Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit blasova

Am fost la o partida la Blasova. Este o super balta daca stii cum sa abordezi. Plecasem acolo pentru a fi deconectat de lume dar problema este categoria aceea de pescari cu manele langa lansete, care se baga langa tine sa prinda si el un peste si care si-au luat barci de la Dedeman si vin ca pe Herastrau... Ideea ca vineri dimineata intre 7 si 14 am prins aprox 8 buc intre 2 si 6 kg/buc iar de vineri de la 14 pana sambata seara cand au plecat petrecaretii(cu 10 carasi fiecare) nu am avut un ... mai mult

• 30-08-2010

Partida pescuit balotesti-fieni

dupa-amiaza 20-09-2008 avand intentia sa stam doar noaptea am fost(obligati)sa achitam si taxa pentru a doua zi80+80=160 sa plantat cu absolut tot 15 bete.Pana a doua zi ora 15 nimic.Nu cred ca sa prins ceva pe balta in afara de catva carasi ... mai mult

• 23-09-2008

Partida pescuit niculesti 1(cea fara agataturi)

Am ajuns pe balta la ora 6:00, si am stat pana la ora 18:00,cu 5 lansete am incercat toate momelile boaba de porumb uscata, conserva,pufuleti, nu am avut nici macar o trasatura.Erau in jur de 35-40 pescari nu a fost nici o captura in afara de cativa carasi. Pe acesta balta va pierdeti timpul. ... mai mult

• 29-04-2009

Partida pescuit balotesti-fieni

O balta superba,conditii excelente si decente,curatenie.Am dat dupa "romanesc"si cteno insa nu am avut noroc.Un singur crap romanesc a luat un pescar la 2 locuri distanta in stg. mea in jurul a 6kg,in rest s-a prins novac "la greu".Toata lumea a luat de parca era singurul peste din balta.Nici macar carasul nu a mancat.Toti novacii aveau aproape aceea-si greutate (3kg/buc.)la toata lumea de pe balta de parca erau facuti la aceea-si matrita.Fir intins tuturor ! ... mai mult

• 10-08-2009

Partida pescuit pescaria otvesti

Toata ziua a batut un vant rece,insa am avut activitate,am prins doar un crap de 2,200 kg,dar inca de 4 ori am ratat,parerea mea ca e ca apa este rece inca si nu mananca inca cum trebuie,sunt amortiti. ... mai mult

• 11-03-2010

Partida pescuit dunare-brat macin

dupa ce am plecat de la turcoaia pt ca nu se putea pescui am dat de alta belea pe bratul macin batea si mai rau vantul. am stat 3 ore in speranta ca poate poate s-o mai domoli nitel dar de unde. batea din ce in ce mai tare. unde sa ne mai ducem? un prieten a zis sa incercam la horia ca era aproape. zis si facut. ... mai mult

• 16-05-2010

Partida pescuit baraj colibita

Daca mergeti la pescuit la Colibita si vreti sa dati la fund, incercati sa nu stati prea aproape de baraj. Cu cat mai departe, cu atat mai bine. De ce? Am lasat la aceasta partida vreo opt monturi in lac, plus trei twistere. Am trecut barajul si dupa cca 1 km pe stanga este un loc larg pentru vreo 10 pescari. Locul foarte frumos dealtfel. Dar nu pentru pescuit, eventual pentru facut gratare. Parca era o intreaga livada scufundata in acel loc. Si am aflat prea tarziu, dupa ce am nadit vreo 8 kg d ... mai mult

• 30-08-2010

Partida pescuit floarea popestiului

Partida buna cu unsprezece prezentari si trei rateuri.Am prina crap cu greutatea cuprinsa inte 2,5 5,4kg.Am avut o vreme buna cu un vint slab,balta destul de aglomerata,dar nu cred ca a fost pescar care sa nu prinda,balta este suprapopulata,am vazut capturi la peste 12kg.Am aflat ca pe 18 va fi concurs pe acesta balta(joi vineri si simbata pina la ora 12) ... mai mult

