Partide de pescuit categoria - Loc natural

Partide de pescuit in categoria Loc natural. Cele mai noi partide la pescuit pe Loc natural

Cauta in Partide de pescuit categoria - Loc natural

Cele mai noi partide la pescuit - Loc natural

Partida pescuit canal paulean

daca vroiam somn pitic se putea prinde in draci orice puneam pe carlig el era prezent.dupa 5-6 trasaturi somn intra si cate un caras.a fost destul de rece in cursul noptii,credeam ca mananca mai bine dar ca deobicei in apele noastre totul este la plesneala. ... mai mult

• 17-07-2011

Partida pescuit sacalaia

Caldura infernala.Dupa ce mi-am epuizat artificialele am facut cateva incercari cu un spinner-bait de la Berti combinat cu un twister sidefiu care s-a dovedit a fi pe placul stiucilor. Din pacate doar o marlita si un atac nefinalizat au fost rezultatele acestei partide.La pluta se prinde la foc automat biban,rosioara,biban soare,babusca.Fir intins! ... mai mult

• 09-07-2011

Partida pescuit siretul mort

Siretul Mort...peisaj mirific, din pacate un loc distrus de plase...am incercat la ciortan nimic, un amic a luat 3 bucati peste kg...eu am avut noroc de o stiuca la 1.2 kg...prinsa in timp ce cautam avatul care nu a vrut sa coopereze...chiar daca sarea, data viitoare sper sa fie mai bine... ... mai mult

• 08-07-2011

Partida pescuit faleza galati

Astazi am fost la Dunare...am vrut sa incerc intr-o zona cu piatra la guvizi dar locul era ocupat...asa ca am renuntat, m-am axat pe spining, dar din pacate in afara a catorva atacuri de avat nimic special...Am fost cam dezamagit dar asta e. In drumul inspre casa am vazut la elice 2 jepcari, cat am stat eu au prins un novac cam pe la vreo 5 kg, fix in dreptul canalizarii mari...daca si asta se mai cheama pescuit e grav, unde poate sa impinga saracia, nu au trecut 10 min dupa ce l-au prins si a v ... mai mult

• 29-06-2011

Partida pescuit canal paulean

iarba multa si la fund si la suprafata ,dar cu atentie in ochiuri se poate lansa pluta.carasi au intrat dimineata pana la ora 11 si stiuca la 7 dimineata cu drill puternic ca sa agatat in iarba dar pana la urma a iesit. ... mai mult

• 29-06-2011

Partida pescuit balta catusa

Marti am mai facut o iesire la Catusa, cu gandul la crapul pierdut cu o zi in urma, l-am incerca la mamaliga, si la mai multe momeli dar de data asta nu a mai vrut...nu in fiecare zi e primavara, m-am distrat intr-un sfarsit la caras...dar dezamagirea ramane destul de mare...deoarece cine stie cand ma voi mai intalni cu vreun mustacios pe aceasta balta...poate daca insist in continuare o sa dau de el...pana atunci raman doar cu speranta ca el este in balta si ma asteapta... ... mai mult

• 23-06-2011

Partida pescuit balta catusa

Luni am fost din nou la Brates...M-a prins o ploaia, vantul batea tare...se formau valuri mari, apa se tulburase, conditii imposibile de pescuit...Dupa ce s-a mai linistit ploaia am plecat spre casa...La insistentele unui coleg, am mers, ne-am schimbat de haine si hai la Catusa...In jurul orei 10.30 eram acolo, am pus lucrurile la uscat, am instalat lansetele, si vremea s-a indreptat si ea la randul ei...Am prins caras, dar marunt, cel mai mare la 300gr, ca de obicei...Numai ca de data asta am a ... mai mult

• 23-06-2011

Partida pescuit canal paulean

vroiam sa prind caras cum se prindea acum cativa ani dar din pacate cei de 300-400 grame nu mai sunt.musca destul de bine la bob cei de 100-200 grame si mai este si somnul pitic care nu iti da pace mananca si boabe. ... mai mult

