Partide de pescuit categoria - Baraj

Partide de pescuit in categoria Baraj. Cele mai noi partide la pescuit pe Baraj

Cauta in Partide de pescuit categoria - Baraj

Partida pescuit baraj draganesti-olt

ieri dimineata am hotarat sa plec la Draganesti asta fiind a nu stiu cata oara partida pe anul asta,daca merg la peste din 2 in 2 zile cateva ore va dati seama, am ajuns acolo, cam batea vantu erau cativa pescari aveau niste rosioara m-am dus acolo am vb cu ei si ma-m pus mai incolo de ei ,,inceputul a fost cam plictisitor dar apoi si-a dat drumul si dai si dai la larva cu un bat de 4 m un fir de 12 un ac de 14 a fost vis....am luat vreo 3 kg numai rosioara frumoasa....... ... mai mult

• 01-03-2010

Partida pescuit barajul arcesti

hai ca incepe usor ,usor sa-si dea drumul am fost acum cateva zile la baraj si a inceput sa mai mnance dar si lume puhoi ca dupa revolutie,ca nu are ce face acasa,a venit si martie..... e primavara ... mai mult

• 01-03-2010

Partida pescuit baraj oltet

la sfarsit de toamna , pe OLTET merge bn carasul ,sau asa cred eu,am luat vreo 5 kilograme numai caras si caras in cateva ore cam frig dimineata dar a mres....daca te imbraci bine merge.,iti tragi ceva pe cap sa nu inghete urechile si ii dai drumul... ... mai mult

Partida pescuit barajul argesului

frumoasa partida pacat ca nu am prins pe masura asteptarilor dar asta e ce sa fcai o zi asa o zi asa ,,,,, asta e,macar sa traga el si sa ne rupa.., asta era acum 4 ani vremuri nu ca acum,braconaj,japcari,care mai decare ... mai mult

Partida pescuit barajul de la rusanesti

hai ca poate o fi inceput de an si daia nu mananca dar cred ca asa o sa mearga tot anul parca presimt ce sa mai dai ca erau toti cu parasute la baraj,unde sa mai dai poate pe dale cred ca prindeam mai bine , sigur numai maracini ... mai mult

Partida pescuit barajul strejesti(mosteni)

LANGA BARAJUL MOSTENI SE AFLA O BALTA PRIVATA ,cu salau,somn.crap,caras,etc etc.se prinde bine vara dar si acum in martie o sa inceapa bine deasemena se pescuieste cu o singura undita sau 3 lansete pt crap. ... mai mult

Partida pescuit baraj draganesti-olt

jalnic ca niciodata... cel mai slab an de pana acum ... mai mult

• 22-02-2010

Partida pescuit lacul cincis

3 bete de pescuit fir de 20, pe fundul lacului cu momitor 3 ace pe momitor.un bat la pluta culisanta si momeala viermusi albi in buchet,locul la pluta momit bine la inceput apoi din cind in cind pentru mentinerea pestelui ... mai mult

• 20-02-2010

NO COMMENT ... mai mult

• 20-02-2010

Partida pescuit barajul strejesti(mosteni)

timp pierdut de pomana ... mai mult

Partida pescuit lacul cincis

Am plecat de acasa in jurul orei 9 si am ajuns la baraj pe la ora 9.30. Barajul inca era acoperit cu gheata,si cativa temerari si-au facut curaj iesind la o copca. Am pescuit stand pe gheata de pe mal, caci nu am vrut sa risc. Auzisem ca acum cateva zile doi pescari au cazut in gheata,unul dintre ei s-a bagat sa-l scoata pe celalat, noroc cu un al treilea pescar care i-a scos pe amandoi, altfel se putea intampla o tragedie. In prima ora am avut abia cateva trasaturi anemice,reusind sa scap ma ... mai mult

Partida pescuit barajul arcesti

la fel aceiasi situatie si pe acest baraj deci intr-o ordine am la peste 6 baraje in mai multe zile rezultatu 8+2+1+2+1=14 pesti!!!in 3zile ... mai mult

Partida pescuit barajul ipotesti -olt

si asa am luat toate barajele ca sa prin in sfarsit 8 pesti ... mai mult

Partida pescuit zebil-canal

Aici am prins prima ANGHILA -pe lista site-ului nici nu figureaza !!! Era vara si de obicei ma opresc pe acest canal inainte de amerge la Tauc sau Enisala. Are caras mare si-mi fac incalzirea. Dupa vreo ora am o trasatura zdravana! Incerc sa fac un dril frumos cand, dupa cateva smucituri, ma trezesc fara montura! Un tip de alaturi i-mi spune ca probabil a fost o anghila.Eu nu am mai prins asa ceva si l-am iscodit.Mi-a zis ca anghila seamana cu un sarpe si se zvarcoleste puternic la prindere asa ... mai mult

• 15-02-2010

Partida pescuit canal colector 3 ( canalul ii )

Dupa gerul ce atrecut am facut o escapada pana la malul prutului sa vad ce mai face . Aveam ceva timp de cand nu am amai fost . Curgea , asa ca am mers pe canalul II , prins bine si am facut o incercare la o copca langa ceva stuf . Nu prea eram eu incantat dar zic sa incerc . Asa ca am pus pe o lanseta o dandineta si .....surpriza am scos un biban . Si uite sa dupa cateva ore bune de ger am facut o saramura . Cred ca data viitoare ar fi bine sa incerc sa dau la stiuca cu pestisor viu .Fire intin ... mai mult

• 04-02-2010

Partida pescuit calugarul

Ajuns la prima ora asteptam cu nerabdare sa prind ceva . M-am asezat pe malul canalului siam aruncat o lanseta la mijlocul canalului si doua undite la mal . Am stat ceva pana s-a hotarat pestele sa muste . Oricum venea rar dar bun . Asa se face ca am prins ceva biban , mergea bine la rama rosie si ceva caras la cocoloase . Am mancat i saramura buna de biban .Mai mult nu a vurut , dar este bine cand stai in natura . ... mai mult

• 28-01-2010

Partida pescuit barajul de la rusanesti

pe un ger ce crapa pietrele acolo fiind apa mai calda a muscat ,cativa carasi ratacitori mai mare drumul ca pestele.......... ... mai mult

• 25-01-2010

Partida pescuit lacul morii

prima iesire la copca - locatie lacul morii baraj ciurel, distanta de mal 20m , adincime apa 4m ,grosime ghiatza 10cm ,pescari in cimpul vizual= 50 de virusati , vreme impecabila ,ger nu, aer proaspat , dicutii cu vecinii pescari despre vara trecuta cu aventuri la pescuit dar si schimb de impresii , pareri si tehnici de pescuit la copca , pret libelule 3lei masura la magazin special . parere personala ; excelenta , am pescuit cu una scula de pescuit ,carlig 0,18 fir monofilament de 0,08 / linie ... mai mult