Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit sisterea

Prima iesire pe aceasta balta, impresii: o balta foarte ingrijita si cu mare potential. Administratorul balti se ocupa de balta de nota 10. Sincer rar am vazut balta asa bine intretinuta. Am vazut ca se lucreaza si la drumul prin padure asta pt cei ce vor sa mearga in acea parte. pestele nu a mers foarte bine, am prins doar o captura de 8.5 la bila de SO cu aroma de capsuna, marca Dynamite. Vremea a fost capricioasa, insa la urmatoarea partida care sper sa fie de minim 3 zile, rezultatele ... mai mult

• 26-07-2008

Partida pescuit plevna3 la bianca

vremea excelenta,peste bunicel,distractia impreuna cu prietenii si dorinta de a revenii ... mai mult

• 24-07-2008

Partida pescuit valay

Pe fondul unei zile ,cu nori,vant ,si mai rar soare,la orele 5 sa facut deplasarea la balta,s-a momit locul,cu bulgari de mam,aliga,cu aroma de miere,si s-a dat la fund cu doua lansete,si cu una la pluta. Pe carlige s-a pus boabe de porumb la borcan cu aroma de nada,si lucerna verde, pentru amur,nu a intrat amur,dar in schimb a intrat crapul. Afost o zi deosebita, pe balta au fost multi pescari,care cu norocul lor unii ,au prins , alti nu ,dar la sfirsit totul s-a TERMINAT CU BINE. ... mai mult

• 22-07-2008

Partida pescuit raul prut

Sal.Ieri la orele 16 am plecat un grup de 4 pers.la peste,pe raul Prut,in zona km12,unde am pescuit cu rezultate bunicele,tinand cont ca vine cu multa iarba,ne-am distrat un pic,cu bautura si un gratarel iar dimineata rezultatul 2somni mai maricei si 3 mici,2ciortani=total 8 kg peste partea mea.Multumit. VA DORESC FIR INTINS. ... mai mult

• 21-07-2008

Partida pescuit vladesti

O noua partida de pescuit,la balta-Vladesti,cu bune rezultate in timp scurt.Am plecat aseara impreuna cu 2 prieteni,pe la ora 17-30 am ajuns la balta si spre norocul nostru nu am mai fost taxati cu taxa de acces 50ron,ptr ca nu era nimeni la intrare.Am folosit barcuta de nadire si am dus monturile la cca180-200metri,nada folosita-boabe porumb putin inmuiate in apa si spre seara am avut cateva capturi bunicele. FIR INTINS. ... mai mult

• 20-07-2008

Partida pescuit niculesti

balta are ceva probleme la calugar ,vin de doua sambete la rand si nu prinde nimeni ,se vede ca s-au rarit si masinile care erau cu zecile altadata. in cursul saptamani este la fel . ... mai mult

• 20-07-2008

Partida pescuit canalul spantov

dimineata a fost bine fiind mai racoare si a tras carasul mai maricel iar dupa ce s-a incalzit rar si mic.nu am avut patratica poate ar fi aparut si ceva mai mare.conteaza ca am luat o gura de aer mai curat fata de oras ... mai mult

• 19-07-2008

Partida pescuit sisterea

O partida cu vreme foarte schimbatoare, de la 17 grade in prima zi la 30 in a treia, in schimb cu rezultate bune. La 12 ore dupa prima nadire grea, s-a oprit ploaia si a inceput concertul alarmelor. Intr-o ora 4 plecari din care trei rateuri. Hmmm, ciudat, toti fugeau direct in butuci. Bun, strangem baitrunner-ul aproape la maxim si asteptam. Pana dimineata 8 trasaturi din care 5 pesti pusi pe saltea. A continuat aproximativ in acelasi ritm cu pauze mai lungi doar la amiaza intre 11 si 5 dupamas ... mai mult

• 19-07-2008

Partida pescuit egreta (balastiera lipova)

* Salut dragi colegi pescari credetima cea mai penibila balta privata din cate am fost... apa foarte mica,murdara si plina de matasa broastei...Cat despre pesti???? Pfffff...O data la 1 saptamana un crap de 5 kile mai mult. nimic...Asa ca....fara fir intins...:(( ... mai mult

• 18-07-2008

Partida pescuit piteasca 1

Balta este foarte misto bine amenajata conditii superbe de pescuit si de cazare merita pe deplin incercati si voi si aveti grija sa nu nimeriti in alta balta orientativa dupa casute daca nu sunt inseamna ca nu ati nimerit balta vedeti harta de pe site www.piteasca1.ro Succes ... mai mult

• 16-07-2008

Partida pescuit colacu

la plantat la porumb merge binisor crap la 1 1/2 -3kg maxim ce am prins dar am inteles ca este peste si mai mare nu se recomanda la sfarsit de saptamana ... mai mult

Partida pescuit oltenitei

Am fost din nou pe acest mic bazin pentru a prinde una doua moace dar tot de crap am avut parte.In cele 30 kg de peste am avut cea mai mare captura o salonta de 5kg eliberata binenteles si nu am oprit decat doua bucati una de trei kg si altul de doua.Somn eu nu am prins dar pescari de langa mine au capturat ceva moace la doua trei kg.Pacat ca administratia bazinului a interzis pescuitul la undita.Inca odata imi pare rau ca nu este mai mare acest bazin.Fire intinse ........ ... mai mult

Partida pescuit ciurila

O partida superba de pescuit la novac.In 7 ore am reusit sa prind 37 kg de novac intre 1kg jumate si 3kg.Vreme deosebit de calda,noroc ca am prins loc in livada la umbra...ca altfel se arata de o insolatie.Am retinut trei bucati pentru acasa si restul au fost eliberati. ... mai mult

Partida pescuit oltenitei

Am ajuns la aceasta "balta" in jur de ora 4.30 dimineata, si am fost obligati sa asteptam pana la ora 6.15 cand a venit patronul (un bulgar pe nume Dimitri) si a deschis portile. Balta are in jur de 70 de metri lungime si 40 latime. Nu stiu daca se poate numi balta. La intrare dupa ce s-a incasat taxa patronul ne-a dirijat cu masinile in parcare, urmand ca tot bagajul sa il cari in spate pana pe mal, apoi ne-a obligat sa platim in plus 10 roni de insotitor si sa inchiriem de la el saltea de prim ... mai mult

Partida pescuit valea seaca

O partida super reusita, pe balta erau cosuri de gunoi , toaleta , banci vopsite , aplecatori de soare, pontoane pentru undita, o impresie in general foarte buna. ... mai mult

Partida pescuit lacul chereusa

A fost o partida de pescuit foarte buna; desi am inceput-o prost ( m-am intepat cu un carlig foarte adanc in deget si a trebuit sa merg la spital in tasnad sa il scoata) dar pe urma a mers perfect ,Am prins si un amur de 5 kg. ... mai mult

Partida pescuit aurel vlaicu

A fost o zi frumoasa am prins 4 crapi:unul de 2kg altul de 6kg altul de 3kg iar altul tot de 3!!!! ... mai mult

• 12-07-2008

Partida pescuit lac (canal) scoiceni

partida de "pescuit" excelenta"!!!am ajuns pe la h7 in ultima "groapa" de pe drum!in max 4ore am fost ajutat sa scot masina si sa o las in manastirea!am lasat masina in curtea unuii "localnic" si am plecat cu tractorul(cu auto era imposibil)!nu am stat decat 4h!am prins doi crapi de 2kg (fiecare)! ... mai mult