Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit sabiesti 1

Am fost pe data de 05.04.2009 de la 07.am pana la 18.pm.Nu am vazut o trsatura la ,lansete nici la undite.Parerea mea ca nu sa mai populat de cel putin 2-3 ani.Nu va recomand aceasta balta,decat daca vreti sa imbogatim patronul.Pacat ca este un lac foarte bun. ... mai mult

• 28-04-2009

Partida pescuit colentina

o partida deosebita facuta de mine si un vecin (aurel) in 4 ore am prins 25 de kg de somn pitic la 2 lansete si 2 unditi ,dupa 4 ore am plecat fiind ca ne lucsasem incheieturile la maini .,,sper sa mai ajung acolo dupa ce imi va trece mana ... mai mult

Partida pescuit ciurila

a fost o partida superba de pescuit intr-o zi calduroasa de august,am fost cam singurul de pe lac care am prins fitofag,retul persoanelor au prins numai carasi,am pescuit prima data cu turta de porumb si pufarin cu aroma de miere,deci era ceva experimental.Pana la sfarsitul partidei de pescuit am reusit sa prind aproximativ 12 kg de fitofag dintre care am dus doar un singur fitofag care a fost mai mare si avea cam 3 kg. ... mai mult

• 03-03-2010

Partida pescuit dara

S-a anuntat o zi in cea mai mare parte noroasa cu posibile adverse de ploaie,am ajuns la balta in jur de ora 5,sufla un vant rece si puternic foarte nasol dar totul a inceput sa devina frumos pt ca a aparut si soarele,vantul s-a potolit dar mai ales ca pe la ora 6:00 intr-un interval de 15 minute am capturat primii doi crapi,unul de 1 kg iar al 2-lea de 1.4 kg.S-a vazut ca balta are peste,umblau crapii,dar nu prea mancau din momelile pescariilor.S-au mai prins in apropierea zonei unde am pescuit ... mai mult

• 15-05-2010

Partida pescuit gostilele

amfost4 masini in fiecare masina eram cate 2 pescari ficare avand cate 5 lansete la ora6 dimineta a si venit paznicul si nea taxat nici nu am apucat sa aruncam lanseteledintre toti a apucat sa prinda un baiat 3 carasi caauvanitoamenii de la balta cu barca si aruncau sacii cu mancare in fata noastra la pesti daca am strigat laei degeaba si-au vazut de treabalorNU MAI MERGETI FRATILOR LA ACEASTA BALTA SANT NISTE PUNGASI UMBLA LA APA SI DA DE MANCARE LA PESTE mergeti la alte balti unde sant oameni ... mai mult

• 27-08-2010

Partida pescuit pasarea 1,2,3,4,5

AM AJUNS PE BALTA PE 30 PE SEARA,AM DAT APROAPE 24 ORE SI NIMIC ,CU 2 ZILE INAINTE AU LUAT NISTE PRIETENI 3 CRAPI,AU DAT DRUMUL LA APA SI NU AM VAZUT NICI UN TAC.NU RECOMAND CEL PUTIN NU IN ZILE DE SARBATOARE.AM PESCUIT PE PASAREA 1 LA FRUMUSANI PRIMA BALTA DE LA SOSEA. ... mai mult

• 03-05-2012

Partida pescuit sisterea

Un lac deosebit, patron si administrator pe masura! ... mai mult

• 19-05-2008

Partida pescuit lac brateni

am participat la un concurs de crap,care a inceput vineri ora 12 si sa incheiat duminica ora 12 duminica vazand ca nu mai am sanse la podium in jurul orei 10 am mai sperat totusi la captura.in jurul orei 10 30 am agatat captura dar spre ghinionul meu dupa un dril de 20 min am vazut ca era un fitofag de 14 kg care nu a fost punctat la acest concurs ... mai mult

• 29-04-2009

Partida pescuit strei

Am fost la pod la Calan. Slabut Streiul, am nadit binisor un loc dar numai clenuti cat degetul si obleti la fel. ... mai mult

