impreuna cu mine,pe 3 mai,am luat un crap el adica la 2 kg jumatate,si am agatat aproape 200 m plasa monofilament pe care leam tras la mal si le-am facut praf si pulbere. ... mai mult

• 21-05-2010

Partida pescuit baraj draganesti-olt

frumos loc,peste e destul dar nu vrera sa manance abia am reusit sa prind 3 kg de babusca cu un bat de 4 m carbon,fir 0,12,ac 14,pluta 1 gr. ... mai mult

• 13-01-2010

NO COMMENT ... mai mult

• 20-02-2010

Partida pescuit baraj draganesti-olt

jalnic ca niciodata... cel mai slab an de pana acum ... mai mult

• 22-02-2010

Partida pescuit baraj draganesti-olt

ieri dimineata am hotarat sa plec la Draganesti asta fiind a nu stiu cata oara partida pe anul asta,daca merg la peste din 2 in 2 zile cateva ore va dati seama, am ajuns acolo, cam batea vantu erau cativa pescari aveau niste rosioara m-am dus acolo am vb cu ei si ma-m pus mai incolo de ei ,,inceputul a fost cam plictisitor dar apoi si-a dat drumul si dai si dai la larva cu un bat de 4 m un fir de 12 un ac de 14 a fost vis....am luat vreo 3 kg numai rosioara frumoasa....... ... mai mult