Partide de pescuit categoria - Baraj

Partide de pescuit in categoria Baraj. Cele mai noi partide la pescuit pe Baraj

Cauta in Partide de pescuit categoria - Baraj

Partida pescuit barajul arcesti

o partida plina de surprize ,dar in fine, am pescuit de la ora 6 seara pana la 10,la fund cu 2 lansete,la rama si pestilor viu.am reusit sa intep un somn la 2 kilograme si cativa carasi,iar un preten de-al meu un salau cam la 3 kg la oblete. ... mai mult

• 26-05-2010

Partida pescuit barajul arcesti

sambata seara am iesit cu baietii la o partida ep Arcesti,in fata barajului,erau pescarii cu zecile la salau,unii dintre ei luau chiar foarte bine...la oblete,carasel,noi am pescuit la oblete am luat cativa somni de 2-4 kg,alti au luat si mai mari din barca ... mai mult

• 31-05-2010

Partida pescuit canal colector 3 ( canalul ii )

Am plecat de acasa cu ideia ca astazi mananc un gratar de peste . Am olimbat malul Prutului , nimic , scazut si fara vlaga . Nimic si ...nimic. Am plecat dupa vreo cateva ore ( trei ) in care nici un peste si indemnandu-ma cu un vechi prieten pescar , hai la Canalul II . Am incercat cu rama , mamaliga ( cocolos , patratica) , nimic , aveam din vechi ceva vermusi si zic hai sa incerc . Schimb motura si doar cu o undita am inceput . Surpriza , obletul musca fff bine , ma asteptam sa prind altceva ... mai mult

• 10-01-2010

Partida pescuit canal colector 3 ( canalul ii )

Dupa gerul ce atrecut am facut o escapada pana la malul prutului sa vad ce mai face . Aveam ceva timp de cand nu am amai fost . Curgea , asa ca am mers pe canalul II , prins bine si am facut o incercare la o copca langa ceva stuf . Nu prea eram eu incantat dar zic sa incerc . Asa ca am pus pe o lanseta o dandineta si .....surpriza am scos un biban . Si uite sa dupa cateva ore bune de ger am facut o saramura . Cred ca data viitoare ar fi bine sa incerc sa dau la stiuca cu pestisor viu .Fire intin ... mai mult

• 04-02-2010

Partida pescuit canal colector 3 ( canalul ii )

E greu de crezut ca se maI poate prinde peste in asemenea conditii . Dar am incercat si pana laurma am reusit sa plec cu o saramura acasa . AM gasit un loc in care gheata era crapata si am marit putin apoi am incercat sa prind prin aruncare lingurita pe o distanta de maximum trei metri lungime si mulinare . Asa m-am chinuit . Asa am reusit sa prind pestele , doar biban destul de frumusel . Fire intinse ! ... mai mult

• 08-03-2010

Partida pescuit canal colector 3 ( canalul ii )

Am plecat cu ideia de a prinde ceva . Asa am ajuns la canal sperand . Am montat unditele si am asezat langa ceva stuf gandind ca voi prinde vreun rapitor . Dar nimic , in schimb ceva oblet am vazut cum juca la suparafata apei . Asa am modificat montura si fiindca aveam la mine si ceva vermusi am incercat . Si surpriza , au inceput sa curga oblet destul de frumusel si chiar des . Il tineam aproape prin nasire cu ....un covrig . Da cu un covrig legat la mal . Si uite asa am prins saramura . Toate ... mai mult

• 17-03-2010

Partida pescuit zebil-canal

Aici am prins prima ANGHILA -pe lista site-ului nici nu figureaza !!! Era vara si de obicei ma opresc pe acest canal inainte de amerge la Tauc sau Enisala. Are caras mare si-mi fac incalzirea. Dupa vreo ora am o trasatura zdravana! Incerc sa fac un dril frumos cand, dupa cateva smucituri, ma trezesc fara montura! Un tip de alaturi i-mi spune ca probabil a fost o anghila.Eu nu am mai prins asa ceva si l-am iscodit.Mi-a zis ca anghila seamana cu un sarpe si se zvarcoleste puternic la prindere asa ... mai mult

• 15-02-2010

Partida pescuit baraj dridu

dimineatza la ora 5 am ajuns pe gropane am pus ficatul la soare cat sa dezghetat ficatul si am baut cafeaua am inceput sa pregatesc lansetele prima captura am avuto la 16,30 un somotei 1,5kg pe care lam evicerat dupa care lam tavalit in sare lam lasat 3 ore dupa care pe talba pusa pe jar noaptea a tras mai bine 4 bucati de somotei de 1 kg ... mai mult

