Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit colacu 2

Prima iesire anul acesta, dar din pacate inca nu mananca. Am plantat cu navomodelul. ... mai mult

• 02-04-2008

Partida pescuit blanzi 1

Balta nu e asa cum specifica in descrierea initiala, casute nu exista (sunt in plan, iar peste are balta numai ca mai mari nu prea am vazut. acum consider ca nu am avut noroc si ma voi mai duce, in speranta ca se vor face acele casute ca sa pot sta si noaptea. Captura cea mare din ziua respectiva a fost un crap de 1,3kg si multi alti carasi si ciorta nei la care le-am dat drumul inapoi. ... mai mult

• 02-04-2008

Partida pescuit magura 8

nu am avut mamaliga. cine a avu la rupt pe crap ... mai mult

• 30-03-2008

Partida pescuit cascioare sat

distractie totala. peisaj deosebit. caras cu nemiluita. intr-un cuvant relaxare ... mai mult

• 30-03-2008

Partida pescuit lunca

a batut vantul si nu am avut cu ce planta.cine aplantat,langa mine ,a luat crap si la 8 kg.eu am luat numai unu de 4 kg. ... mai mult

• 26-03-2008

Partida pescuit hermes - peris

nu sa am prins nimic nici o miscare pe balta ... mai mult

• 25-03-2008

Partida pescuit fara nume

belea.imi cer scuze la completare am omis poza.dar fac tot posibilul sa o vedeti. ... mai mult

• 21-03-2008

Partida pescuit raul prut

A DOUA IESIRE LA PESCUIT PE ANUL 2008.LOCATIE-PRUT,MOMEALA-PATRATICA MAMALIGA,CAPTURI-UN CRAP DE APRX.3,800 SI UNUL DE 2,500 IAR PANA LA 18 KG CIORTANELE DE LA 0,800-1,600. REZULTAT-BUN,TINAND CONT DE ACEASTA LUNA. IMPREUNA CU 5 PRIETENI PESCARI NE-AM HOTARAT SA FACEM INCA O IESIRE LA PESCUIT,SA VEDEM CE REZULTATE O SA OBTINEM.NE-AM INSTALAT PE MALUL RAULUI SI IN JURUL ORELOR 7,30 SA INCEPUT A PRINDE PESTE.A FOST O PARTIDA EXCEPTIONALA CE NU SPERAM SA AIBA ASA REZULTATE.MENTIONEZ CA PESTELE T ... mai mult

• 19-03-2008

Partida pescuit raul lapus

Intr-o zi buna,raul Lapus iti poate oferi surprize placute.De aceea e bine sa mergi echipat cu tot arsenalul.Daca nu vrea la spinn,poti incerca pluta sau la fund. In acea zi am mai prins o marlita,cateva mrene si cleni mici,care datorita "gabaritului",nu isi aveau locul in poza...poate la anu'. Fit intins ! tuturor. ... mai mult

• 17-03-2008

Partida pescuit somes

vint puternic valuri mari .Am prins 11 bibani +2 copilul ,eliberati toti.Multa mizerie in apropierea baltilor. ... mai mult

• 17-03-2008

Partida pescuit sandulesti

Pentru cei interesati...s-a deschis sezonul de pescuit pe lacul Sandulesti.Taxa a ramas 50ron,se pescuieste cu doua bete,in aceasta taxa se poate duce acasa 4 kg de crap.Chestia interesanta e ca se premiaza cu 50 lei capturile de la 6 kg in sus dupa ce sunt eliberate.Dupa spusele patronilor s-a populat recent cu 400kg crap intre 6 - 16 kg,pe langa crapul care era deja in lac.(ramane sa vedem daca e si adevarat). ... mai mult

• 16-03-2008

Partida pescuit ciurila

Vremea nasoala cu vant de 70-8o km/ora si valuri ca si pe litoral.Am avut o singura trasatura la care am luat un novac de 2 kg.Daca se incalzeste vremea sigur vor urma si altii mai mari si mai multi.Impresia buna am avut-o referitor la faptul ca dimineata cand am ajuns pe lac era plin de gunoaie si peturi iar dupa vreo ora au aparut trei indivizi care au curatat imprejurimile lacului ca la carte.Pentru acest lucru nota zece administratorului lacurilor(bineinteles depinde de noi pescarii sa pa ... mai mult

• 15-03-2008

Partida pescuit somes

avind in vedere ca pina acuma prindeai doar scobar;biban;clean....acuma a inceput sa puna gura si carasul,am prin 4 bucati intre 400gr si 800gr......incepe distractia pentru uni!fir intins la toata lumea ... mai mult

• 11-03-2008

Partida pescuit vutcani

dupa innadire s-a pescuit cu o singura undita de 6 metri pentru ca nu se putea pescui cu mai multe scule datorita frecventei ridicate de muscare ... mai mult

• 05-03-2008

Partida pescuit raul prut

PRIMA IESIRE PE ANUL 2008.IMPREUNA CU 4 PRIETENI NE-EM PROPUS SA FACEM O PARTIDA DE PESCUIT,IN RAUL PRUT,GALATI=FRUMUSITA,SA VEDEM CUM MANANCA PESTELE SI CARE TRAGE.AM INSTALAT SCULELE SI AM ASTEPTAT.AM INCEPUT SA SE PRINDA CATE UN CARAS LA UNDITA 4M,LA RAMA,LANGA MAL.NE-AM DISTRAT CATEVA ORE,PESCUIND CARAS,DAR SI ACELA CAM RAR,CAND IN JURUL OREI 12,TRAGE UNA DIN CELE 2 LANSETE CARE LE AVEAM ARUNCATE CU PATRATICA-MAMALIGA SI SURPRIZA,UN CIORTAN DE APROX.750-800GR.CAM ASA A DECURS PARTIDA DE PESC ... mai mult

• 05-03-2008

Partida pescuit cornetu

Am dat mai inspre ciobani, pe dig ,vant puternic si valuri mari,montaj salau si pestisor(balos viu) nu a muscat deloc, poate altdata. ... mai mult

• 04-03-2008

Partida pescuit sacosu turcesc bazin 1

Pe 1 martie am facut prima iesire pe anul 2008,pe balta 1 de la Sacos,langa calugar si am prins 1 cteno si 2 crapi oglinda.Am mai agatat 1 , dar l-am pierdut pe traseu.Momeala: porumb cu aroma de scoica si boilies solubil cu gust de porumb.Am rezistat unui vant foarte puternic pana la orele 14,cand a inceput ploaia si am plecat.La boiliesul solubil am avut 2 prezentari. ... mai mult

• 01-03-2008

Partida pescuit zau de cimpie