Partide de pescuit categoria - Baraj

bestial ... mai mult

• 19-10-2008

Partida pescuit surduc

O noua partida pe lacul Surduc.Am pescuit tot cu doua feedere de 3.60,la o distanta de vreo 40m, incepand nadirea inca inainte de a se lumina complet, pentru a profita de racoarea diminetii, folosind nada Sensas 3000 Club-Feeder. Momeala am folosit numai porumb din conserva,pentru a selecta carasii si platicile, dar tot nu am scapat de somnuletii americani, care au devenit foarte deranjanti ( acum doi trei ani nici vorba de asa ceva ). Am reusit totusi sa prind carasei (200-400gr) si cateva ... mai mult

• 13-07-2012

Partida pescuit izbiceni

am plecat mai mult sa dau dupa salau din barca,cateodata se prinde de multe ori nu.am pescuit la doua lansete salau si ciortan numai ca intra caras la palma ,l-am eliberat si am plecat ,nu a fost miscare nici pe mal. ... mai mult

• 27-10-2008

Partida pescuit barajul de la rusanesti

pe un ger ce crapa pietrele acolo fiind apa mai calda a muscat ,cativa carasi ratacitori mai mare drumul ca pestele.......... ... mai mult

• 25-01-2010

Partida pescuit barajul de la rusanesti

hai ca poate o fi inceput de an si daia nu mananca dar cred ca asa o sa mearga tot anul parca presimt ce sa mai dai ca erau toti cu parasute la baraj,unde sa mai dai poate pe dale cred ca prindeam mai bine , sigur numai maracini ... mai mult

• 28-02-2010

Partida pescuit barajul de la rusanesti

vineri am fost la rusanesti curgea oltul cam tare dar asta e pescari gramada,unii dintre ei chiar prindeau peste,rama,larva,viermusorul,a fost atractia principala pentru caras,babusca ni niste rosioara ,apa putin tulbure ca la inceput de primavara ... mai mult

• 23-03-2010

Partida pescuit barajul de la rusanesti

duminica am plecat la Rusanesti cu gandul de an ne pliba mai mult si cu pescuitul mai putin ,odata ajunsi acolo naveai cum sa dai cand lumea era ca la balci,parca se vindea ceva moca,ptretenul meu a intepat un crap cam la 3 kg asa,la culisabila chiar dupa baraj,la mamaliga cu viermusi. ... mai mult

• 29-04-2010

Partida pescuit baraj draganesti-olt

frumos loc,peste e destul dar nu vrera sa manance abia am reusit sa prind 3 kg de babusca cu un bat de 4 m carbon,fir 0,12,ac 14,pluta 1 gr. ... mai mult

• 13-01-2010

Partida pescuit baraj draganesti-olt

o partrida frumoasa ca urmare a vremurilor de acum atunci in acea zi chiar s-a prins peste ,,deci toata lumea aprins peste si mult si mare si mic si eliberat, ziua cea mai potrivita ,perfecta apa nici nu se clatina doar valul de la plumb cand dadeai facea catteva vibratii in prelungul apei ... mai mult

• 17-03-2010

Partida pescuit baraj draganesti-olt

o partida echitabila tinand cont de contitiile in care s-a pescuit si aici ma refer la cota apei,care este principalul factor care determina hrana pestilor(10 cm daca scade sau creste este de ajuns ca sa deregleze ritmul de hrana al pestilor) ... mai mult

• 03-10-2010

Partida pescuit calugarul

frumos rau de tot,am luat si o carjanca la 1kgspre surprinderea altora carehabar nu au ce peste tine canalul CALUGARUL.Un vecin a scapat un ciortan frumos ... mai mult

• 19-06-2008

Partida pescuit calugarul

Ajuns la prima ora asteptam cu nerabdare sa prind ceva . M-am asezat pe malul canalului siam aruncat o lanseta la mijlocul canalului si doua undite la mal . Am stat ceva pana s-a hotarat pestele sa muste . Oricum venea rar dar bun . Asa se face ca am prins ceva biban , mergea bine la rama rosie si ceva caras la cocoloase . Am mancat i saramura buna de biban .Mai mult nu a vurut , dar este bine cand stai in natura . ... mai mult

• 28-01-2010

Partida pescuit calugarul

Dupa ca dimineata am incercat pe canal carasul, si am prins cateva mini platici, m-am mutat la pod sa dau la oblet, acolo politia de frontiera dadea la napatca si imi zice unul: Aici nu e oblet, incearca la stavilar..Eu mi-am vazut de treaba, am prins 1.5 kg, intre timp ei la napatca au prins biban burtos si o marlita la 25 cm...ce sa va mai spun, traim in romania si asta e... ... mai mult

• 27-03-2011

Partida pescuit calugarul

Sambata am fost la Calugarul cu gandul de a face un gratar, dar si de a ne bucura de un pescuit la copca...Initial am vrut sa incercam pe Canalul2 dar din pacate gheata a fost sparta de carte plasari pentru a baga plase pe sub gheata...am incercat sa inaintam pe drumul desfundat de pe canal dar nu s-a putut, mai mult am ramas si impotmoliti cu masina...noroc ca am putut sa o impingem pana la drumul asfaltat...Intr-un tarziu dupa vreo 2 ore am ajuns la Calugarul...gheata de 25cm...am facut copcil ... mai mult

• 13-03-2012

Partida pescuit calugarul

Astazi am fost cateva ore pe Calugarul sa ma distrez la rosioara, la feeder. In ciuda vremii reci pestele a raspuns la apel, monturile de finete facandu-si treaba cu brio. Am prins doar un singurul carasel, semn ca apa are inca o temperatura scazuta si pestele a iesit doar partial din hibernare... ... mai mult

• 27-03-2012

Partida pescuit lac colibita

timp frumos ptr sfarsitul lui noiembrie,echipe de pescari sportivi formate,atentie!!!! sot -sotie 3 familii d.nul tibi sot-sotie,fiica ,ginere,tata, nota 10 ptr practicarea sportului cu toata familia fara exceptie! fiecare cu o varga in mana,ca si la concurs. un domn pescar,nu prindea nimic,l-am invitat sa vina langa noi sa se distreze,a inceput sa prinda obleti,si la un moment dat a agatat un pastrav de toata frumusetea,avea puncte negre spunea,e primul pastrav ce l-am vazut pe colibita,spu ... mai mult

• 22-11-2010

Partida pescuit scurta-galati

Drum: Nu se poate ajunge pe dig, barierele blocheaza un drum impracticabil deoarece vegetatia depaseste 1m si este foarte deasa. (vorbesc de ultimii aprox. 2km). se poate ajunge insa cu masina pana la malul Dunarii pe urmatorul traseu. Din DN Galati - Giurgiulesti, dreapta imediat dupa podul peste canal (drumul normal catre Cotul Pisicii), dupa traversarea caii ferate se face imediat la stanga pe langa troita (cca. 10m) si se merge pe drum de pamant paralel cu DN. Dupa aprox. 2km tin ... mai mult

• 02-08-2012

Partida pescuit frunzaru - olt

am avut doua trasaturi unu s-a dus si asta l-am intepat un crap de 3kg nemaipomenit pentru un gratar ... mai mult