• 08-05-2011

Partida pescuit csilag

pe o caldura de 30 grade a muscat numai carasul dar mic in rest nimic.credeam ca se racoreste si incepe sa manance si altceva.intradevar sa racorit destul de bine chiar frig dar vantul a fost crunt.nu sa prins nimic,pescari au inceput sa plece.pana la ora 7 cand am scos betele nici-o tragere cul le-am bagat le-am scos cu momeala a fost intacta.populari fratilor ... mai mult

• 13-05-2012

Partida pescuit vladesti

multe musculite,drum rau in interiorul amenajarii,in rest imi place ... mai mult

• 20-05-2008

Partida pescuit cotul baciului

o partida mai slaba a fost vremea urata si dunarea creste,-am pescuit numai din barca, somnii au fost la 3kg bucata ,in stomac aveau raci si cred ca nu am avut momeala adecvata,data viitoare iau asortata pt somn. crapu nu a mers la nimeni . ... mai mult

• 23-09-2008

Partida pescuit hermes - peris

Am pescuit cu 5 lansete de seara de la 21:00 pana adoua zi la 18:00. Am folosit ca momeala boaba de porumb uscata,conserva si pufuleti seara a batut vantul destul de tare, a si plouat nu am avut nici o trasatura, a doua zi la fel am avut parte de toata conditiile atmosferice, soare, nori, vant, ploaie, cu toate astea am avut o singura trasatura destul de puternica pe la ora 15, l-am intepat dar din pacate am rupt firul. Langa mine a prins un alt pescar o frumusete de crap de 7 km, si a mai avut ... mai mult

• 29-04-2009

Partida pescuit ghiroda

Doar doi crapi, a mers slabut. La pluta carasel dupa carasel la rama rosie(max cat palma). ... mai mult

• 11-08-2009

Partida pescuit barajul de la rusanesti

la inceput de martie cand ploua si era urat, la Rusanesti ciugulea pestele(babusca) dar sa ai rabdare de fier,ca iti albeste paru in cap pana incepe depinde dupa cum circula ea,poate sa dea imediat ce arunci sau dupa 2 ore.. ... mai mult

• 11-03-2010

Partida pescuit horia (crescatorie sturioni)

dupa ce am fost fugariti de colo colo am ajuns si la horia. parca nu mai batea asa tare dar totusi de pescuit era aproape imposibil. am zis hai sa incercam, tragea carasul destul de rar, dar salvarea a fost un salau luat la... viermi. nici mie nu imi prea venea sa cred. si totusi... am luat salau la viermusi. carasul nu prea mare cam ca palma. ... mai mult

• 16-05-2010

Partida pescuit puscasi

am prins 5kg de caras platica si ciortan.vreamea a fost cam urata dar totusi am prins cat de cat.sambata si duminica vin multi oameni la scaldat si probabil patronul da si mancare la peste, si de aceea nu a fost o partida prea grozava . ... mai mult

• 31-08-2010

Partida pescuit cornesti

Am stat de sambata de la 8 pana duminica la 16.Inceput prost,pe la 11 un slap de un kil.Sambata pe la 14 lam luat pe ala de 5, pe la 17 pe ala de 8 si la 11 juma seara am luat torpila de 10.o balta salbateca cu agatatura dar care ofera driluri de neuitat cu dulapii cei are.Pestii erau umflati la refuz de icre.Orcum cea mai tare balta din judet.O sa bag si la capturi dar cu ala de 10 inca nu am pozele,sunt la un coleg.imediat vin :D ... mai mult

• 08-05-2011

Partida pescuit mata radeanu

Caldura foarte mare. Ca de obicei sambata dimineata majoritatea locurilor bune sunt deja adjudecate. Am pescuit cu patru lansete si o varga de 6 m. Pe doua lansete am pus montura cu pestisor viu iar pe celelalte montura feeder.Nu am avut capturi de referinta insa daca iau in calcul faptul ca nu prea am vazut miscare la vecini iar ce aveau mai rasarit prin juvelnice a fost luat cu o zi in urma, rezultatul este mai mult decat multumitor. Adica un crapcean, doua stiuculite, un salau, doi bibani fru ... mai mult