Partide de pescuit categoria - Loc natural

Partide de pescuit in categoria Loc natural. Cele mai noi partide la pescuit pe Loc natural

Cauta in Partide de pescuit categoria - Loc natural

Cele mai noi partide la pescuit - Loc natural

Partida pescuit potcoava

fratilor am fost la potcoava marti cu doi amici . taxa 20 ron . am ajuns pe la 6 iar la 6,30 unul din amicii mei avea un crap de 3,7kg (pe cintar ) la rima neagra . am plecat de pe balta la ora 18 dar in afara de crapul respectiv nu am mai avut nici unul din noi nici o trasatura . f f multa iarba . peste este ca sare de te inbonlavesti de inima dar daca nu nimeresti cind arunci un ochi in buruiana nu faci nimic . *preluat din forum ... mai mult

• 24-05-2010

Partida pescuit dunare-brat macin

am ajuns la dunare pe la 13.00 cam batea vantul si a dat si cateva rafale de ploaie dar nu m-am speriat, am prins cativa carasei maricei si guvida. mai erau cativa pescari unul a luat un somn la 7 - 8 kg ... mai mult

Partida pescuit dunare

cetate dolj port apa e crescuta dar se prinde cateva kile de scrumbie ... mai mult

Partida pescuit dunare-brat macin

la dunare erau cativa pescari am vazut pe cineva cum aluat un somn lla vreo7 kg la guvida. in rest nimic semnificativ.m-am jucat la oblete si guvida pana la orele 15.00 cand am lplecat tot din cauza ploiui ... mai mult

Partida pescuit potcoava

am mers la o caraseala dupa ce am fost dezamagitdin nou de malina . stiam ca balta nu aredecat maruntis da am zis sa nu ramana ziua pierduta de pomana . am prins cativa carasei la rama si viermusi si atata. ... mai mult

Partida pescuit dunare-brat macin

dupa ce am plecat de la turcoaia pt ca nu se putea pescui am dat de alta belea pe bratul macin batea si mai rau vantul. am stat 3 ore in speranta ca poate poate s-o mai domoli nitel dar de unde. batea din ce in ce mai tare. unde sa ne mai ducem? un prieten a zis sa incercam la horia ca era aproape. zis si facut. ... mai mult

• 16-05-2010

Partida pescuit balta ipotesti

o partida scurta care am facut-o pe seara,am pescuit cu un bat de 4 m fir de 0,12 ac nr.12,pluta mica sub un gram reglata cu o alica de plumb,am pescuit la viermusi rosii,deoarece aveam curent puternic nu puteam sa tin mult linia in apa eram nevoit sa scot as dau iar si tot asa,am luat cam un kilogram de obleti intre 14-16 cm. ... mai mult

• 15-05-2010

Partida pescuit potcoava

am ajuns pe la 6 pe balta. nu ma asteptam sa prind prea mult pt ca stiam ca balta nu are decat maruntis. la undita te rupe caraselul mic dar e distractie. am plecat in jurul orei 13 cu gandul sa ma duc o fuga la lozova. ... mai mult

• 09-05-2010

Partida pescuit seaca

Am inceput pescuitul duminica 2 mai pe la ora 4 dupa amiaza si am incheiat luni cam la aceiasi ora , noaptea nu am prins decit un caras. Cele 14 kg de caras ma-u satisfacut datorita faptului ca erau destul de frumosi 3-4 carasi la kg. Cand am ajus duminica un pescar de langa mine care venise de sambata seara avea sase crapi injur la 2kg fiecare. Daca prindeam si eu doi crapi dadeam nota zece. Uitasem am mai fost anul trecut pe aceasta balta de trei ori o data nota zece de doua ori nota cinci. ... mai mult

• 07-05-2010

Partida pescuit balta potcoava

sistem;catch-realise......................si noi la fel........ sistem;catch-realise......................si voi la fel....... sistem:catch-realise......................si ei la fel......... Fir intins, ... mai mult

• 25-04-2010

Partida pescuit cacana

am fost cu baietii la un garatr,ia sa dam ma si la bat ca ctot le-aveam dupa mine in masina...am avut ceva viermisori rosi,am luat 3 carasi frumosi am pescuit cam o ora asa..................................... ... mai mult

• 21-04-2010

Partida pescuit balta potcoava

o partida pot sa spun buna dar nu prea,am prins cam 5 kilograme de babusca,mai mica mai mare,la culisanta,folosid un bat de 4 m,o mulineta ex.2000 de la energo-team,fir de o,18 ,a fost o partida in general buna,vantu a batut prea putin,s-a prins si oblete mult in jur de 14-16 cm,ceva platica. ... mai mult

• 20-04-2010

Partida pescuit balta ipotesti

o partida frumoasa ,am adaugat si cateva poze la capturi,am pescuit cam 3 ore bine,ma uitam pe cer cam o jumatate de ora apoi mai tragea cate unul asa ratutit dar numai pesti frumosi........am pescuit la vierme rosu,cu o varga de 4 m carbon,linie de 14 cu forfac de 12, ac de 12,pluta de 1 gram, ... mai mult

• 20-04-2010

Partida pescuit balta potcoava

Ieri 17.04.2010, a avut loc concursul de pe balta Potcoava,unde s-au reusit aproximativ 90 kg peste ,caras,babusca,crap,platica.Aceasta repetitie vine ca urmare a faptului ca se apropie marele concurs ,,Cupa Taifas'' ajuns deja la a 6 editie pe Olt,cu premii pe peste 15.000 lei. Au participat 52 pescari , primele 3 locuri au fost scutite de taxa de participare la,, Cupa Taifas''care este in jur de 50 euro si cate un bat si o mulineta in valoare de 100 euro.(locul 1) locul 2 si locul 3 prod ... mai mult

Partida pescuit balta potcoava

partida organizata de prietenul meu, Mihai Parvu,un fel de antrenament inaintea concursului amical de pe data de 17.04.2010,organizata langa balta Potcoava(a doua) cu toate ca vantul a batut cu desavarsire,am reusit sa intepam babusca si ceva oblete. am pescuit cu un bat de 4 m de la Cormoran,o linie cu fir de 14,ac de 12, pluta de 1 gr. ... mai mult

Partida pescuit balta ipotesti

o partida foarte buna, am folosit o mulineta Excalibur 2000 de la Energofish, o lanseta Excalibur de 4 m,o pluta Bobi de 4 grame si un ac de 10 .pe ac am pescuit decat cu cate un singur vierme rosu,iar rezultatele nu au intarziat sa apara,am luat in jur de 4 kg de babusca ,dintre care mai bine de jumatate am eliberata-o,pozele care o sa le pun pe site. ... mai mult

Partida pescuit odoreu

Azi a fost o zi rece dimineata cu mult vint.Am pescuit linga mal la adapostul sufului apa a fost crescuta dar limpede .IN CIUDA FAPTULUI CA nu prea merge au fost foarte multi pescari.Totusi ma bucur de cele doua caracude pe care le-am prins. ... mai mult

Partida pescuit balta potcoava

O PARTIDA CU NOROC IN A DOuA ZI DE PASTE,am luat babusca frumoasa,ingeneral masculi toate femelele le-am eliberat,cu toate ca nu au fost multe dar mari ramanand intru-un final cu 2 kg de babusca.o zi cu nor,pe seara a si plouat dar in general a fost bine.am folosit o culisanta de 4 m,o mulineta de la Cormoram cu 5 rulmeenti ,un fir trabucoo de 0,16,un ac de 10 si o pluta de 3grame reglata vis...... ... mai mult