Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit mata radeanu

Sambata de la pranz pana duminica la ora 11.30 - pescuit la Mata Radeanu. Vreme excelenta, putin cam aglomerat de pescari pe balta. Gasesc repede un loc si incep operatiunea. Am prins doar caras, 11.5 Kg cantarit la sfarsitul partidei. Nu s-a nimerit nimic mai imbracat prin preajma, inca sunt multumit si cu comunul caras ( cel mai mic cat palma ). A fost o partida de care o sa-mi aduc aminte mereu cu placere. Fir intins tuturor. ... mai mult

• 30-04-2012

Partida pescuit valter maracineanu

Stiu ca am scris cam tarziu dar asta este!Drumul este satisfacator!erau doua balti!am dat in cea din stanga!apa f scazuta!nu am prins nimic(am fost trei persoane!ceilalti doi au prins la fel ca mine)!pe malul celalalt erau 7 pescari!doi dintre ei cunosteau balta f.bine!prindeau carasei ca palma la libelula!in cele apr.6ore prinsesera cam 3-4kg de caciula!"administratia" baltii a fost "ultima picatura" care m-a convins ca nu mai am ce cauta pe acolo! ... mai mult

Partida pescuit balta la ghita

Am fost duminica la balta lu' Ghita, proprietarul nu era acolo, insa am putut vorbi cu o ruda de-a lui. A zis ca nu se mai pescuieste de vreo 2 ani, si acum amenajeaza lacurile si le populeaza cu pesti. S-ar putea sa intre anul acesta in functiune. Asteptam :) ... mai mult

• 28-04-2009

Partida pescuit sacel

Noi n-am prins nimic, nu am auzit sa prinda cineva ceva, am fost destul de des vara asta si capturi 0 (la fel si pescarii din imprejurimi). Pierdere de timp si bani. ... mai mult

• 06-08-2009

Partida pescuit baraj draganesti-olt

ieri dimineata am hotarat sa plec la Draganesti asta fiind a nu stiu cata oara partida pe anul asta,daca merg la peste din 2 in 2 zile cateva ore va dati seama, am ajuns acolo, cam batea vantu erau cativa pescari aveau niste rosioara m-am dus acolo am vb cu ei si ma-m pus mai incolo de ei ,,inceputul a fost cam plictisitor dar apoi si-a dat drumul si dai si dai la larva cu un bat de 4 m un fir de 12 un ac de 14 a fost vis....am luat vreo 3 kg numai rosioara frumoasa....... ... mai mult

• 01-03-2010

Partida pescuit turcoaia

o zi destul de frumoasa cu vant un pic cam puternic. a mers bine dimineata pana in ora 11 cand a inceput sa bata vantul. crapul l-am luat la porumb iar carasul la virmusi si rame. spre dupa amiaza s-a mai domolit vantul insa nici pestele nu a mai tras. ... mai mult

• 15-05-2010

Partida pescuit zimbru

O partida de relaxare pe o balta care daca s-ar dorii repopularea cu peste ar fi exceptionala din multe puncte de vedere.Am pescuit doar cu doua undite mai mult de relaxare si doar poate intra ceva mai mare dar nu am prins decat caras destul de marisor max 500-600 grame.Din ce am vorbit cu nea Negoita se mai prinde la plantat chiar in fata perdelei de stuf la porumb. ... mai mult

• 27-08-2010

Partida pescuit butimanu

o balta de rasu curcilor,feritiva de ea,pt mine unul a fost invatare de minte,pacat de ea ca are o intidere mare si potential daca ar fi populata,oare cel care administreaza aceasta balta nu vede sau interesul lor este sa ne faca pe noi cei ce iubim acest hoby(pescuitul),sa-l nu il mai practicam. ... mai mult

• 05-05-2011

Partida pescuit lac brateni

Un lac deosebit de frumos si curat, insa dupa cum spune si omul cu taxa, a fost populat de Paste cu 1500 kg de peste.Acesta mai mult ca sigur s-a prins in primele 2 saptamani.Dupa aia pauza.Inafara de maruntis nu am vazut la nimeni vreo miscare mai serioasa, chiar daca erau unii de 3 zile pe lac si au prins 4 carasi.Din cate am vazut se pare ca umbla si la apa. Se zice ca de obicei lacul se populeaza primavara si pe urma toti o iau in brate.Se mai prinde cate un ciortan odata la 2 zile.Inca o b ... mai mult

