Partide de pescuit categoria - Loc natural

Partide de pescuit in categoria Loc natural. Cele mai noi partide la pescuit pe Loc natural

Cauta in Partide de pescuit categoria - Loc natural

partide la pescuit - Loc natural

Partida pescuit ghioroc

loc bun... dar nu pe ocean pe balta din dreapta....super la 2-3 metrii de mal la pluta cu o singura boaba de porumb sanse sa lovesti crap de 3-4kg...la fund prea rece are o adancime mai mare balta si slabe sanse...mergeti pe ghem de viermisori cu o boaba de porumb pe fir!!!! Hai Fir intins!!!! ... mai mult

• 16-05-2009

Partida pescuit canal - dorobantu

Am stat cam 1h 20min.Nu se putea prinde peste.Apa era f.crescuta!Am plecat pe canalele dintre Dorobantu si Ciocanesti.Am inteles de la cativa pescari ca apa ar fi cu 2m mai crescuta decat sapt.trecuta! ... mai mult

• 20-06-2008

Partida pescuit cacana

o zi pefecta pentru pescuit cu toate ca a mai batut si vatul dar in general o zi perfecta babusca a mancat dis de dimineatac de altfel pescari cu gramada care mai de care cu scule cat mai sofisticate,nade cat mai provocatoare pentru pesti......... pestele a mancat bine la larva dar si la viermusi,rama,chiar si mamaliga ,an folosit un bat de cinci metri cu o linie foarte fina ac de 12, fir de 10, si pluta de 1 gram... ... mai mult

• 28-03-2010

Partida pescuit podul sicului

langa podul Sicului, sunt cateva lacuri artificiale facute acum 6-7 ani de catre cei de la Directia Apelor Somes, pentru restabilirea echilibrului ecologic, a ecosistemului din zona. apa nu are mai mult de un metru si jumatate. s-au prins in aceasta toamna cateva marlite de 700-800 de grame si am zis sa incerc si eu, insa nu am avut absolut nicio lovitura...la nimic ... mai mult

• 23-10-2010

Partida pescuit canal paulean

vroiam sa prind caras cum se prindea acum cativa ani dar din pacate cei de 300-400 grame nu mai sunt.musca destul de bine la bob cei de 100-200 grame si mai este si somnul pitic care nu iti da pace mananca si boabe. ... mai mult

• 17-06-2011

Partida pescuit canale de la ciocanesti (calarasi)

Am mers de la Dorobantu(unde apa era f.crescuta)pe canalele dintre Dorobantu-Ciocanesti.Drum de tara(mai prost ca cel de la Dorobanti)dar mult mai scurt.Canale inguste dar pline de carasei si bibani.Sigur nu te plictisesti! ... mai mult

• 20-06-2008

Partida pescuit canal - dorobantu

apa f.scazuta!intre h13-15 am prins cu doua lansete, 9 ciortani=4,2kg.anul asta a fost ultima partida pe acest canal. ... mai mult

• 06-11-2008

Partida pescuit raul prut

O partida fara succes la crap dar am vazut ca sarea salaul si am incercat.Am bagat o napatca mica in garla de langa prut si am prin ceva jai si obleti si am pus in carlig....surpriza tragea salaul,ceva misto tare.FIR INTINS ... mai mult

• 08-11-2008

Partida pescuit dunare km 369 la butuci

4 somni 2 8kg ,unu de 4 si unul de 2kg la rama neagra ... mai mult

• 30-09-2009

Partida pescuit dunare

...peisaj mirific...pacat de intretinere ... mai mult

• 11-11-2008

Partida pescuit canal-manastirea

acelasi "tip" de pescuit pe care l-am avut toata luna pe dunare si canalele din calarasi(dorobantu,cele dintre dorobantu si ciocanesti,iar ieri pe langa c.manastirea si un canal de langa c.manastirea).carasei si carasei!(pe dunare...nimic)!pescari multi si "dezorientati",plimbandu-se de colo colo pt ca venisera de marti-miercuri,vroiau sa stea pana duminica si care pana ieri nu "facusera"nimic! ... mai mult

