Partide de pescuit categoria - Loc natural

Partide de pescuit in categoria Loc natural. Cele mai noi partide la pescuit pe Loc natural

Cauta in Partide de pescuit categoria - Loc natural

Cele mai noi partide la pescuit - Loc natural

Partida pescuit raul neajlov,iepuresti

A fost o zi frumoasa,peisaj de primavara placut,am incercat pe curent dar nu am avut rezultate dupa care am pescuit pe langa mal cu o varga scurta si am luat babusca si un clean frumos mai pe seara.Am incercat la stiuca cu bolognesa si pluta shefield la oblete viu dar fara rezultat.Apa era crescuta si semitulbure dar se putea pescui.Am vazut cativa localnici care au prins caras la buza stufului dar si doi nemernici cu barca si curent.Oricum cam intr-o saptamana raul devine bun de pescuit.fir int ... mai mult

• 13-04-2010

Partida pescuit balta potcoava

O PARTIDA excelenta inaintea Pastelui,am prins in jur de 7 kg babusca peste 15 cm fiecare,si cativa carasi care au avut peste 2 kilograme,la culisanta dar si la fixa,o partida buna pot sa zic,pestele mananca la orice ora in orice zi acolo,pacat ca se braconeaza mult...........mai e si in prothibitie,am folosit o pluta de 3 grame la culisanta ,un fir de 0,16,cu ac de 10 rosu,forfac de 0,08,bat de 4 m ... mai mult

• 12-04-2010

Partida pescuit apa calda

timp bun de pescuit cu toata ploaia care a dato am pescuit alaturi de prieteni mei din isalnita apa a fost rece si crapu nu a sarit deloc ploaia asta credeam ca il scoate la mancare dar nu a iesit sa prins decat unu nde 4 kg si o ruptura la vobler dril frumos cu un somn dar nefinalizat a rupt la plecare pe dale a reusit colegul de pescuit sa prinda un avat de 2.5 kg la vobler maine ma duc iar sper sa prind ceva mare va salut ... mai mult

• 05-04-2010

Partida pescuit dunare km 369 la butuci

nu ma asteptam sa prind ceva pentru ca e apa crescuta si tulbure,am pescuit la 3 undite si 3 lansete,am avut la lanseta un tac,dar foarte anemic....carasul l-am prins la rama rosie si cei doi ciortani la mamaliga si viermusi,am mai scapat un crapcean mai frumos...asta e poate data care vine am mai mult noroc....va urez fire intinse si acum ca e ziua iepurasului sper sa va intinda firele la maxim...PASTE FERICIT ... mai mult

• 04-04-2010

Partida pescuit balta ipotesti

DA DUPA CUM SPUNEAM ,iata sutem ajunsi la balta ipotesti unde eram eu acum 2 ore si ceva ,de aceasta data am dat cu un bat fix de 4 m langa teava acolo unde este excavat,cei care stiu,stiu despre ce vorbesc,apa tulbure verzuie nu prea credeam ca da carasul asa ca am dat drumul la muzica un bidon 2 de bere si baga la seminte la soare frumos cand pac pluta la fund , un caras cam la 200 grame frumos,inca unul si inca unul in total 3 carasi 700 grame. ... mai mult

• 30-03-2010

Partida pescuit balta potcoava

dupa ce am plecat de la pod am ajuns la potcoava erau cativa pescari care aveau ceva caras dar am cautat obletele intr-o ora am reusit sa prind cam un kilogram de oblete frumos pot sa zic aveau cam 12-16 cm lungime,un alb sclipitor, am folosit aciasi lanseta de 4 m culisanta,am stat ce am stat apoi am plecat vis-a -vis la balta ipotesti,deasemenea un loc superb despre care vom vorbii in urmatoarea partida.... ... mai mult

• 30-03-2010

Partida pescuit cacana

o zi pefecta pentru pescuit cu toate ca a mai batut si vatul dar in general o zi perfecta babusca a mancat dis de dimineatac de altfel pescari cu gramada care mai de care cu scule cat mai sofisticate,nade cat mai provocatoare pentru pesti......... pestele a mancat bine la larva dar si la viermusi,rama,chiar si mamaliga ,an folosit un bat de cinci metri cu o linie foarte fina ac de 12, fir de 10, si pluta de 1 gram... ... mai mult

