Partide de pescuit categoria - Baraj

Partide de pescuit in categoria Baraj. Cele mai noi partide la pescuit pe Baraj

Cauta in Partide de pescuit categoria - Baraj

Partida pescuit baraj calinesti

DUPA atitea ploi si inundatii vineri am fost pe noapte la Calinestisi ceea ce s-a parut a fi undezastru pana la urma a fost bine.De la ora 18 pana la 23 nu am avut nici o trasatura pe urma a inceput recitalul pana pe la 7.A fost bine tinand cont ca apa a fost ca lesia. ... mai mult

• 13-06-2010

Partida pescuit lacul cincis

O zi numai buna de pescuit,putin cam friguroasa, cu temperaturi ce nu depaseau 2-3 grade Celsius si vant usor, dar totusi cam rece. Dupa ce am ales locul de pescuit si ne-am instalat,am montat pe lansetele lungi fire subtiri de 0.17 mm.,folosind cunoscutele monturi celebre Pater Noster cu plumbul fix,urmat de doua forface destul de scurte de aproximativ 12-15 cm cu fir de 0.10 mm. Pe acestea am legat carlige mici de albitura de culoare rosie(culoarea larvei),carlige in care am pus cate 2-3 larve ... mai mult

• 15-12-2009

Partida pescuit lacul morii

o partida de tot....nu se merita frate sa mergeti in astfel de locuri!unde e moca se stie k nu se prinde absolut nimic!!!din punctul meu de vedere tot pescuitul la crapcean e baza!acolo e adevaratul pescuit unde sunt adevarate drilluri!!!traiasca crapceanu!! ... mai mult

• 03-12-2010

Partida pescuit farcasele

atentie pescari e scazut mult se prinde babusca mare si platica au dat doi prieteni la salau au loat unu si au scapat unu te distrezi la babusca pepy vi luni eu vin vreu sa incerc salau la pestisor daca da la plastice mananca si la pestisori babusca si platica se prind sunt mult mai mari decat la pod la slatina anu asta daca ramane apa asa de mica sa vedeti capturi de nu sa mai pomenit abia astept sa prind somni aia miciva salut ... mai mult

• 26-03-2010

Partida pescuit barajul arcesti

dupa ce am plecat de la pod ama juns la arcesti unde prietenul meu luase un salau cam de 4 kg mia dat un bat din masina am pus un twister alb-verzui si am inceput sa dau la indicatiile lui dupa cateva aruncaturi am agatat 1 caras si la interval de 5 minute pe al doilea (care binenteles i-am eliberat erau plini de icre dar aveam si peste deajuns), dupa mai bine de 1 ora jumate cam pe la 11 jumate a venit si vargatul un strpazan de un kg pe care i-am dat drumul , o femela de mai mare drag ... mai mult

• 28-03-2010

Partida pescuit canal colector 3 ( canalul ii )

Am plecat de acasa cu ideia ca astazi mananc un gratar de peste . Am olimbat malul Prutului , nimic , scazut si fara vlaga . Nimic si ...nimic. Am plecat dupa vreo cateva ore ( trei ) in care nici un peste si indemnandu-ma cu un vechi prieten pescar , hai la Canalul II . Am incercat cu rama , mamaliga ( cocolos , patratica) , nimic , aveam din vechi ceva vermusi si zic hai sa incerc . Schimb motura si doar cu o undita am inceput . Surpriza , obletul musca fff bine , ma asteptam sa prind altceva ... mai mult

• 10-01-2010

Partida pescuit barajul gurbanesti

o partida excelenta am dat doar cu o undita carasul este cam 4 la kg platica este mica cam la palma dar sunt locuri unde da numai caras la apa mai adanca eu am dat la apa mica cu nea maruta patronu nu ai treaba ... mai mult

• 30-08-2011

Partida pescuit baraj somesul cald

din punct de vedere meteo, ziua a inceput excelent.nu am avut nici o trasatura la gume si plasticuri, in afara de cateva agataturi in radacini.am vazut un singur biban prins la rama.dupa ora 11 a inceput sa ploaie cu galeata, nivelul apei a crescut brusc cu 15-20 centimetri.am rezistat vreo 30 minute si pe urma am renuntat. ... mai mult

