Partide de pescuit categoria - Baraj

Partide de pescuit in categoria Baraj. Cele mai noi partide la pescuit pe Baraj

Cauta in Partide de pescuit categoria - Baraj

Partida pescuit farcasele

pescuit c&r pt a proteja pesti cu toate ca scade baraju si va fii dezastru afost o placere sa pescuiesc alaturi de prieteni un mic concurs am prins 3 ciortani 10 kg platica la undita pescuit pe apa curgatoare se prinde platica mare pacat ca scade apa si vor muri la vara sau vor cadea in plase dar asta e trebuie facute si lucrari la baraj pescuitu pe olt e cel mai frumos va salut si va astept pe olt ... mai mult

• 20-04-2010

Partida pescuit barajul gurbanesti

am pescuit cu varga din carbon de 6.5 m cu linie fina si cu o lanseta cu pestisor viu,muscaturile sunt foarte fine ,daca te plictisesti se prinde pe canalul care alimenteaza barajul oblete mare si babusca.Am prins cam 1 kg oblete si babusca,1.5 platica si caras si mi-a intrat un salau in jur de 1 kg la guvid viu.dimineata nu a mancat ,s-a prins mai bine dupa ce a plouat un pic si s-a depresurizat atmosfera. ... mai mult

• 11-04-2010

Partida pescuit farcasele

PESCUIT PT DISTRACTIE AM PRINS IN JUR DE 18 KG LA UN BAT DE 6 M LA MAMALIGA E AGLOMERATIE MARE TREBUIE AJUNS IN JUR DE ORA 5 SAU PRINS SALAI FRUMOSI LA PLASTICE PLATICA SI BABUSCA TRGAG A NEBUNIE CINE VREA SA SE DISTREZE SA VINA LA FARCASELE PT PESCARI DE CRAP SI SOMN TREBUIE SA STITI CA APA E SCAZUTA FOARTE RAU SI AVETI OCAZIA SA PRINDETI CAPTURI ADEVARATE VA SALUT SI FIR INTINS UITASEM E PROHIBITIE MERGETI PE RISCU DUMNEAVOASTRA ... mai mult

• 08-04-2010

Partida pescuit farcasele

va salut prieteni pescari baraju e scazut si pestele a inceput sa traga azi am pescuit la viermisori rosi cu 3 carlige pe lanseta am prins vreo 15 kg babusca si 4 platici in jur de 5 kg apa nu a mai curs asa rau si amancat toata ziua am fost 5 prieteni ccel mai putin a prins 10 kg tura trecuta ne batuse el pescuieste la lanseta cu pluta dar azi nu ia mancat bine marti sunt iar prezent cine vrea sa vina ne intalnim acolo va doresc un paste fericit ... mai mult

• 31-03-2010

Partida pescuit farcasele

pt inceputu sezonului am incercat o partida pe olt pt am gasi locuri noi din cauza ca e scazut baraju si unde am pescuit in trecut acum e uscat locuri acesibile nu sunt din cauza curentului puternic cu barca se gasesc locuri bune sunt multe insule am incercat pe partea deversorului pe plaja am prins peste frumos cateva platici mari si babusca cat cuprinde cate ace pui atatea babusti prinzi la salau am incercat putin si nimic miercuri sunt acolo iar vreau sa dau la crap daca nu curge apa rau vasa ... mai mult

• 30-03-2010

Partida pescuit barajul arcesti

dupa ce am plecat de la pod ama juns la arcesti unde prietenul meu luase un salau cam de 4 kg mia dat un bat din masina am pus un twister alb-verzui si am inceput sa dau la indicatiile lui dupa cateva aruncaturi am agatat 1 caras si la interval de 5 minute pe al doilea (care binenteles i-am eliberat erau plini de icre dar aveam si peste deajuns), dupa mai bine de 1 ora jumate cam pe la 11 jumate a venit si vargatul un strpazan de un kg pe care i-am dat drumul , o femela de mai mare drag ... mai mult

• 28-03-2010

Partida pescuit caspe

Un pescuit de vis.Doresc ca toata lumea sa ajunga sa pescuiasca vreodata pe Rio Ebro la Caspe.Daca ajungeti acolo,nu o sa va para rau.Sint miliarde de crapi,somni,stiuci,salai!Am prins babusca de 1 kg.!Am stat in spania vreo 7 luni si in fiecare weekend mergeam la Caspe la pescuit.Caspe e un orasel pe Rio Ebro(Mequinenza)si acolo am facut pescuitul vietii mele!Pescuiam numai cu pelete de 30 mm. si apoi sa vedeti capturi,nu intra numai crapi de peste 5-6 kg. ... mai mult