• 28-03-2010

Partida pescuit cacana

da deasemenea o partida foarte frumoasa am pescyuit pe seara balta era arhiplina de pescari toti aveau mai mult sau mai putin,dar important este ca s-a prin peste nu gluma am avut cam 5 kg de babusca,frumoasa cativa crasi un lucru este de subliniat pestele manaca numai la larve pa cand la podul olt numai la viermusi ... mai mult

• 26-03-2010

Partida pescuit balta ipotesti

o partida fara prea muklte sperante la inceput dar cu julelnicul cat de cat la sfarsit, trecerea de la agoine la extaz, iata ca primavara incepe sa-si fca efectul usor usor..... cam toti pescarii au reusit primele capturi pe anul asta ... mai mult

• 26-03-2010

Partida pescuit cacana

dupa partida de la rusaneti sambata am bagat o viteza pana la cacana,de dimineata s-a cunoscut ca o sa fie o zi frumoasa asa ca sambata a fost moarte pe balta,cu mic cu mare pescuiau si se bucurau de soare si de primavara ... mai mult

• 23-03-2010

Partida pescuit cacana

o zi foarte frumoasa ,aproximativ 20 grade,balata a fost arhi plina ieri la fel va fi astazi si maine,babusca ,obletii si carasi au iesit si ei la soare si din cand in cad se mai repezeau in cate o larva asa de ochii lumii.. ... mai mult

• 20-03-2010

Partida pescuit cacana

o zi frumoasa,o partida frumoasa si maine va fi la fel mai de dimineta,azi a manacat de pela 10 pana pe seara ,am luat cam 3 kg de babusca 2 carasi si niste obleti la departare am avut un atac de crap probabil ,,ca eram mai departe cand am auzit senzorul deja o lasa-se.. dar e bine ... mai mult

• 18-03-2010

Partida pescuit balta ipotesti

printre primele mele partide de pescuit unde a fost un esec total un caras am prins si ala mi-a scapat pana la mal nu aveai cum sa prinzi cu varf de antena de radio si pluta de 20 cm de gasca cu tot cu fulgi cred ca l-am agatat acel caras ca in rest nimic bine aveam ancore in loc de ac xchiar 2 puse ... mai mult

• 18-03-2010

Partida pescuit raul prut

Ajuns la malul Prutului , undeva pe langa cantonul de la Apele Romane , am montat rapid sculele sa prind cat mai repede peste . Momeli peste momeli mai nimic . Asezasem sculele langa un copac cazut si tot vedeam cum in curent maruntisul sarea si zbatea de frica rapitorului . O frumusete sa vezi cum carduri de pesti sar in sus incercand sa scape .Asa m-am gandit ca as putea sa prind ceva oblet . Mi-am mutat locul dupa copac in amonte si minune , obleti de toata frumusetea . Am uitat sa spun ca vi ... mai mult

• 17-03-2010

Partida pescuit cacana

o partida la inceput de saptamana de luni dimineata care s--a incheat cu 2 kg de caras frumuselcpot sa zic,,,la larva pe partea cu Milcovul in padure acolo unde s-au modernizat standurile..inca nu este concesionat dar in curand da deja se fac pregatirile necesare standuri,populare,conditii etc. ... mai mult

• 17-03-2010

Partida pescuit balta ipotesti

PRIMA PARTIDA - ma duc prima data in viata mea la peste ,pregatisem se seara un borcan cu rame peste rame bagasem foi de varza si malai, apoi dupa ce am terminat ma-m apucat sa-mi fac undita un ciumag de vreo 3 m din padure cu antena de la radiou ''varfu,cu un fir de 5 si 2 ancore legate deci aveam 6 ace.........dar mai multe in topicul de la aventuri la pescuit ... mai mult

• 16-03-2010

Partida pescuit balta ipotesti

o partida ca toate celelate nimic de zis , in luna februarie pe balta care se spune ca e cea mai salbatica din toate punctele de vedere pasari, fauna vegetatie,frumos printre putinele locuri de la noi ... mai mult

• 16-03-2010

Partida pescuit cacana

asta e inainte de precedenat partida unde am gasit un loc cu mult oblete.......cam la palma dar mult mai mic ...........dar oricum balta mi-a facut o impresie buna nota 8......acolo in orice moment al anului sunt pescari.... ... mai mult