Partide de pescuit categoria - Baraj

Partide de pescuit in categoria Baraj. Cele mai noi partide la pescuit pe Baraj

Cauta in Partide de pescuit categoria - Baraj

Partida pescuit baraj colibita

am nadit cu catapulta (aproximativ 2 kg de nada).dupa o ora a inceput activitatea.la porumb conserva, doua boabe si doi viermusi am luat cativa carasi frumusei de 250-400 grame. printre ei si un clean de vreo 250 grame.dup-masa a inceput ploaia si doua ore mai tarziu s-a deschis robinetul la baraj.apa a scazut cu aproape un metru si nu am mai avut nici o miscare, asa ca am renuntat. ... mai mult

• 20-06-2010

Partida pescuit baraj calinesti

DUPA atitea ploi si inundatii vineri am fost pe noapte la Calinestisi ceea ce s-a parut a fi undezastru pana la urma a fost bine.De la ora 18 pana la 23 nu am avut nici o trasatura pe urma a inceput recitalul pana pe la 7.A fost bine tinand cont ca apa a fost ca lesia. ... mai mult

• 13-06-2010

Partida pescuit barajul arcesti

sambata seara am iesit cu baietii la o partida ep Arcesti,in fata barajului,erau pescarii cu zecile la salau,unii dintre ei luau chiar foarte bine...la oblete,carasel,noi am pescuit la oblete am luat cativa somni de 2-4 kg,alti au luat si mai mari din barca ... mai mult

• 31-05-2010

Partida pescuit barajul ipotesti -olt

o partida frumoasa scurta ,am mers mai mult pentru a testa un bat de la energoteam lux de 6 m,foarte bun batul,vi-l recomand,am pescuit numai la mamaliga. mai erau pescarii acre daddeau din barca au luat ceva mai frumos chiar si la 6 kg crap,pentru cei cu barci ,pescuitul devine mai usor. ... mai mult

• 30-05-2010

Partida pescuit barajul arcesti

o partida plina de surprize ,dar in fine, am pescuit de la ora 6 seara pana la 10,la fund cu 2 lansete,la rama si pestilor viu.am reusit sa intep un somn la 2 kilograme si cativa carasi,iar un preten de-al meu un salau cam la 3 kg la oblete. ... mai mult

• 26-05-2010

Partida pescuit baraj somesul cald

din punct de vedere meteo, ziua a inceput excelent.nu am avut nici o trasatura la gume si plasticuri, in afara de cateva agataturi in radacini.am vazut un singur biban prins la rama.dupa ora 11 a inceput sa ploaie cu galeata, nivelul apei a crescut brusc cu 15-20 centimetri.am rezistat vreo 30 minute si pe urma am renuntat. ... mai mult

• 24-05-2010

Partida pescuit barajul de la rusanesti

O PARTIDA FACUTA DE PRIETENUL MEU laur impreuna cu mine,pe 3 mai,am luat un crap el adica la 2 kg jumatate,si am agatat aproape 200 m plasa monofilament pe care leam tras la mal si le-am facut praf si pulbere. ... mai mult

• 21-05-2010

Partida pescuit digul ipoesti

Pentru cei care cunosc digul de la ipotesti au inceput sa manance carasul si crapul,s-a luat si caras la kil,la fund,la fixa si culisanta tot asa ,caras si cate un ciortan la mamaliga iar la fund la rama si boaba. ... mai mult

• 20-05-2010

Partida pescuit digul ipoesti

duminica am facut o partida scurta de 3 ore la digul din ipotesti ,am folosut mamaliga cu o lanseta culisanta,am intepat cam 14 carasi ,timpul afost mai nasol dar in rest bine.fire intinse. si sanatate ... mai mult

• 18-05-2010

Partida pescuit baraj calinesti

O zi de 1mai f,aglomerat multa galagie probabil de aceea nici nu s-a prins peste.Doar noaptea s-a prins ceva si doar cei care au prins un loc bun restul doar platici mici pe care bineinteles le-au bagat repede in juvelnic. ... mai mult

• 09-05-2010

Partida pescuit barajul de la rusanesti

duminica am plecat la Rusanesti cu gandul de an ne pliba mai mult si cu pescuitul mai putin ,odata ajunsi acolo naveai cum sa dai cand lumea era ca la balci,parca se vindea ceva moca,ptretenul meu a intepat un crap cam la 3 kg asa,la culisabila chiar dupa baraj,la mamaliga cu viermusi. ... mai mult

• 29-04-2010

Partida pescuit lacul morii

DOAMNE FERESTE,CUM SA MERGI PE LACUL MORII LA PESTE;)))DUCETI VA SI NU VETI REGRETA O BALTA CU FOARTE MULT POTENTIAL...TURISTIC;)))A SI SE POATE FACE SI BAIE DAK VRETI....SA VA UMPLETI DE TOATE BOLILE POSIBILE SI IMPOSIBILE!))) ... mai mult

• 28-04-2010

Partida pescuit barajul varsolt

dupa ce am pescuit o ora pe calinesti,am plecat mai departe in excursia magnifica,de unde,pana am amjus la barajul vrasolt,drum greu tata pan; acolo,........... e de mers nu gluma,bani de benzina sa ai ... mai mult

• 25-04-2010

Partida pescuit baraj calinesti

cum ieri am hotarat sa colindam putin tara,am vizitat deasemenea foarte multe lacuri si baraje din tara ,dar si alte obiective turistice,ne-am oprit putin si la barajul Calinesti timp de 1 ora ,unde am pescuit putin la viermusi,apoi am, plecat la Vidraru si alte lacuri din nordul; olteniei. ... mai mult

• 25-04-2010

Partida pescuit baraj dridu

o partida cam la mare distanta de casa dar macar au vazut daca pot spune asa,peisaje minunate pe care tara noastra le mai are ,pentru putini ani bineinteles,referitor la pescuit,a fost unj pescuit obisnuit,cu vant ceva stropi de ploie in rest totul ok. ... mai mult

• 22-04-2010

Partida pescuit barajul de la rusanesti

ce drecau mai bine nu ami ma duceam am luat.......... am luat barajul din....pacat de momeala aia care am dat-o de pomana in balta nu se merita pentru 4 platici care le-am adruncat cu tot cu juvelnic ... mai mult

• 22-04-2010

Partida pescuit baraj farcasele

o partida ,facuta la cererea spuselor de catre pescari,intradevar se prinde peste acolo.drumul insa ramane principala problema daca vi pe drum asfaltat dar cand vii pe Olt pe toate drumurile mai bine te lipsasti. ... mai mult

• 21-04-2010

Partida pescuit baraj draganesti-olt

o partida care mi-a lasat un gust amar ,nu am crezut nicioadata ca la Draganesti in luna aprilie sa ieie decat 3 carasi in 3 ore jumate pe cand la alte baraje alti faceau ravagii,nu mai e Draganestu; de o data s-a dus dracu ,se braconeaza la greu .......no.comment.......................... ... mai mult