Partida pescuit barajul arcesti

o partida frumoasa am prins ultima zi de calduras \\ din intervalul asta de cateva zile calduloare,iata ca acum vremea s-a schimbat........vremea.... speram ca va trece curand... ca doar e martie...mai e putin si vine prothibitia... ... mai mult

• 05-03-2010

Partida pescuit balta ipotesti

o partida scurta care am facut-o pe seara,am pescuit cu un bat de 4 m fir de 0,12 ac nr.12,pluta mica sub un gram reglata cu o alica de plumb,am pescuit la viermusi rosii,deoarece aveam curent puternic nu puteam sa tin mult linia in apa eram nevoit sa scot as dau iar si tot asa,am luat cam un kilogram de obleti intre 14-16 cm. ... mai mult

• 15-05-2010

Partida pescuit fundulea 1

Am pescuit de seara de la 19.30 (singur pe balta) pana a doua zi la 11.00 Am pescuit la toate momelile posibile cel mai bine a tras la rama cu bonduelle. Am luat 4 ciortani intre 1.5-2kg,am mai avut doi pierduti pe traseu unul chiar la mal si doua trasaturi serioase dar fara efect. O partida ok. Carasi am luat doar 3 buc,dar am folosit si nada si momeala mai mare pentru ca nu aveam chef sa ma zangane carasul ... mai mult

• 07-05-2011

Partida pescuit sacalaia

O partida linistita fara atacuri de stiuca. In urma cu cateva zile a fost concurs si foarte multe plante erau la suprafata, iar apa cam tulbure.Putini pescari, nimeni nu s-a laudat cu nimic.Mai incercam si saptamana viitoare.Fir intins! ... mai mult

• 05-05-2012

Partida pescuit mandra

A fost o zi insorita si foarte cald, am ajuns dimineata pe la 7. Drumul e destul de bun, am fost 3 pescari, pe primul lac. Din pacate in ziua aceea nu a mers, nu a tras deloc, am dat la crap, dar am prins doar 3 carasi amarati. Mai erau pescari insa cu cine am vorbit nu a luat decat caras. Taxa se plateste pe lac. ... mai mult

• 29-04-2009

Partida pescuit unirea

Am dat la crap si eu si colegul cu care am fost , nici un piu macar la 6 bete. Carasul s-a adunat destul de greu la nada dar am adunat cativa cat palma spre seara. Am vazut doi crapi prinsi de 2.5 si 3.6 kg pe balta la porumb. Foarte ciudata balta, mult crap care nu mananca nush de ce. Seara sareau crapii unul langa altul langa plutele noastre si nimic, inexplicabil. ... mai mult

Partida pescuit groapa lui moga

e frumos rau,locuri bune de canpare pe malul celalalt,daca aveti noroc si o zi buna nu veti regreta,peste este destul,acum de voi conteaza,eu cand aveam chef de pescuit imi luam prietenii adica Figo si Giovani si la pescuit,mereu am prins,,fir intins ... mai mult

• 05-03-2010

Partida pescuit dara

am ajuns cu noaptea in cap,timpul a fost destul de bun,pe la 6 am lansat.dupa circa 1 ora am prins primul crapan de 1.500 kilograme la boabe.in cursul zilei caras dar mic,sa mai prins de catre alti pescari crap intre 1-2 kilograme.in jurul orei 15 sa pus pe plouat de a golit balta de pescari.pe la ora 17 pe timpul ploii agat si cu un drill foarte placut am prins un crap de 4.700 kilograme la buchet de rama rosie.imi pare rau ca nu a functionat aparatul foto din cauza ca bateriile erau descarcate ... mai mult

• 16-05-2010

Partida pescuit aries - gligoresti

am pescuit pe raul barlad aproximativ 4ore am prins cam un kilogram de peste pe care i-am eliberat . am folosit ca momeli rame si viermi.In locurile mai adanci(bulboane) s-au prins si foarte multi crapi la mamaliga. ... mai mult