Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit tasnad

o noapte foarte rece cred ca au fost 2 grade .pe timpul noptii nici-o trasatura,carasul a intrat seara si dimineata la boabe.au mai fost pescari dar si ei numai caras cu toate ca se spune ca balta sa populat cu 500 kg.crap si amur.pentru marimea celor 2 balti este suficient dar crd ca timpul a fost de vina. ... mai mult

Partida pescuit csilag

inceput bun cu un dril frumos de vreo 5 minute si plictiseala restul timpului.pestii sareau sa ia aer dar nu au vrut sa mai manance.carasi poti sa prinzi cat vrei daca oboseala nu este prea mare.o balta buna dar cu popularile stam mai prost. ... mai mult

• 06-05-2012

Partida pescuit sisterea

Un lac deosebit, patron si administrator pe masura! O partida de 55 de ore, o echipa, 4 bete, 3kg de boiles, 14 capturi, cantitate totala de 92kg, o medie de 6,5kg ... de neuitat! ... mai mult

• 19-05-2008

Partida pescuit vladesti

deci nu a vrut sa se atinga de momeala,asta e,toata balta statea si se uitau unii la altii,mai sunt si zile nasoale,a mai si plouat de a rupt iar daca te prinde ploaia pe balta nu mai iesi de acilo pana se usuca,fff nasol drumul:((( ... mai mult

• 29-04-2009

Partida pescuit lacul cincis

Am vrut sa momim un loc cu baliza samd in mijlocul barajului la crap 1 sapt cu 1 sac de nada, s-au gasit niste dobitoci sa se duca cu barca sa faca baie chiar acolo. Barajul nu e de pescuit, ci un loc in care sa iti distrugi nervii. Nu ai ce le zice, pot face baie oriunde. Una peste alta platica a mers slab, numai exemplare marunte si alea rar. Cineva tot prindea la ele la pufi. Eu am dat mai mult la crap si platica mare. ... mai mult

• 08-08-2009

Partida pescuit de la orastie

zona buna, pescuit frumos,poti lua un crap si 2kg caras. in 2.03.2010,am prins 10 buc. caras, de 400-600gr, pe care i-am luat, si inca vreo 10 mai mici pe care i-am eliberat. a doua zi, findca mai aveam momeala, am mers iar. Am avut o trasura puternica, dar a scapat, apoi dupa putin timp am luat un crap de 2 kg, dupa care am plecat ca a inceput sa ninga. Merita sa incercati.... ... mai mult

• 05-03-2010

Partida pescuit lilieci la costel

Am fost si eu pe aceasta balta pe 08.05.2010 si vreau sa va spun ca am fost foarte multumit....chiar nu inteleg cum de voi nu ati prins,,,,am fost impreuna cu 3 tovarasi....balta era super amenajata..iar in ceea ce priveste pestele cel mai mic a fost de 500g....si chiar am reusit doua capturi de 3,4kg...un caras deosebit......Vrajitoare nu stiu unde sau ascuns....probabil prin copaci insa eu nu le-am vazut si nu am auzit...Costel patronul baltii este un super om....cu care m-am inteles foarte fo ... mai mult

• 16-05-2010

Partida pescuit butimanu

pacat de bazinele acelea daca nar unbla la apa ai prinde dar asta este inafara de 2 rosioare si 5 carasi restul erau plecati in concediul eu am pescuit pe 7 dar si celelalta bazine se plangea lumea succes daca vreti sa iesiti la iarba acolo cratar etc dar la pescuit pierdere de timp ... mai mult

Partida pescuit balta ezeris

Zi excelenta,solunar favorabil.Am pescuit la match,20m distanta,folosind un match Emerald Plus de 4,20m,de la Energofish, mulineta Daiwa CrossFire 1550 cu monofilament scufundator 0,18 SMART de la Maver,inaintas 0,14 Competition de la Trabucco, carlig de 10 Fine Maggot de la Drennan si un waggler de 6gr seria 81 de la Maros. In jurul orei 8 am inceput nadirea grea folosind 4kg Special Concurs dela Benzar,1kg TTX Sensas,1kg collant Sensas 1cutie porumb-miere dela Carp Expert 100gr CSL-miere Ben ... mai mult