• 17-06-2011

Partida pescuit balta catusa

Astazi am facut o iesire scurta cu o singura varga la Catusa. Am pescuit numai la bila de mamaliga pe fund, din pacate nu am avut norocul sa se prezinte niciun ciortan respectabil, doar unul la 400gr, eliberat. Am pescuit cu varga de 6m in apa de 2.5m, am stat de vorba si cu alti pescari si mi-au spus ca se mai prinde din cand in cand cate un ciortan la 1-2kg la varga, si de asemenea au mai fost si rupturi, in general mosii mamaligari au parte de ele pentru ca au rabdare sa il caute pe d-l crap, ... mai mult

• 13-06-2011

Partida pescuit baltile jimbolia

se pescuieste pe timp de zii de la rasarit la apus iar de vineri la rasarit pana duminica la apus si pe timp de noapte.Sa populat cu 2500 de crap oglinda (media 3-4kg)retinere 5 kg si restul cu plata.Pesti de dimensiuni mari sunt somn,stiuca,crap. ... mai mult

• 09-06-2011

Partida pescuit dunare

somn prins la taparina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ... mai mult

• 23-05-2011

Partida pescuit balta catusa

Ieri am facut o partida scurta la Catusa, am vorbit cu pescarii pe balta, iar unul dintre ei mi-a spus ca a scapat un crap frumos la mamaliga dimineata...interesant e ca nu se prinde caras mai mare, probabil e la bataie, vreau neaparat sa fac o iesire cu barca...sa dau in niste locuri unde altadata s-a prins caras si platica mare...macar cu sperantele sa raman :)) ... mai mult

• 27-04-2011

Partida pescuit seaca

Balta seaca de la movila miresii.Balta curata amenajata,am pescuit de la 07 pana la 14 daca vrei sa faci febra musculara mergi pe aceasta balta.Caras palmas ataca imediat ce ai aruncat lanseta.E incredibil nici nu ajunge lanset la fund si incepe sa o tacane.Am montat ace mai mari si am trecut pe porumb nici o miscare.Am luat un ciortanas la 1 kg la viermusi si am scapat unul mai mare.In rest balta super ok ... mai mult

• 27-04-2011

Partida pescuit iaz moara

AM LOC DE CASA CHIAR PE MALUL IAZULUI SI PESTE ACOLO........... PLUS CA DRUMUL......62 KM FACUTI IN 2,5 ORE SPUNE TOT ... mai mult

• 22-04-2011

Partida pescuit balta catusa

Astazi am incercat din nou dupa un peste mai mare dar nu a fost sa fie...pana la urma tot caras...dar am vazut la cineva un crap superb la 7 kg prins la mamaliga...ma bate gandul sa insisit si zilele astea...dar din pacate norocul nu tine cu toata lumea...iar de vant nici nu mai zic si azi a batut puternic...cei care au venit cu undite au plecat rapid acasa...cei cu lansete au ramas... ... mai mult

• 20-04-2011

Partida pescuit balta catusa

Astazi am incercat mai mult la crap, la mamaliga si pufi mari, dar inca e apa rece si nu mananca, am dat langa un pescar experimentat, care prinde frecvent aici pe balta, dar nici el nu avut nicio surpriza din pacate, am pus si o lanseta la caras, cu care m-am distrat la carasel, am ajuns cam pe la 10.30 si am plecat la 19.30, maine in lipsa de alta alternativa tot aici am sa ajung... ... mai mult

• 19-04-2011

Partida pescuit balta catusa

Ieri a mers din nou destul de bine balta, am vazut si dupa mult timp un biban frumos prins la twister, am vrut sa incerc la crap dar locurile bune erau ocupate cand am ajuns, si...le-au si ocupat degeaba ca peste tot nu au prins, o sa ma mai duc saptamana asta, macar cat am vacanta, va tin la curent... ... mai mult

• 19-04-2011

Partida pescuit balta catusa

Ieri am facut din nou o iesire la Catusa, un mic atrenament inainte de concurs. In ciuda temperaturilor extrem de scazute pt aceasta perioada, pestele a raspuns la apel, abia dupa ora 11, iar cel mai bine a inceput sa miste dupa ora 13, am profitat din plin de soare si am plecat cam la 19.30, maine fac din nou o partida, poate o sa se arate si ceva mai rasarit... ... mai mult