• 24-05-2010

Partida pescuit baraj colibita

Daca mergeti la pescuit la Colibita si vreti sa dati la fund, incercati sa nu stati prea aproape de baraj. Cu cat mai departe, cu atat mai bine. De ce? Am lasat la aceasta partida vreo opt monturi in lac, plus trei twistere. Am trecut barajul si dupa cca 1 km pe stanga este un loc larg pentru vreo 10 pescari. Locul foarte frumos dealtfel. Dar nu pentru pescuit, eventual pentru facut gratare. Parca era o intreaga livada scufundata in acel loc. Si am aflat prea tarziu, dupa ce am nadit vreo 8 kg d ... mai mult

• 30-08-2010

Partida pescuit surduc

Am inceput partida la feeder, imediat dupa ce s-a luminat, cu o nadire grea, folosind un cosulet de 60gr,la o distanta de 40m.Drept nada am folosit 1kg Special Concurs-Benzar Mix, 1kg Special Feeder-Benzar Mix, 200ml aditiv lichid Aromix Brasem-Sensas si o conserva porumb Bait Corn(miere)-Carp Expert.Am pescuit cu doua feedere de 3,60m Solitron de la Okuma, linie de 0,20, forfac de o,14 de la Jaxon si carig Fine Maggot de 12 de la Drennan.Primele si-au facut aparitia babustele, apoi caraseii( ... mai mult

• 29-06-2012

Partida pescuit surduc

Am pescuit in partea opusa barajului, la apa mica(1,20m) cu un match de 4,20m de data aceasta, la o distanta de 30m, cu un wagller de 8gr. Am nadit cu Sensas 3000 Match - 3kg, aditivat cu 0,500 ml aditv lichid Aromix Brasem sio cutie conserva porumb Bait Corn Special Carp - Carp Expert. Dupa nadire, au aparut babustile frumoase (300gr, cateva chiar si de 400gr) dar si-au facut aparitia si somoteii americani terorizandu-ne. Am folosit in continuare drept momeala numai porumb si am reusit sa prin ... mai mult

• 20-08-2012

Partida pescuit barajul de la rusanesti

la inceput de martie cand ploua si era urat, la Rusanesti ciugulea pestele(babusca) dar sa ai rabdare de fier,ca iti albeste paru in cap pana incepe depinde dupa cum circula ea,poate sa dea imediat ce arunci sau dupa 2 ore.. ... mai mult

• 11-03-2010

Partida pescuit barajul de la rusanesti

ce drecau mai bine nu ami ma duceam am luat.......... am luat barajul din....pacat de momeala aia care am dat-o de pomana in balta nu se merita pentru 4 platici care le-am adruncat cu tot cu juvelnic ... mai mult

• 22-04-2010

Partida pescuit barajul de la rusanesti

O PARTIDA FACUTA DE PRIETENUL MEU laur impreuna cu mine,pe 3 mai,am luat un crap el adica la 2 kg jumatate,si am agatat aproape 200 m plasa monofilament pe care leam tras la mal si le-am facut praf si pulbere. ... mai mult

• 21-05-2010

Partida pescuit baraj draganesti-olt

NO COMMENT ... mai mult

• 20-02-2010

Partida pescuit calugarul

Joi am fost la Calugarul carasul e rar dar mare, am pescuit numai la lanseta, intr-o zona cu apa adanca, aceasta a fost prima partida aici, sper sa pot intra cat de curand cu barca, de abia astept. Unul dintre ai a fost prins la peste viu...bibanul surpinzator nu a vrut deloc... ... mai mult

• 16-07-2011

Partida pescuit caspe

Un pescuit de vis.Doresc ca toata lumea sa ajunga sa pescuiasca vreodata pe Rio Ebro la Caspe.Daca ajungeti acolo,nu o sa va para rau.Sint miliarde de crapi,somni,stiuci,salai!Am prins babusca de 1 kg.!Am stat in spania vreo 7 luni si in fiecare weekend mergeam la Caspe la pescuit.Caspe e un orasel pe Rio Ebro(Mequinenza)si acolo am facut pescuitul vietii mele!Pescuiam numai cu pelete de 30 mm. si apoi sa vedeti capturi,nu intra numai crapi de peste 5-6 kg. ... mai mult

• 28-03-2010

Partida pescuit baraj calinesti

o zi mai rece,sau prins vreo 5-6carasi,intre 500-800gr.si un cteno de 2kg,pe balta la calinesti ,jud.sm. ... mai mult