• 14-03-2010

Partida pescuit baraj dridu

o partida cam la mare distanta de casa dar macar au vazut daca pot spune asa,peisaje minunate pe care tara noastra le mai are ,pentru putini ani bineinteles,referitor la pescuit,a fost unj pescuit obisnuit,cu vant ceva stropi de ploie in rest totul ok. ... mai mult

• 22-04-2010

Partida pescuit barajul gurbanesti

am pescuit cu varga din carbon de 6.5 m cu linie fina si cu o lanseta cu pestisor viu,muscaturile sunt foarte fine ,daca te plictisesti se prinde pe canalul care alimenteaza barajul oblete mare si babusca.Am prins cam 1 kg oblete si babusca,1.5 platica si caras si mi-a intrat un salau in jur de 1 kg la guvid viu.dimineata nu a mancat ,s-a prins mai bine dupa ce a plouat un pic si s-a depresurizat atmosfera. ... mai mult

• 11-04-2010

Partida pescuit barajul gurbanesti

o partida excelenta am dat doar cu o undita carasul este cam 4 la kg platica este mica cam la palma dar sunt locuri unde da numai caras la apa mai adanca eu am dat la apa mica cu nea maruta patronu nu ai treaba ... mai mult

• 30-08-2011

Partida pescuit digul ipoesti

duminica am facut o partida scurta de 3 ore la digul din ipotesti ,am folosut mamaliga cu o lanseta culisanta,am intepat cam 14 carasi ,timpul afost mai nasol dar in rest bine.fire intinse. si sanatate ... mai mult

• 18-05-2010

Partida pescuit digul ipoesti

Pentru cei care cunosc digul de la ipotesti au inceput sa manance carasul si crapul,s-a luat si caras la kil,la fund,la fixa si culisanta tot asa ,caras si cate un ciortan la mamaliga iar la fund la rama si boaba. ... mai mult

• 20-05-2010

Partida pescuit baraj somesul cald

din punct de vedere meteo, ziua a inceput excelent.nu am avut nici o trasatura la gume si plasticuri, in afara de cateva agataturi in radacini.am vazut un singur biban prins la rama.dupa ora 11 a inceput sa ploaie cu galeata, nivelul apei a crescut brusc cu 15-20 centimetri.am rezistat vreo 30 minute si pe urma am renuntat. ... mai mult

• 24-05-2010

Partida pescuit baraj somesul cald

timp frumos, fara vant, dar si capturi zero. am incercat si la coada lacului Gilau si pe baraj, insa nici ceilalti 7-8 pescari care dadeau cu vierme cu pluta culisanta nu se laudau decat cu 2-3 bibani mici. ... mai mult

• 31-10-2010

Partida pescuit malu rosu

as dori sa stiu si eu sa nu mor prost,ai voie sa-ti construiesti baraca pe malul raului,ai voie sa ,,ocupi'' locul si sa alungi oamenii de acolo spunand-le ca e locul lui ca sta de 6 luni acolo si nu ai voie pt ca e momit de el?exista cumva autorizatii de plasa pt ca sincer sa fiu e prima data cd vad cum intindeau oamenii plase de sute de metri la nici 30 metri de unde aruncasem fara sa le pese de cineva....si nu e singurul loc,la Campu mare de exemplu daca te iei cumva de d-sii,te joaca-n picio ... mai mult

• 24-10-2010

Partida pescuit baraj colibita

am nadit cu catapulta (aproximativ 2 kg de nada).dupa o ora a inceput activitatea.la porumb conserva, doua boabe si doi viermusi am luat cativa carasi frumusei de 250-400 grame. printre ei si un clean de vreo 250 grame.dup-masa a inceput ploaia si doua ore mai tarziu s-a deschis robinetul la baraj.apa a scazut cu aproape un metru si nu am mai avut nici o miscare, asa ca am renuntat. ... mai mult

• 20-06-2010

Partida pescuit baraj colibita

vremea s-a racit brusc, iar ploaia nu prea ne-a lasat sa dam jos pelerina. a fost o partida destul de slaba avand in vedere ca am nadit cu barca si dimineata si seara. nici salaul nu a vrut sa guste din plasticuri si gume de toate felurile. ... mai mult