Partide de pescuit categoria - Baraj

Partide de pescuit in categoria Baraj. Cele mai noi partide la pescuit pe Baraj

Cauta in Partide de pescuit categoria - Baraj

Partida pescuit baraj draganesti-olt

o partrida frumoasa ca urmare a vremurilor de acum atunci in acea zi chiar s-a prins peste ,,deci toata lumea aprins peste si mult si mare si mic si eliberat, ziua cea mai potrivita ,perfecta apa nici nu se clatina doar valul de la plumb cand dadeai facea catteva vibratii in prelungul apei ... mai mult

• 17-03-2010

Partida pescuit baraj draganesti-olt

o partida care mi-a lasat un gust amar ,nu am crezut nicioadata ca la Draganesti in luna aprilie sa ieie decat 3 carasi in 3 ore jumate pe cand la alte baraje alti faceau ravagii,nu mai e Draganestu; de o data s-a dus dracu ,se braconeaza la greu .......no.comment.......................... ... mai mult

• 21-04-2010

Partida pescuit baraj draganesti-olt

o partida echitabila tinand cont de contitiile in care s-a pescuit si aici ma refer la cota apei,care este principalul factor care determina hrana pestilor(10 cm daca scade sau creste este de ajuns ca sa deregleze ritmul de hrana al pestilor) ... mai mult

• 03-10-2010

Partida pescuit calugarul

frumos rau de tot,am luat si o carjanca la 1kgspre surprinderea altora carehabar nu au ce peste tine canalul CALUGARUL.Un vecin a scapat un ciortan frumos ... mai mult

• 19-06-2008

Partida pescuit calugarul

Ajuns la prima ora asteptam cu nerabdare sa prind ceva . M-am asezat pe malul canalului siam aruncat o lanseta la mijlocul canalului si doua undite la mal . Am stat ceva pana s-a hotarat pestele sa muste . Oricum venea rar dar bun . Asa se face ca am prins ceva biban , mergea bine la rama rosie si ceva caras la cocoloase . Am mancat i saramura buna de biban .Mai mult nu a vurut , dar este bine cand stai in natura . ... mai mult

• 28-01-2010

Partida pescuit calugarul

Astazi am avut parte de o vreme excelenta desi a batut vantul...am pescuit la podul mic, unde curge apa din Brates in canal, deoarece nivelul lacului este foarte ridicat. Am prins oblete, peste 2 kg, chiar sub ochii celor de la Politia de Frontiera care controlau oamenii de acte la capul podului. Am folosit numai o varga de 3m, si am nadit cu mix, desi nu cred ca ar mai fi fost necesar, la ce puzderie era acolo. Vedem ce fac maine...revin cu informatii... ... mai mult

• 24-03-2011

Partida pescuit calugarul

Dupa ca dimineata am incercat pe canal carasul, si am prins cateva mini platici, m-am mutat la pod sa dau la oblet, acolo politia de frontiera dadea la napatca si imi zice unul: Aici nu e oblet, incearca la stavilar..Eu mi-am vazut de treaba, am prins 1.5 kg, intre timp ei la napatca au prins biban burtos si o marlita la 25 cm...ce sa va mai spun, traim in romania si asta e... ... mai mult

• 27-03-2011

Partida pescuit calugarul

zi frumoasa de pescuit, impreuna cu un prieten am mers la Calugaru'(prin ferma) cu un bat de 6 m am reusit sa prind in 4 ore, de la 15.30-19.30, 11 carasi in greutate toatala de 2,800 kg.Alaturi cineva pescuia la lanseta, carasii prinsi erau ceva mai rasariti. ... mai mult

• 06-07-2011

Partida pescuit calugarul

Joi am fost la Calugarul carasul e rar dar mare, am pescuit numai la lanseta, intr-o zona cu apa adanca, aceasta a fost prima partida aici, sper sa pot intra cat de curand cu barca, de abia astept. Unul dintre ai a fost prins la peste viu...bibanul surpinzator nu a vrut deloc... ... mai mult

