Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit colacu

Nimic la adânc, plevuºcã la plutã. ... mai mult

• 22-05-2008

Partida pescuit vladesti

multe musculite,drum rau in interiorul amenajarii,in rest imi place ... mai mult

• 20-05-2008

Partida pescuit sisterea

printre altele mai si pescuiesc........ ... mai mult

Partida pescuit sisterea

Un lac deosebit, patron si administrator pe masura! O partida de 55 de ore, o echipa, 4 bete, 3kg de boiles, 14 capturi, cantitate totala de 92kg, o medie de 6,5kg ... de neuitat! ... mai mult

Partida pescuit sisterea

Un lac deosebit, patron si administrator pe masura! ... mai mult

Partida pescuit cojocna

Subscriu si eu la tot ce a afirmat colegul cu care am fost pe balta, Matrix. Eu nu am absolut nimic cu patronul baltii respective, dar domnule, care sustineti ca pescuiti de 40 de ani (ceea ce nu conteaza pana la urma) se vede ca nu va intereseaza nimic altceva decat castigurile care le obtineti in urma exploatari baltii si nimic mai mult. Altfel nu le-ati baga pe gat clientilor dvs sederea la casuta, care pot sa spun cu mana pe inima ca nu intereseaza pe 95% din cei care pescuiesc la crap. Ar t ... mai mult

Partida pescuit cojocna

Cu Matrix am fost acolo. Prima impresie conteaza. Nu o sa mai merg acolo. Nu datorita regulamentului ci datorita atitudinii patronului-paznic. Nu am cerut sa pescuim "in cel mai bun loc de pe balta", nu am cerut sa ne faca reducere la taxa cu studcard-ul. Pe langa ce a relatat Matrix doresc sa mai adaug cateva randuri. Balta privata, regulament de organizare interna, taxa..pana aici totul pare in regula. Problema este atitudinea, modul in care ati "discutat" cu noi. Nu faptul ca nu ne-ati lasa ... mai mult

Partida pescuit valter maracineanu

Stiu ca am scris cam tarziu dar asta este!Drumul este satisfacator!erau doua balti!am dat in cea din stanga!apa f scazuta!nu am prins nimic(am fost trei persoane!ceilalti doi au prins la fel ca mine)!pe malul celalalt erau 7 pescari!doi dintre ei cunosteau balta f.bine!prindeau carasei ca palma la libelula!in cele apr.6ore prinsesera cam 3-4kg de caciula!"administratia" baltii a fost "ultima picatura" care m-a convins ca nu mai am ce cauta pe acolo! ... mai mult

Partida pescuit cojocna

Nu am crezut ca am sa patesc asa ceva pe vre-un lac.. In cateva cuvinte.....ajungem pe balta, ne intampina patronul(cred),care ne explica unde se poate pescui. Ii comunicam ca o sa stam si peste noapte, zice ca este ok cu precizarea ca dupa ce am dat bagajele jos, masina trebuie dusa in parcare, nu este permisa stationarea pe marginea apei.. Zis si facut, ne postam pe locul de pescuit dam bagajele jos, instalam undite, rod poduri...etc. Colegul terminanad mai repede, duce masina in parcare. ... mai mult

Partida pescuit daia 1

Intradeva de aceasta data nu a mai scazut nivelul apei. Cat despre peste balta lasa de dorit este plina de puiet am prins cred ca 3 Kg de peste mic in principal Caras, capturi pe balta nu am vazut decat un somn la 2-3 kg prins la pluta pe prima Balta noi am pescuit pe a doua balta cum vii de catre Sebes unde din pacate pentru noi a fost o zi de concurs pe aceas balta celalalt mal. Si spun din pacate pt noi nu petru ca cei de acolo ar fi ceva mari pescari si nu a mai ramas peste ci pt ca au venit ... mai mult

Partida pescuit zau de cimpie

din nou la balta din Zimbru.Am prins caras mare (2,3 buc. la kg)la trei lansete si o undita.La porumb am avut alte patru la nsete aruncate cu saci solubili dar nu am avut nici un tac.Cei care au plantat cu vaporasul vineri spre sambata cica au prins doi crapi de sase si sapte kg.In rest vreme buna si fire intinse va doresc. ... mai mult

• 18-05-2008

Partida pescuit ciurila

surpriza a venit de dimineata cand am vazut nivelul scazut al lacului.....va las sa ghiciti de ce. totusi pana spre seara am reusit sa prind 4 bucati de novac. ... mai mult

• 17-05-2008

Partida pescuit ciurila

Dupa 36 ore de stat pe balta,am aflat ca balta a fost recoltata...nu stiam de ce a trebuit sa platim numai jumatate de taxa.Totusi pana la urma am reusit sa fentez 4 novaci intre 1,7 - 2 kg si cativa carasi. ... mai mult

• 17-05-2008

Partida pescuit daia 1

Blata este ok, curata regulamentul destul de strict (si nu spun asta ca pe un lucru rau), nu ai voie decat cu maxim doua carlige / montura, 3 bete / persoana, poti pleca cu 4 kg acasa asta daca prinzi 4 kg ... noi (noi = 2 pers.) nu am prins decat 5-10 bucati de caras mici cat plama pe care normal i-am eliberat. Am vazut 3-4 capturi in jur de 1 kg pe toata ziua la aproximativ 30 de pescari. Ce a fost foarte interesant e ca nivelul apei a scazut cu o plama la mal sper sa fi fost o intamplarea da ... mai mult

• 16-05-2008

Partida pescuit moara vlasiei 2

Prima partida pe anul 2008, a fost cu succes. Am plecat la o partida de 24 de ore pe balta Moara vlasiei cu un prieten. Am folosit ca nada boilesuri home made facute de prietenul meu , bile cu aroma de SO. Ca momeala am folosit tot boiles-uri home made + bile de 24 Ready made dipuite de anul trecut cu un dip special facut la Senzor(reteta lor). Montura folosita cel mai frecvent snowman mai putin cand am dat cu bile de 24 cand am pus doar bila pe fir-ul de par. Partida am inceput-o de sea ... mai mult

• 15-05-2008

Partida pescuit scheid

o zi superba 27grade la umbra dar prea cald pentru prins pastravi dar a mers am prins 7 bucati . taxa este de 18€ ziua prinde si ja acasa Pastravi in rest cite un soi de peste pe zi 1 Crap, 1 Somn, 1 Sturion...... ... mai mult

• 14-05-2008

Partida pescuit oltenitei

am fost iarasi pe aceasta balta cu un potential extraordinar si am avut din nou satisfactii la drill.O partida excelenta de pescuit care sa lasat si cu capturi frumoase intre 4 si 7kg.recomand cu incredere aceasta balta pentru toti pescarii indiferent de varsta sau sex,profesionisti sau amatori.FIRE INTINSE VA DORESC!!!!!!! ... mai mult

• 14-05-2008

Partida pescuit rusciori

Am ajuns pe balta pe la 8.Cam tarziu,dar am gasit loc de pescuit.Am dat cu 5 lansete si 2 vargi.Am prins 7 carasi la vreo 250-300 g,dar la intervale mari de timp.In zona unde eram noi,am prins cel mai bine!Altii au plecat mai devreme acasa.Ce sa mai,pestele nu a mancat!Paznicul ne-a zis ca s-a luat o crapoaica de 9 kg cu vreo cateva zile in urma.Altii ne-au spus ca s-ar fii scos pestele din lac.Asta e!FIR INTINS! ... mai mult