Partide de pescuit categoria - Baraj

Partide de pescuit in categoria Baraj. Cele mai noi partide la pescuit pe Baraj

Cauta in Partide de pescuit categoria - Baraj

Partida pescuit baraj calinesti

am plecat la risc pentru ca timpul ma gandeam ca se va schimba in bine.valuri foarte mari,a trebuit sa pun contragreutati la bambina.sa prins subtirel nici-o captura.la padure inca nu merita ,pe partea satului la apa mica cred ca sunt sanse mai mari. ... mai mult

• 09-04-2011

Partida pescuit calugarul

Dupa ca dimineata am incercat pe canal carasul, si am prins cateva mini platici, m-am mutat la pod sa dau la oblet, acolo politia de frontiera dadea la napatca si imi zice unul: Aici nu e oblet, incearca la stavilar..Eu mi-am vazut de treaba, am prins 1.5 kg, intre timp ei la napatca au prins biban burtos si o marlita la 25 cm...ce sa va mai spun, traim in romania si asta e... ... mai mult

• 27-03-2011

Partida pescuit calugarul

Astazi am avut parte de o vreme excelenta desi a batut vantul...am pescuit la podul mic, unde curge apa din Brates in canal, deoarece nivelul lacului este foarte ridicat. Am prins oblete, peste 2 kg, chiar sub ochii celor de la Politia de Frontiera care controlau oamenii de acte la capul podului. Am folosit numai o varga de 3m, si am nadit cu mix, desi nu cred ca ar mai fi fost necesar, la ce puzderie era acolo. Vedem ce fac maine...revin cu informatii... ... mai mult

• 24-03-2011

Partida pescuit lacul morii

DOAMNE FERESTE,CUM SA MERGI PE LACUL MORII LA PESTE;)))DUCETI VA SI NU VETI REGRETA O BALTA CU FOARTE MULT POTENTIAL...TURISTIC;)))A SI SE POATE FACE SI BAIE DAK VRETI....SA VA UMPLETI DE TOATE BOLILE POSIBILE SI IMPOSIBILE!))) ... mai mult

• 03-02-2011

• 06-01-2011

Partida pescuit lacul morii

Pentru prima partida pe anul 2011 mentionez ca o consider una reusita! Gheata rezistenta si soarele au adunat foarte multi pescari pe raul Dambovita,in imediata vecinatate a lacului morii. Mai mentionez ca am prins cca 1kg ghibortz(am scris biban mai sus pt ca nu am gasit categoria de peste-ghibortz-) si vreo 3-4 bibanusi! ... mai mult

• 03-01-2011

Partida pescuit baraj olt

ca si in alte dati,am venti pregatiti cu momeli variate,mai mult,cu aprovizionare ptr 3 zile,8 vecini,cu un microbus,hotarati sa facem un gratar,o saramura.marinica si batranul G.R. erau din cilieni,asa ca au adus de acasa,pepenoaice,o tuica,un vin ....am pescuit dar fara nici un rezultat...rar se lua cate un carasel rahitic..am incercat patratica galbena,rosie,viermusi,rama ,carcalete,porumb...pentru ca mai fusesem de mai multe ori eram ferm convinsi ca o sa avem rezultate...insa nu trageau pes ... mai mult

• 17-12-2010

Partida pescuit lacul morii

o partida de tot....nu se merita frate sa mergeti in astfel de locuri!unde e moca se stie k nu se prinde absolut nimic!!!din punctul meu de vedere tot pescuitul la crapcean e baza!acolo e adevaratul pescuit unde sunt adevarate drilluri!!!traiasca crapceanu!! ... mai mult

• 03-12-2010

Partida pescuit lac colibita

timp frumos ptr sfarsitul lui noiembrie,echipe de pescari sportivi formate,atentie!!!! sot -sotie 3 familii d.nul tibi sot-sotie,fiica ,ginere,tata, nota 10 ptr practicarea sportului cu toata familia fara exceptie! fiecare cu o varga in mana,ca si la concurs. un domn pescar,nu prindea nimic,l-am invitat sa vina langa noi sa se distreze,a inceput sa prinda obleti,si la un moment dat a agatat un pastrav de toata frumusetea,avea puncte negre spunea,e primul pastrav ce l-am vazut pe colibita,spu ... mai mult

