Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit colacu

Nimic la adânc, plevuºcã la plutã. ... mai mult

• 22-05-2008

Partida pescuit bugeac

A fost cea mai reusita partida de pescuit....de la 6 dim pana la 9 nu am avut timp sa fumam o tigare.Eram 2 si unul arunca si recupera si celalat pregatea momelile si scotea pestii(daca nu lucram in doi nu faceam fata).A fost o partida perfecta! ... mai mult

• 27-09-2008

Partida pescuit lehliu

Prima iesire la pescuit pe 2009, primul mare esec. Am pescuit pe Lehliu sat prima balta din stanga cand vi dinspre autostrada soarelui dupa ce treci de calea ferata la vreo 2 km. Am fost un grup in total am avut 30 de lansete plantate timp de 24 de ore la nici una nu a miscat nimic. E pierdere de timp pe aceasta balta! ... mai mult

• 29-04-2009

Partida pescuit ghiroda

A mers f slab, plus ca nu poti lasa mai mult de juma de ora betele in apa datorita buruienilor care merg pe apa si prind firul. ... mai mult

• 11-08-2009

Partida pescuit baraj dridu

dimineatza la ora 5 am ajuns pe gropane am pus ficatul la soare cat sa dezghetat ficatul si am baut cafeaua am inceput sa pregatesc lansetele prima captura am avuto la 16,30 un somotei 1,5kg pe care lam evicerat dupa care lam tavalit in sare lam lasat 3 ore dupa care pe talba pusa pe jar noaptea a tras mai bine 4 bucati de somotei de 1 kg ... mai mult

• 14-03-2010

Partida pescuit gugesti-vaslui

Am pescuit cu cinci lansete am prins 4kg de carasi si ciortani.se prinde bine daca se da nada nu prealabil.primavara s-a prins bine si la undita s-au prins chiar si crapi mari. pana acum 2luni tacsa a fost 20ron. ... mai mult

• 31-08-2010

Partida pescuit moara vlasiei 2

Am revenit cu mare placere pe aceasta balta minunata! Am pescuit de la ora 7 la ora 16 pe o vreme mai mult de cat urata, a plouat tot timpul si temperatura nu a trecut de 8 - 9 grade celsius. Am incercat diferite momeli, diferite boilies-uri... am avut 7 prezentari cu greutati intre 5 si 10 kg. Fire intinse tuturor! ... mai mult

• 09-05-2011

Partida pescuit balta fundulea 6

o partida super reusita cu circa 5 kg.caras si un crap de circa 5 kg.am plantat in jurul orei 17 pe 30 aprilie iar mustaciosul a venit pe 1 mai in jurul orei 14 cu putin timp inainte de plecare,drumul este ok,patronul si paznici de nota 20 ... mai mult

• 14-05-2012

Partida pescuit grindul chituc

peisaj frumos , lac mare , pesti sunt dar mai e si chestie de noroc ... mai mult

• 27-09-2008

Partida pescuit greaca-cercani

balta este buna mai ales daca ai barcuta ptr plantat,administratorul baltii este un om forte cumsecade si te ajuta cu tot ce poate ,am pescuit normal ptr ca nu am stiut ca se poate plata , dupa ce am primit regulamentul balti am observat ca daca platesti o taxa de 10 ron poti planta. am prins un crap romanesc si doua salonte mai este un avantaj ptr cei care se duc sa prinda si sa ia acasa deoarece nu vor pleca acasa fara peste se vor alege cu 5 kg crap in cursul saptamani (taxa 100 ron) si ... mai mult

• 29-04-2009

Partida pescuit cacana

o partida frumoasa cam friguriasa din cauza conditiilor meteo dar a meritat am pescuit cam 3 kg caras vreo cateva rosioare si cativa obleti,foarte frumos , urmatoarele partide vor fi saptamana asta pe 18 ,19,20,martie. ... mai mult

• 14-03-2010

Partida pescuit iaz trifesti

Am plecat cu noaptea in cap cu un pescar ce mi-a dat cu chiu cu vai o reteta excelenta de pasta de peste.Si dupa inadire am asteptat cam doua ore pana am luat primul crap,toti in jur de un kilogram.Trasaturi am avut pe toata perioada zilei desi a plouat.Am plecat amindoi multumiti,pe iazul acesta n-am plecat niciodata fara peste.Maine iau lectii de bucatarie!Fir intins! ... mai mult

• 31-08-2010

Partida pescuit cotul chiului

Balta arata excelent. Locatie: Galati, sat Stoicani( se merge pe teren de tara vreo 7 km pana ajungi la Prut). Pentru a pescui ai nevoie de documente eliberate de politia de frontiera pentru acces pe frontiera. Capturile mai mari au fost prinse la lanseta( aruncare 50-70 m). Balta are toata varietate de pesti. ... mai mult

• 10-05-2011

Partida pescuit balta fundulea 6

am ajuns pe balta pe data de 11 mai in jurul orei 15 si dupa 2 ore aveam in apa 8 lansete plantate,prima prezentare in jurul orei 20,primul rateu,circul a inceput dupa ora 1 noaptea pana la ora 5 dimineata am pus pe saltea 8 crapi intre 2,5 si 5 kg.cireasa a venit in jurul ore 14 cand ne pregateam de plecare un mustacios de 7 kg,care era plin de icre,a fost pozat si eliberat in prezenta patronului care a fost ca intodeauna de nota 20.mentionez ca am pescuit in 2 platind 2 bonuri ... mai mult

• 14-05-2012

Partida pescuit vladesti

Am ajuns pe balta in jurul orei 6 dimineata si timpde1/30 ore am cautat un loc sa pescuiesc si foarte greu am gasit ceva, si cu putina cearta cu un pescar care avea vreo 15 lansete caruia nu ii convenea ca eu arunc drept si dau peste lansetele lui (le avea in stanga si in dreapta vreo 60 metri)si a durat pana l-am convins sa arunce drept ca nu e normal ceea ce face (eu eram la 30 de metri de el). in prima zi nu am facut nimic iar spre seara am mutat totul in alt loc de unde au mai plecat alti pe ... mai mult

• 23-05-2008

Partida pescuit corbu mic

balta are potential mare...am vazut pesti de 20-23kg prinsi si eliberati...asa ca e loc pt toti....bravo nota10 ... mai mult

• 28-09-2008

Partida pescuit gogosari

o relaxare cu niste fosti colegi de serviciu nu stiu cum sa va spun undeva pe langa putineiu nu am masina si depind de ei multumit ca am prins ceva peste ce erea mic lam eliberat mult caras mic care nu ai ce face cu el se agata fara sa se miste bambina si cred ca din cauza asta nu intra crapul si cei lalti pesti pe vad apa mica mai pe toata balta ... mai mult