• 16-07-2011

Partida pescuit calugarul

Sambata am fost la Calugarul cu gandul de a face un gratar, dar si de a ne bucura de un pescuit la copca...Initial am vrut sa incercam pe Canalul2 dar din pacate gheata a fost sparta de carte plasari pentru a baga plase pe sub gheata...am incercat sa inaintam pe drumul desfundat de pe canal dar nu s-a putut, mai mult am ramas si impotmoliti cu masina...noroc ca am putut sa o impingem pana la drumul asfaltat...Intr-un tarziu dupa vreo 2 ore am ajuns la Calugarul...gheata de 25cm...am facut copcil ... mai mult

• 13-03-2012

Partida pescuit calugarul

Astazi am fost cateva ore pe Calugarul sa ma distrez la rosioara, la feeder. In ciuda vremii reci pestele a raspuns la apel, monturile de finete facandu-si treaba cu brio. Am prins doar un singurul carasel, semn ca apa are inca o temperatura scazuta si pestele a iesit doar partial din hibernare... ... mai mult

• 27-03-2012

Partida pescuit lac colibita

timp frumos ptr sfarsitul lui noiembrie,echipe de pescari sportivi formate,atentie!!!! sot -sotie 3 familii d.nul tibi sot-sotie,fiica ,ginere,tata, nota 10 ptr practicarea sportului cu toata familia fara exceptie! fiecare cu o varga in mana,ca si la concurs. un domn pescar,nu prindea nimic,l-am invitat sa vina langa noi sa se distreze,a inceput sa prinda obleti,si la un moment dat a agatat un pastrav de toata frumusetea,avea puncte negre spunea,e primul pastrav ce l-am vazut pe colibita,spu ... mai mult

• 22-11-2010

Partida pescuit scurta-galati

Drum: Nu se poate ajunge pe dig, barierele blocheaza un drum impracticabil deoarece vegetatia depaseste 1m si este foarte deasa. (vorbesc de ultimii aprox. 2km). se poate ajunge insa cu masina pana la malul Dunarii pe urmatorul traseu. Din DN Galati - Giurgiulesti, dreapta imediat dupa podul peste canal (drumul normal catre Cotul Pisicii), dupa traversarea caii ferate se face imediat la stanga pe langa troita (cca. 10m) si se merge pe drum de pamant paralel cu DN. Dupa aprox. 2km tin ... mai mult

• 02-08-2012

Partida pescuit frunzaru - olt

am avut doua trasaturi unu s-a dus si asta l-am intepat un crap de 3kg nemaipomenit pentru un gratar ... mai mult

• 11-01-2010

Partida pescuit frunzaru - olt

Am pescuit dupa ultima padure la 3 km de baraj Rusanesti.Am ajuns vineri la 19 .seara am prins 2 platici si doua moace spre 12 noaptea,dar dimineata dela 5 nu faceam fata la 3 lansete ,dar numai platica,pe care am fost nevoit sa o curat la fata locului,fire antinse tuturor. ... mai mult

• 25-06-2011

Partida pescuit caspe

Un pescuit de vis.Doresc ca toata lumea sa ajunga sa pescuiasca vreodata pe Rio Ebro la Caspe.Daca ajungeti acolo,nu o sa va para rau.Sint miliarde de crapi,somni,stiuci,salai!Am prins babusca de 1 kg.!Am stat in spania vreo 7 luni si in fiecare weekend mergeam la Caspe la pescuit.Caspe e un orasel pe Rio Ebro(Mequinenza)si acolo am facut pescuitul vietii mele!Pescuiam numai cu pelete de 30 mm. si apoi sa vedeti capturi,nu intra numai crapi de peste 5-6 kg. ... mai mult

• 28-03-2010

Partida pescuit caspe

a fost una dintre cele mai frumoase partide de pascuit la crap si somn.frumusetea partidei au dat-o si iscusinta prietenilor din .tg mures CRISTI,FLORIN,BOBI SI GABI care au dat dovada de adevarata maiestrie in folosirea sculelor de pescuit inregistrind recorduri la crap de 22 de kg dar si de 8,10,12 kg .am prins somn de 2,2m si de 1,8m si o serie de somotei intre 4 si 10 kg,zona in care am pescuit este deasupra barajului de la mequinenza mai precis la caspe. ... mai mult

• 30-05-2011

Partida pescuit baraj calinesti

nu se justifica taxa 50 ron 24ore pescuit pe noapte tot50 ron se umbla laapa astazi a scazut tot timpul Nimeni nu a prins decat platicute si carasei ... mai mult