• 01-05-2012

Partida pescuit cojocna

Cu Matrix am fost acolo. Prima impresie conteaza. Nu o sa mai merg acolo. Nu datorita regulamentului ci datorita atitudinii patronului-paznic. Nu am cerut sa pescuim "in cel mai bun loc de pe balta", nu am cerut sa ne faca reducere la taxa cu studcard-ul. Pe langa ce a relatat Matrix doresc sa mai adaug cateva randuri. Balta privata, regulament de organizare interna, taxa..pana aici totul pare in regula. Problema este atitudinea, modul in care ati "discutat" cu noi. Nu faptul ca nu ne-ati lasa ... mai mult

Partida pescuit sacosu turcesc bazin 1

o balta super ... mai mult

• 28-04-2009

Partida pescuit movilita 2

am dat cu tot arsenalul de momeli,singurele victime carasii luati la bomba(urat sa dai la bomba dar la banii dati si stransi cu cinism si precizie de metronom de administrator...40ron/la fix 12 ore);balarii inalte cat omul;soareci soparle si serpi...tinutul uitat de timp mai fratilor,cum se zice "am pus botul,am scapat,altul nu mai ma prinde",,,,fire zbuciumate ... mai mult

• 07-08-2009

Partida pescuit bratesti

A FOST O PARTIDA DE NOAPTE IN CARE SPRE INSATISFACTIA NU PREA AM AVUT PARTE DE TRASATURI ADEVARATE CATIVA CARASI DE PESTE 800 GRAME .EXACT CAND NU MAI SPERAM NIMIC DE LA ACEASTA PARTIDA LA ORA 5,30 FIX O TRASATURA TARE M-A SPERIAT ,AM INTEPAT SI MI-AM DAT SEAMA CA ESTE CRAP.DUPA NUMAI 10 MIN. PESTELE ERA IN MINCIOC,AM FACUT O POZA SI L-AM BAGAT IN SACUL PENTRU CRAP LA 10 METRII DE MAL,CAND VENEAM SPRE MAL O ALTA TRASATURA MI-A SPULBERAT NEINCREDEREA IN ACEA NOAPTE,AM INTEPAT ALT CRAP PUTIN MA ... mai mult

• 02-03-2010

Partida pescuit balta latime

am ajuns la balta ora 6. am trecut cu bacul de 5.30. erau cativa pescari pe balta de aseara veniti. balta foarte frumos amenajata curatenie foisoare din stuf bancute locuri pt gratar( nota 10 pt asta) insa peste mai putin carasel mai rar ca palma in rest chitici cat degetul o singura persoana avea o ciortanica la 500g in rest nimic. cam slabut insa m-am dus cu familia si am facut un gratar,cam atata m avut de spus. ... mai mult

• 15-05-2010

Partida pescuit belciugatele pepiniera

Zi buna de pescuit am prins 4 crapi in total de 15kg. am pescuit in regim C&R si am aflat si noile tarife:70 ron pentru un crap pina in 5kg.(peste 5kg.se elibereaza)si caras fara limita de cantitate si 50 ron in regim C&R.Fir intins! ... mai mult

• 27-08-2010

Partida pescuit colacu 2

dupa ce am luat la rand baltile din imprejurimii,ne-am decis sa incercam si la colucu,dar surpriza,cum am ajuns au si venit(administratorul)sa-si revendice dreptul....40lei...,le erau frica sa nu plecam,asa de mare potential are balta.Pacat de ea pt ca se afla intr-o zona frumoasa,dum bun,accesibil,dar ce folos daca cei ce o au in administrare isi bat jok.. de noi cei care vrem sa ne recreem,dupa o saptamana de munca.Incercati sa evitati aceasta balta,tot cei care o au in grije au de pierdut. ... mai mult

• 05-05-2011

Partida pescuit floarea popestiului

Partida excelenta,cu multe capturi,ca observatie pestele a inceput sa manince dupa ora 8.30.Balta destul de aglomerata,foarte curata si liniste,balta nu are agatatura decit pe o zona la mijloc unde probabil este un canal,eu am dat in acea zona dar nu am agatat,asa ca....Felicitari pentru administratia balti cum mentine curatenia si linistea,balta fiind la 3km de Bucuresti chiar in Popesti Leordeni(vezi cum arata multe locuri de agrement din jurul Bucuresti-ului. ... mai mult

• 01-05-2012

Partida pescuit cojocna

Subscriu si eu la tot ce a afirmat colegul cu care am fost pe balta, Matrix. Eu nu am absolut nimic cu patronul baltii respective, dar domnule, care sustineti ca pescuiti de 40 de ani (ceea ce nu conteaza pana la urma) se vede ca nu va intereseaza nimic altceva decat castigurile care le obtineti in urma exploatari baltii si nimic mai mult. Altfel nu le-ati baga pe gat clientilor dvs sederea la casuta, care pot sa spun cu mana pe inima ca nu intereseaza pe 95% din cei care pescuiesc la crap. Ar t ... mai mult