Partide de pescuit categoria - Loc natural

Partide de pescuit in categoria Loc natural. Cele mai noi partide la pescuit pe Loc natural

Cauta in Partide de pescuit categoria - Loc natural

Cele mai noi partide la pescuit - Loc natural

Partida pescuit canal paulean

o zi frumoasa pentru pescuit cu ceata foarte deasa de dimineata.sa prins intr-o veselie dar tot sub dimensiune eliberat ,au fost pescari care au fost amendati cu 500 ron,pentru retinerea sub 40 centimetri. ... mai mult

• 16-10-2010

Partida pescuit balastiera apa

am prins biban la pestisor (crap chinezesc) si stiuca la albitura platica nu a mancat deloc ! ... mai mult

• 02-10-2010

Partida pescuit balastiera apa

o zi frumoasa azi la Apa am prins biban la pestisor (crap chinezesc ) si stiuca la albitura . platica nu a mancat deloc ! ... mai mult

• 02-10-2010

Partida pescuit odoreu

imi pare bine ca se raceste timpul si stiuca incepe sa manance.dimineata destul de rece circa 4 grade.pe la ora 8 prima muscatura si am scos o marlita de aprox. 0.500 normal am eliberat-o.imediat in 10 minute am agatat o stiuca ,dar drilul nu a fost beton pentru ca a venit la mal foarte usor. ... mai mult

• 30-09-2010

Partida pescuit canal paulean

cand am plecat timp destul de bun ,am ajuns nadit si a inceput ploaia si nu sa oprit.trasaturi slabe am pus cateva rame rosii pana am agatat ceva.stiuca am agatat-o la bibanel.unde am stat fiind foarte mult nufar trebuie avut grija sa nu sa se agate. ... mai mult

• 22-09-2010

Partida pescuit la rau (dunare km 6) natural

14 kg dintre care 10 platica,intre 200gr,si 500gr,crap mai mare nu a vrut,pe somn nu am dat dar erau niste bucuresteni cu cortul de 4 zile si aveau un jur de 100kg de peste,somn,ciortan platica,salau,avat,stiuca ... mai mult

• 03-09-2010

Partida pescuit dunare km 369 la butuci

mai mult a mers la rama decat pe coropijnita ,capturi intre 2 si 5 kg buc ,crapul nu a vrut sa puna gura am folosit porumb (bonduelo,patratica)fir intuns.................................................................................................................................. ... mai mult

• 22-08-2010

Partida pescuit la groapa(dunare)

la ora 05 am fost pe balta la 7 a inceput trasaturile,rezultatul 17kg dintre care un crap de 4 kg,in rest platica si caras,ca nada am folosit porumb uscat,malai,pesmet,strot de 01 (mancare de pui),grau fiert,iar ca aroma 2 plicure budinca de capsuni ... mai mult

• 05-08-2010

Partida pescuit tausor

impropriu spus balta de pescuit. suprafață în jur de 60 - 80 metri pătrați, plina de gunoaie și pești putini. este situata sub podul de cale ferata și D.N.1 - Alba Iulia - Sebeș. nu este drum de acces, nu se poate pescuii datorita firelor de curent. ... mai mult

• 01-08-2010

Partida pescuit la prensa de los machos

super fain [marfa] ... mai mult

• 31-07-2010

Partida pescuit dunare km 369 la butuci

am facut un pescuit de 3 zile ,capturi un somnotel la 3 kg si niste moaca la 500g ,ciortan caras la greu ,frumul bun pana la casa padurarului de la casa padurarului si pana pe mal am intrat cam greu,adica un proiector spart si spoilarul din spate cam sifonat ,un timp extra putini tantari in rest totul ok,peste acasa nu am facut saramura si ciorba pe malul dunarii ... mai mult

• 31-07-2010

Partida pescuit balta milcov(cacana)

o balta naturala,la marginea municipiului slatina,un loc bun de pescuit la caras si un loc bun si de gratar:) ... mai mult

• 28-07-2010

Partida pescuit belis

Foarte interesant! Permisul si tichetul ANPA 2010 nu mai sunt valabile la Belis? Taxa 26 lei/zi sau 300 lei/an. Vine controlul cu barca cu motor termic. Atentie la fire ca s-ar putea sa vi le ia cu elicea. ... mai mult

• 10-07-2010

Partida pescuit lacul brates

o partida destul de slaba in care am prins numai caras la rama. crap nu cred ca e prea mult, am avut puse lansetele pe 3 feluri de porumb da nimic. nu cred ca mai e ceva de lacul brates (crescatoria ma refer. ... mai mult

• 03-06-2010

Partida pescuit potcoava

o partida proasta. am stat aproape toata ziua in masina din cauza ploii. am luat dimineata la undita vreo 2 kg de caras ca palma si mai mic si in rest nimic. am avut 3 lansete pe porumb de toate feluri dar mustaciosul nu a vrut sa muste. ... mai mult

• 02-06-2010

Partida pescuit balta ipotesti

de dimineta am dat o fuga pana la tara si nu puteam sa nu vizitez balta,fiind in trecere am scos doar cateva rame si mai aveam niste mamaliga ,am luat cam 1 kg de rosioara mai marunt la palma......cu un bat scurt de 4 m langa stuf, ... mai mult

• 31-05-2010

Partida pescuit lacul brates

am fost la un gratar la lacul brates cu familia si am vrut sa dau si un pic la peste . in afara de carasi brichetari si cateva rosioare nu a vrut sa traga nimic. am dat la toate momelile posibile dar nu a vrut sa muste altceva. ... mai mult

• 30-05-2010

Partida pescuit la prensa de los machos

o super balta situata la in judetul timis linga timisoara in BEREGSAUL MARE la intrare de catre timisoara pe partea stinga ... mai mult