Partide de pescuit categoria - Loc natural

Partide de pescuit in categoria Loc natural. Cele mai noi partide la pescuit pe Loc natural

Cauta in Partide de pescuit categoria - Loc natural

partide la pescuit - Loc natural

Partida pescuit raul prut

O ultima partida pe anul aceste pe timp de noapte cu reusite cred eu satisfacatoare,mentionez ca acesti pesti sunt impartiti in 2 cu bunul meu amic PEDROS,pesti prinsi seara la scoica si mamaliga-patratica,nu mai mergem noaptea ca e tare frig.Dovezi la pestii capturati stau pozele pe care nu le pot posta din cauza unor probleme cu adminul,am trimis pozele adminului si se pare ca merg dar eu cand incerc sa le postez nu reusesc.FIRE INTINSE. ... mai mult

• 01-11-2009

Partida pescuit potcoava

o partida proasta. am stat aproape toata ziua in masina din cauza ploii. am luat dimineata la undita vreo 2 kg de caras ca palma si mai mic si in rest nimic. am avut 3 lansete pe porumb de toate feluri dar mustaciosul nu a vrut sa muste. ... mai mult

• 02-06-2010

Partida pescuit dunare-ulmeni-spantov

dunarea este tulbure 2 salai la tuister si mult aer curat ... mai mult

• 30-12-2008

Partida pescuit balastiera apa

A fost o partida foarte buna,cu toate ca a fost frig.A batut vantul tare si nu am dat la twister doar 1ora ptr. ca mi-au inghetat mainile.Sigur mai prindeam macar inca un salau.In schimb stiuca a mers bine la pluta cu rosioara.Am prins 3 stiuci si una am scapat-o.Cea mai mare a avut 4kg si i-am dat drumul ptr.ca avea icre.Abia astept urmatoarea partida in care am sa i-au si barca. ... mai mult

• 03-11-2009

Partida pescuit dunare-oltenita

la multi ani pt toti pescari maine vreau sa ies un pic la dunare adica 4 01 2009 care vrea sa mearga ma poate gasi la tel 0722818412 numai din bucuresti loc in titan ms mult ... mai mult

• 03-01-2009

Partida pescuit balastiera apa

A fost O PARTIDA F.BUNA cu toate caa fost f. frig si a batut vintul.La twister n-am dat decat 1ora , mi-au inghetat mainile.In schimb a mers bine stiuca la pluta cu carasel viu.Am prins 3 si am scapat una. Cea mai mare a avut 3,7 kg si i-am dat drumul pt. ca avea icre. ... mai mult

• 03-11-2009

Partida pescuit lacul brates

o partida destul de slaba in care am prins numai caras la rama. crap nu cred ca e prea mult, am avut puse lansetele pe 3 feluri de porumb da nimic. nu cred ca mai e ceva de lacul brates (crescatoria ma refer. ... mai mult

• 03-06-2010

Partida pescuit siretul mort

Siretul Mort...peisaj mirific, din pacate un loc distrus de plase...am incercat la ciortan nimic, un amic a luat 3 bucati peste kg...eu am avut noroc de o stiuca la 1.2 kg...prinsa in timp ce cautam avatul care nu a vrut sa coopereze...chiar daca sarea, data viitoare sper sa fie mai bine... ... mai mult

• 08-07-2011

Partida pescuit sacalaia

Caldura infernala.Dupa ce mi-am epuizat artificialele am facut cateva incercari cu un spinner-bait de la Berti combinat cu un twister sidefiu care s-a dovedit a fi pe placul stiucilor. Din pacate doar o marlita si un atac nefinalizat au fost rezultatele acestei partide.La pluta se prinde la foc automat biban,rosioara,biban soare,babusca.Fir intins! ... mai mult

• 09-07-2011

Partida pescuit canalul spantov

dimineata a fost bine fiind mai racoare si a tras carasul mai maricel iar dupa ce s-a incalzit rar si mic.nu am avut patratica poate ar fi aparut si ceva mai mare.conteaza ca am luat o gura de aer mai curat fata de oras ... mai mult

• 19-07-2008

Partida pescuit bentu mare

sami zica si mie cineva care a fost de curand la bentu sau la alionte daca se poate intra la vreuna ... mai mult

• 22-12-2010

Partida pescuit raul prut

Sal.Ieri la orele 16 am plecat un grup de 4 pers.la peste,pe raul Prut,in zona km12,unde am pescuit cu rezultate bunicele,tinand cont ca vine cu multa iarba,ne-am distrat un pic,cu bautura si un gratarel iar dimineata rezultatul 2somni mai maricei si 3 mici,2ciortani=total 8 kg peste partea mea.Multumit. VA DORESC FIR INTINS. ... mai mult

• 21-07-2008

Partida pescuit fortaleny

in urma cu cateva zile fratele meu si a cumparat o lanseta si a tinut neaparat sa o probeze azi ,desi e a 2 a zi de craciun.nu am putut sa l refuz pt ca sunt un impatimit al acestui sport si in plus am avut motiv sa ies.dimineata rece pestele cam reticent dar pana la urma am reusit sa prindem impreuna 30 de pesti intre 800gr si 1,5 kg.unul dintre pesti l am fotografiat si l am adaugat la capturi. ... mai mult

• 26-12-2010

Partida pescuit balta cipau (muresu mort)

salut vreau sa spun ca nam fost la balta Martinesti jud Cluj.Balta se gaseste mergand din Turda spre cluj pe partea stanga.Exista 3 lacuri in care se poate pescuii.Cel mai mare se numeste Iaz celalalt paralel cu el se numeste Lacu nr 2 iar cel mai bine populat spun unii Casa Parasite. TAXE: -IAZ-40ron zi/noapte -Lac nr 2-30ron zi/noapte -Casa Parasita-50ron zi/noapte In Iaz se prin cel mai bine fitofagii si ctenii si salaii,dar nu in ultimul rand crapii.Daca vreti sa pescuiti la salau va re ... mai mult

• 29-12-2010

Partida pescuit canal paulean

daca vroiam somn pitic se putea prinde in draci orice puneam pe carlig el era prezent.dupa 5-6 trasaturi somn intra si cate un caras.a fost destul de rece in cursul noptii,credeam ca mananca mai bine dar ca deobicei in apele noastre totul este la plesneala. ... mai mult

• 17-07-2011

Partida pescuit canalul morilor

Timpul s-a aratat frumos,dar stiuca nu a vrut sa intre cum m-as fi asteptat. ... mai mult

• 11-12-2009

Partida pescuit dunare

Impreuna cu inca trei prieteni am plecat la pescuit undeva in insula mare, era pentru prima data cind ajungeam in acel loc, a fost o zi superba de toamna am prins in total 7 stiuci circa 10kg, cea mai mare prinsa de unul din colegii mei a cintarit 2,6kg la oscilanta. ... mai mult

• 07-01-2011

Partida pescuit balta potcoava

O PARTIDA excelenta inaintea Pastelui,am prins in jur de 7 kg babusca peste 15 cm fiecare,si cativa carasi care au avut peste 2 kilograme,la culisanta dar si la fixa,o partida buna pot sa zic,pestele mananca la orice ora in orice zi acolo,pacat ca se braconeaza mult...........mai e si in prothibitie,am folosit o pluta de 3 grame la culisanta ,un fir de 0,16,cu ac de 10 rosu,forfac de 0,08,bat de 4 m ... mai mult