• 27-06-2008

Partida pescuit canal - dorobantu

Am pescuit pe acest canal numai la spining chiar la tevi , distractia este mare , dar bibanul prins are o problema , prezinta un parazit , asa zisa ,,sarma ''( Eustrongylides excisus ), ideea este ca nu prea se stie multe despre acest parazit si din pacate eu unul nu am curaj sa mananc acest peste , pacat de cantitatea prinsa ( eu 5-6 Kg , si colegii mei cate 3 , 4 ) , se pare ca multi pescari stiu despre acest lucru si unii spun ca nu-i problema , alti il dau la pisici,unii doar se distreaza p ... mai mult

• 12-11-2010

Partida pescuit balta catusa

Luni am fost din nou la Brates...M-a prins o ploaia, vantul batea tare...se formau valuri mari, apa se tulburase, conditii imposibile de pescuit...Dupa ce s-a mai linistit ploaia am plecat spre casa...La insistentele unui coleg, am mers, ne-am schimbat de haine si hai la Catusa...In jurul orei 10.30 eram acolo, am pus lucrurile la uscat, am instalat lansetele, si vremea s-a indreptat si ea la randul ei...Am prins caras, dar marunt, cel mai mare la 300gr, ca de obicei...Numai ca de data asta am a ... mai mult

• 23-06-2011

Partida pescuit balta catusa

Marti am mai facut o iesire la Catusa, cu gandul la crapul pierdut cu o zi in urma, l-am incerca la mamaliga, si la mai multe momeli dar de data asta nu a mai vrut...nu in fiecare zi e primavara, m-am distrat intr-un sfarsit la caras...dar dezamagirea ramane destul de mare...deoarece cine stie cand ma voi mai intalni cu vreun mustacios pe aceasta balta...poate daca insist in continuare o sa dau de el...pana atunci raman doar cu speranta ca el este in balta si ma asteapta... ... mai mult

• 23-06-2011

Partida pescuit cariera

Am fost miercuri 15/01/2013 la o partida de pescuit la clean si stuca,A fost fantastic am prins 14 cleni intre 400g si 850g pe care i-am eliberat, asta sa intamplat de dimineata ora 11-12.30 Pe la ora 1 sa facut senin si a aparut sorele Am prins la o unita mica cateva sabioare si am datla stuca Surpriza stuca in acea zona a fost foarte activa si am prins 6 bucati foarte frumoase 2 de 2.6 kg 1de 5kg si 3 sub 1kg pe care le-am eliberat A fost o partida reusita Peisajul este extraordinar ... mai mult

• 20-01-2013

Partida pescuit balta potcoava

dupa ce am plecat de la pod am ajuns la potcoava erau cativa pescari care aveau ceva caras dar am cautat obletele intr-o ora am reusit sa prind cam un kilogram de oblete frumos pot sa zic aveau cam 12-16 cm lungime,un alb sclipitor, am folosit aciasi lanseta de 4 m culisanta,am stat ce am stat apoi am plecat vis-a -vis la balta ipotesti,deasemenea un loc superb despre care vom vorbii in urmatoarea partida.... ... mai mult

• 30-03-2010

Partida pescuit balta ipotesti

DA DUPA CUM SPUNEAM ,iata sutem ajunsi la balta ipotesti unde eram eu acum 2 ore si ceva ,de aceasta data am dat cu un bat fix de 4 m langa teava acolo unde este excavat,cei care stiu,stiu despre ce vorbesc,apa tulbure verzuie nu prea credeam ca da carasul asa ca am dat drumul la muzica un bidon 2 de bere si baga la seminte la soare frumos cand pac pluta la fund , un caras cam la 200 grame frumos,inca unul si inca unul in total 3 carasi 700 grame. ... mai mult

• 30-03-2010

Partida pescuit lacul brates

am fost la un gratar la lacul brates cu familia si am vrut sa dau si un pic la peste . in afara de carasi brichetari si cateva rosioare nu a vrut sa traga nimic. am dat la toate momelile posibile dar nu a vrut sa muste altceva. ... mai mult