• 22-11-2010

Partida pescuit baraj colibita

dupa un drum demn de un primar "gospodar",ajungi la locul ca din basme,cu o apa cristalina,uitand de amortizoarele si suspensiile masinii care tre reparate....10 ptr lac...4 ptr drumul de acces. distractie pe cinste prinzand obleti chiar si la acul(rosu) gol uneori... cu putina nada si o mana de viermusi,bine imbracati si termosul cu cafea calda,am facut o partida de pescuit de nota 10 in plina luna noiembrie in lacul de munte colibita,incercati si o sa va convingeti,fir intins multe salutari ... mai mult

• 09-11-2010

Partida pescuit baraj somesul cald

timp frumos, fara vant, dar si capturi zero. am incercat si la coada lacului Gilau si pe baraj, insa nici ceilalti 7-8 pescari care dadeau cu vierme cu pluta culisanta nu se laudau decat cu 2-3 bibani mici. ... mai mult

• 31-10-2010

Partida pescuit malu rosu

as dori sa stiu si eu sa nu mor prost,ai voie sa-ti construiesti baraca pe malul raului,ai voie sa ,,ocupi'' locul si sa alungi oamenii de acolo spunand-le ca e locul lui ca sta de 6 luni acolo si nu ai voie pt ca e momit de el?exista cumva autorizatii de plasa pt ca sincer sa fiu e prima data cd vad cum intindeau oamenii plase de sute de metri la nici 30 metri de unde aruncasem fara sa le pese de cineva....si nu e singurul loc,la Campu mare de exemplu daca te iei cumva de d-sii,te joaca-n picio ... mai mult

• 24-10-2010

Partida pescuit barajul ipotesti -olt

O partida reusita tinand cont de faptul ca babusca s-a inmultit in vara aceasta fooooarte mult ajungand la mii de tone dupa spusele pescarilor,daca va aflati pe olt si aveti ocazia sa prindeti o seara linistita ve-ti avea parte de un adevarat spectacol oferit de acesta specie pe care nu o mai prea baga nimeni in seama de ceva timp ... mai mult

• 03-10-2010

Partida pescuit baraj draganesti-olt

o partida echitabila tinand cont de contitiile in care s-a pescuit si aici ma refer la cota apei,care este principalul factor care determina hrana pestilor(10 cm daca scade sau creste este de ajuns ca sa deregleze ritmul de hrana al pestilor) ... mai mult

• 03-10-2010

Partida pescuit baraj colibita

Daca mergeti la pescuit la Colibita si vreti sa dati la fund, incercati sa nu stati prea aproape de baraj. Cu cat mai departe, cu atat mai bine. De ce? Am lasat la aceasta partida vreo opt monturi in lac, plus trei twistere. Am trecut barajul si dupa cca 1 km pe stanga este un loc larg pentru vreo 10 pescari. Locul foarte frumos dealtfel. Dar nu pentru pescuit, eventual pentru facut gratare. Parca era o intreaga livada scufundata in acel loc. Si am aflat prea tarziu, dupa ce am nadit vreo 8 kg d ... mai mult

• 30-08-2010

Partida pescuit la gura varsarii oltetului in raul olt.

loc daia romana sebes alba am prins 3 somni africani toti 3 12 ck. dar am fost si inainte cu o saptamina si am luat 12. crapi nu mari in jur de 2 ck depinde cum populeaza.fir intins.sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ... mai mult

• 01-08-2010

Partida pescuit baraj colibita

vremea s-a racit brusc, iar ploaia nu prea ne-a lasat sa dam jos pelerina. a fost o partida destul de slaba avand in vedere ca am nadit cu barca si dimineata si seara. nici salaul nu a vrut sa guste din plasticuri si gume de toate felurile. ... mai mult

• 27-07-2010

Partida pescuit farcasele

am ajuns la farcasele-olt dupa baraj inca 400 m.am fost 4 dintre care 1 cubarca.cel cu barca s-a dus(de la locul nostru) aprape 500 m.noi 3 am stat akolo doi dintre vecinii mei au dat la prajina eu la artificiale dupa salau si avat.vreau sa spun ca eu nu am avut nici 1 trasatura,dar am pierdut 2 twistere.un baiat de acolo care pescuia langa mn a luat un salau de 1 palma jumate dar a scapat.cei doi vecini ai mei de la prajina au prins vreo 10 carasi respectiv 15 care cel mai mare avea 100 respect ... mai mult