Partide de pescuit categoria - Baraj

Partide de pescuit in categoria Baraj. Cele mai noi partide la pescuit pe Baraj

Cauta in Partide de pescuit categoria - Baraj

Partida pescuit ialomita

de ceva timp observ o schimbare in bine pe ialomita ,multi dintre bastinasi au comfirmat ca pe ialomita pestele s-a prins mai mereu;am pescuit in zona albesti, am prins caras si moace (100-400g bucata) la undita, iar in lanseta o bucata la 3,7kg si o ruptura o.40.am fost uimit de moacele prinse... foarte multe si eliberate. ... mai mult

• 23-08-2009

Partida pescuit baraj farcasele

o partida ,facuta la cererea spuselor de catre pescari,intradevar se prinde peste acolo.drumul insa ramane principala problema daca vi pe drum asfaltat dar cand vii pe Olt pe toate drumurile mai bine te lipsasti. ... mai mult

• 21-04-2010

Partida pescuit carpodrom

super frumos ... mai mult

• 22-01-2009

Partida pescuit lacul cincis

LACUL CINCIS 9 Ianuarie 2010 Este a doua iesire la pescuit pe anul acesta. Ori noi ne-am obisnuit cu mizeriile din apa,ori acestea s-au mai imputinat nu stiu,cert este ca aceasta iesire este putin altfel, in sensul bun al lucrurilor. Am ajuns la barajul de la Cincis pe la ora 8 dimineata impreuna cu inca doi buni prieteni,Sandu si Ciprian. Ne-am asezat aproape pe acelasi loc in care am pescuit la prima iesire pe acest an ,langa gardul barului Orizontul,de aceasta data undeva a ... mai mult

• 10-01-2010

Partida pescuit lacul cincis

Am plecat de acasa in jurul orei 9 si am ajuns la baraj pe la ora 9.30. Barajul inca era acoperit cu gheata,si cativa temerari si-au facut curaj iesind la o copca. Am pescuit stand pe gheata de pe mal, caci nu am vrut sa risc. Auzisem ca acum cateva zile doi pescari au cazut in gheata,unul dintre ei s-a bagat sa-l scoata pe celalat, noroc cu un al treilea pescar care i-a scos pe amandoi, altfel se putea intampla o tragedie. In prima ora am avut abia cateva trasaturi anemice,reusind sa scap ma ... mai mult

• 17-02-2010

Partida pescuit lacul cincis

3 bete de pescuit fir de 20, pe fundul lacului cu momitor 3 ace pe momitor.un bat la pluta culisanta si momeala viermusi albi in buchet,locul la pluta momit bine la inceput apoi din cind in cind pentru mentinerea pestelui ... mai mult

• 20-02-2010

Partida pescuit baraj oltet

la sfarsit de toamna , pe OLTET merge bn carasul ,sau asa cred eu,am luat vreo 5 kilograme numai caras si caras in cateva ore cam frig dimineata dar a mres....daca te imbraci bine merge.,iti tragi ceva pe cap sa nu inghete urechile si ii dai drumul... ... mai mult

• 28-02-2010

Partida pescuit lacul morii

Pentru prima partida pe anul 2011 mentionez ca o consider una reusita! Gheata rezistenta si soarele au adunat foarte multi pescari pe raul Dambovita,in imediata vecinatate a lacului morii. Mai mentionez ca am prins cca 1kg ghibortz(am scris biban mai sus pt ca nu am gasit categoria de peste-ghibortz-) si vreo 3-4 bibanusi! ... mai mult

• 03-01-2011

Partida pescuit lacul morii

DOAMNE FERESTE,CUM SA MERGI PE LACUL MORII LA PESTE;)))DUCETI VA SI NU VETI REGRETA O BALTA CU FOARTE MULT POTENTIAL...TURISTIC;)))A SI SE POATE FACE SI BAIE DAK VRETI....SA VA UMPLETI DE TOATE BOLILE POSIBILE SI IMPOSIBILE!))) ... mai mult

• 06-01-2011

Partida pescuit barajul lesu

..FRUMOASA PARTIDA DE PESCUIT... ... mai mult

• 22-04-2009

Partida pescuit barajul ipotesti -olt

DIMINEATA LA ORA 5 SA FITI PE BALTA,PESCUITI LA FUND SAU LA FIXA LA CE MOMEALA DORITI SAU LA CE SPECIE DORITI ... mai mult

• 06-05-2009

Partida pescuit barajul ipotesti -olt

O partida reusita tinand cont de faptul ca babusca s-a inmultit in vara aceasta fooooarte mult ajungand la mii de tone dupa spusele pescarilor,daca va aflati pe olt si aveti ocazia sa prindeti o seara linistita ve-ti avea parte de un adevarat spectacol oferit de acesta specie pe care nu o mai prea baga nimeni in seama de ceva timp ... mai mult

• 03-10-2010

Partida pescuit mihailesti

o partida super pe o balta foarte buna daca sti locurile daca nu cam scuipi in garla ... mai mult

• 11-10-2009

Partida pescuit farcasele

pt inceputu sezonului am incercat o partida pe olt pt am gasi locuri noi din cauza ca e scazut baraju si unde am pescuit in trecut acum e uscat locuri acesibile nu sunt din cauza curentului puternic cu barca se gasesc locuri bune sunt multe insule am incercat pe partea deversorului pe plaja am prins peste frumos cateva platici mari si babusca cat cuprinde cate ace pui atatea babusti prinzi la salau am incercat putin si nimic miercuri sunt acolo iar vreau sa dau la crap daca nu curge apa rau vasa ... mai mult

• 30-03-2010

Partida pescuit digul ipoesti

Pentru cei care cunosc digul de la ipotesti au inceput sa manance carasul si crapul,s-a luat si caras la kil,la fund,la fixa si culisanta tot asa ,caras si cate un ciortan la mamaliga iar la fund la rama si boaba. ... mai mult

• 20-05-2010

Partida pescuit malu rosu

as dori sa stiu si eu sa nu mor prost,ai voie sa-ti construiesti baraca pe malul raului,ai voie sa ,,ocupi'' locul si sa alungi oamenii de acolo spunand-le ca e locul lui ca sta de 6 luni acolo si nu ai voie pt ca e momit de el?exista cumva autorizatii de plasa pt ca sincer sa fiu e prima data cd vad cum intindeau oamenii plase de sute de metri la nici 30 metri de unde aruncasem fara sa le pese de cineva....si nu e singurul loc,la Campu mare de exemplu daca te iei cumva de d-sii,te joaca-n picio ... mai mult

• 24-10-2010

Partida pescuit baraj arges

nici un tac.plase normal.am datinainte de draga.pe la 10 au venit 2 insi cu o duba alba sa platim 20 roni.au avut de luat .am mers la gropi. gheatza.am urcat pe arges nimic.ne-am uschit pe sabar ioc.pacat de vreme.asta e altadata asteptam si copca sau pe rau cu stropeala.FIR INTINS ... mai mult

• 04-12-2011

Partida pescuit barajul argesului

frumoasa partida pacat ca nu am prins pe masura asteptarilor dar asta e ce sa fcai o zi asa o zi asa ,,,,, asta e,macar sa traga el si sa ne rupa.., asta era acum 4 ani vremuri nu ca acum,braconaj,japcari,care mai decare ... mai mult