• 28-03-2010

Partida pescuit farcasele

atentie pescari e scazut mult se prinde babusca mare si platica au dat doi prieteni la salau au loat unu si au scapat unu te distrezi la babusca pepy vi luni eu vin vreu sa incerc salau la pestisor daca da la plastice mananca si la pestisori babusca si platica se prind sunt mult mai mari decat la pod la slatina anu asta daca ramane apa asa de mica sa vedeti capturi de nu sa mai pomenit abia astept sa prind somni aia miciva salut ... mai mult

• 26-03-2010

Partida pescuit baraj calinesti

o zi mai rece,sau prins vreo 5-6carasi,intre 500-800gr.si un cteno de 2kg,pe balta la calinesti ,jud.sm. ... mai mult

• 24-03-2010

Partida pescuit barajul de la rusanesti

vineri am fost la rusanesti curgea oltul cam tare dar asta e pescari gramada,unii dintre ei chiar prindeau peste,rama,larva,viermusorul,a fost atractia principala pentru caras,babusca ni niste rosioara ,apa putin tulbure ca la inceput de primavara ... mai mult

• 23-03-2010

Partida pescuit surduc

lacul surduc am ajuns pe la ora 10 si pana la ora 17 am prins cam 2kg babusca si 13 platici la culisanta ... mai mult

• 22-03-2010

Partida pescuit baraj draganesti-olt

o partrida frumoasa ca urmare a vremurilor de acum atunci in acea zi chiar s-a prins peste ,,deci toata lumea aprins peste si mult si mare si mic si eliberat, ziua cea mai potrivita ,perfecta apa nici nu se clatina doar valul de la plumb cand dadeai facea catteva vibratii in prelungul apei ... mai mult

• 17-03-2010

Partida pescuit canal colector 3 ( canalul ii )

Am plecat cu ideia de a prinde ceva . Asa am ajuns la canal sperand . Am montat unditele si am asezat langa ceva stuf gandind ca voi prinde vreun rapitor . Dar nimic , in schimb ceva oblet am vazut cum juca la suparafata apei . Asa am modificat montura si fiindca aveam la mine si ceva vermusi am incercat . Si surpriza , au inceput sa curga oblet destul de frumusel si chiar des . Il tineam aproape prin nasire cu ....un covrig . Da cu un covrig legat la mal . Si uite asa am prins saramura . Toate ... mai mult

• 17-03-2010

Partida pescuit barajul strejesti(mosteni)

o partida ca toate altele incheata cu un kilogram de oblete si mai mare si mai mic,langa barajul de la Mosteni,e o balta acolo langa baraj cu apa mai mica.......am folosit viermusi albi si rozi,un bat de 4 m cu o pluta de 1 gr ,ac de 12 .. fir de 12 super fina..... ... mai mult

• 14-03-2010

Partida pescuit baraj dridu

dimineatza la ora 5 am ajuns pe gropane am pus ficatul la soare cat sa dezghetat ficatul si am baut cafeaua am inceput sa pregatesc lansetele prima captura am avuto la 16,30 un somotei 1,5kg pe care lam evicerat dupa care lam tavalit in sare lam lasat 3 ore dupa care pe talba pusa pe jar noaptea a tras mai bine 4 bucati de somotei de 1 kg ... mai mult

• 14-03-2010

Partida pescuit barajul de la rusanesti

la inceput de martie cand ploua si era urat, la Rusanesti ciugulea pestele(babusca) dar sa ai rabdare de fier,ca iti albeste paru in cap pana incepe depinde dupa cum circula ea,poate sa dea imediat ce arunci sau dupa 2 ore.. ... mai mult

• 11-03-2010

Partida pescuit canal colector 3 ( canalul ii )

E greu de crezut ca se maI poate prinde peste in asemenea conditii . Dar am incercat si pana laurma am reusit sa plec cu o saramura acasa . AM gasit un loc in care gheata era crapata si am marit putin apoi am incercat sa prind prin aruncare lingurita pe o distanta de maximum trei metri lungime si mulinare . Asa m-am chinuit . Asa am reusit sa prind pestele , doar biban destul de frumusel . Fire intinse ! ... mai mult

• 08-03-2010

Partida pescuit barajul arcesti

o partida frumoasa am prins ultima zi de calduras \\ din intervalul asta de cateva zile calduloare,iata ca acum vremea s-a schimbat........vremea.... speram ca va trece curand... ca doar e martie...mai e putin si vine prothibitia... ... mai mult