• 08-05-2012

Partida pescuit sisterea

printre altele mai si pescuiesc........ ... mai mult

• 19-05-2008

Partida pescuit belciugatele pepiniera

Partida reusita cu 5 crapi de 2,5-6kg,si 2 cteno de 1,5 si 2kg.Spre deosebire de alte dati acum a mincat mai bine pe jumatatea balti dar este bine de dat cu sac solubil cu acelas porumb care este si la cirlig. ... mai mult

• 09-08-2009

Partida pescuit canal colector 3 ( canalul ii )

E greu de crezut ca se maI poate prinde peste in asemenea conditii . Dar am incercat si pana laurma am reusit sa plec cu o saramura acasa . AM gasit un loc in care gheata era crapata si am marit putin apoi am incercat sa prind prin aruncare lingurita pe o distanta de maximum trei metri lungime si mulinare . Asa m-am chinuit . Asa am reusit sa prind pestele , doar biban destul de frumusel . Fire intinse ! ... mai mult

• 08-03-2010

Partida pescuit ghiroda

n-am avut nici macar o trasatura!nu stiu ce, dar ceva se intimpla la ghiroda.prea nu merge. cit am vazut cu ochii pescari n-a prins nici unul si nu erau doar caracudisti !nici macar vremea n-ar fii putut influenta in asa hal un pescuit.unde mai pui ca am folosit doar momeli testate pe ghiroda care mergeau bine alta data.concluzia :pe moment ghiroda-i moarta ... mai mult

• 29-08-2010

Partida pescuit mata radeanu

Vremea a fost cam ciufuta astazi. Vantul a batut moderat spre tare iar pe seara a inceput sa ploua. Pe digul unde am dat eu nimeni nu a rupt gura targului cu o captura mai acatarii. In general s-a luat caras, biban, platica, rosioara si ciortan ca palma la untita. Lansetele au fost mute toata ziua. ... mai mult

Partida pescuit carapancea

Carasul este ca palma dar se prind si exemplare de 400-500 g la porumb la cutie.Am pescuit cu varga de 6 m la mal.Cei care pescuiau la lansete luau si crap dar mai rar .Un pescuit relaxant pe o vreme frumoase la o balta cu un peisaj placut unde am nimerit dupa ce ne-am tinut dupa niste pescari ce cunostea locul. ... mai mult

• 13-05-2012

Partida pescuit raul prut

Sal,am fost la prut 48 ore de vineri pana azi si am reusit sa prindem in 3,15 kg crap,5 pesti la 2 kg si 5 la kil,la mamaliga si rama neagra.Este tulbure si scade,tantari la greu si ne consideram norocosi k am prins,ca multa lume se plange de rezultate slabe.FIR INTINS. ... mai mult

• 09-08-2009

Partida pescuit groapa lui moga

nu ma asteptam sa prind ceva,apa crescuta rau,am dat la 2unditie la greutate,langa malul abrupt,bibanul micut niciunul ca palma dar carasul foarte frumos si plin de icre la 300-350g,marlita am eliberato,d-abia astept sa nu mai ninga si sa fie caldut pana vine prohibitia....fire intinse ... mai mult

• 08-03-2010

Partida pescuit turcoaia

am ajuns la ora 5 pe balta. batea un vant de iti lua masina pe sus. am incercat in zadar sa pescuim dar nu se putea. am luat doi carasi unul la rama si altul la viermusi. in jurul orei 7.00 am plecat spre dunare pe bratul macin in speranta ca se putea pescui in conditii mai bune. ... mai mult