Partida pescuit raul PRUT

Mod Prinde si ia acasa
Nota 10

Descriere Partida pescuit raul PRUT

Am plecat dimineata de acasa cand incepea sa se lumineze . Calare pe bicicleta am facut drumul destul de repede de la Sivits pana la Prut pe dig , vremea se anunta buna .Ajuns la malul Prutului puzderie de masini nu mai spun pescari asa ca am avut de ales dreapta spre Cotul Niculesei sau la stanga spre cotul lui Nica Oprea . Nehotarat totusi am optat stanga si dai bataie pe dig. Ajuns aproape de cantonul celor de la Apele Romane gandeam ca stiam un loc destul de bunisor in zona care ma ajutat si alte dati asa ca am intrat in padure coborand de pe dig bucuros ca nu mai mergeam pana la cotul lui Nica Oprea ca mai aveam de mers . Ajuns la locul cu pricina , un cot la 90 de grade si cu catva copaci cazuti numai bun de pescuit . Totusi un necaz aveam apa scazuse de o saptamana cat nu am fost , dar asta este . Am desfacut sculele si am inceput cu un bat de 4 ml in care am pus o rama si am aruncat-o langa mal la tiganeasca sa am timp sa-mi pregatesc lansetele si alte bete .In timp ce pregateam alt bat am vazut ca pluta se tot zbate asa ca am tras si minune mare un caras la 200 grame . Gandeam ca nu mai prind peste pe ziua aceea , superstitii daca prind din prima nu mai prind nimic , totusi am aruncat din nou . Pregatita a doua undita cu un bat 6 ml am aruncat la baza copacilor cazuti in apa . O precizare am folosit ca momeala patratica cu aroma de anason . Pregateam de zor lansetele cand vad ca ambele undite parca o luasera razna . Gandind ca este tot un caras am continuat sa pregatesc lansete dar cand batul din larg a inceput sa se indoaie si mai sa fie smuls am uitat de lansete . Am intepat si am crezut ca am agatat de crengi sau altceva . Am fortat si am simtit cum batul imi fuge din mana simtind in fir zbaterea pestelui . Am tras reusind sa-l scot o data la suprafata - un crap . Dril , dril , nefotand ca uitasem acasa miciogul . Am reusit sa-l scot un crap 2,6 kg la mal . Tremurau mainile . Am aruncat din nou in acelasi loc si de cand va povestesc am mai prins unul mai mic 1,350 kg . Am reusit din bucati sa scot si cealalta undita un alt caras . Asa am pescuit 1 ora - 1 si jumatate dupa care s-a rupt nimic , din cand in cand un caras . Nu am folosi in acea zi lansete . Hotarat de repausul indelungat am plecat acasa unde am masurat captura 3 crapi peste 2 kg si trei peste kg si pana 2 kg caras . Interesant este ca am mai fost la o saptamana tot acolo scazuze apa si mai mult si nu am reusit decat ceva carasi .

Poze partida

Nu exista imagini asociate partidei