Partida pescuit raul PRUT

Mod Prinde si ia acasa
Nota 10

Descriere Partida pescuit raul PRUT

M-am ridicat destul de greu din pat , oboseala isi spunea cuvantul ,dar promisiunea facuta trebuie respectata . Avusesem o noapte lunga , o nunta frumoasa si la sprit un vecin ma provocat la o partida de pescuit . Am promis , la prima ora desteptarea si....pe cai .Dar s-a terminat spre dimineata asa ca desteptatul a fost destulde anevoios . Am iesit la gard si striga domnule striga pana te plictisesti vecinul ioc , sotia pune si ia sare pe rana ca rade de mine si ca unde pleci , treci la somn . Nu , nu daca m-am trezit plec si am plecat , greu dar am plecat . Aerul de dimineata racoros ma linistea si parca ma trezea . Ajung la digul Prutului apa pana in dig , greu de ajuns la malul lui dar cu insistenta se ajunge . Totusi la prima ora sa intru in apa mai ales ca nu aveam nici cisme nu ma induram asa ca am liuat-o pe langa dig sa incerc . Am pescuit asa din loc in loc pana se facuse de 10 jumatate fara nici un peste . M-am hotarat sa trec la malul Prutului apa aproape de ganunchi, malul nu se vedea doar il banuiam am tot incercat pe langa mal de ma plictisisem si zic hai acasa ca ....oboseala . Ma intorc sa plec si chiar la iesire un prieten pescar din Tatarca pescuia mai jos de tevile de statia SRP Sivita . Ajung la el , salut , trage , sanatos si altele , raspundea si in acelasi timp prindea aproape una dupa alta ciortanica peste juma de kilogram . Am crezut ca nu vad bine si zic "ai ceva " si salta horetul sa cad sa fac baie peste 10 kilograme de ciortanica , caras . Zic "domnule pot trece mai jos de tine sa incerc si eu , nu deranjez!" . Nu domle e loc pentru toata lumea .Si asa a inceput totul . A coborat fata de el cam 10-15 sa poata manevra unditele ca numai la undite dadea si am aruncat un bat de vreo 4ml cu rama si o pregateam pe a doua cand vreu sa zic ca am ramas la propriu fara undita , norocul meu ca pana la malul adevarat al Prutului mai exista ceva vegetatie reusind cu chiu cu vai sa o agat . Sa nu-mi vina sa cred ochilor un crap pana la 2 kilograme . Bun zic primul il am hai sa mai vedem si arunc din nou undita apoi pe a doua . Vreau sa spun ca unditele stateau pe suport facut din creanga de salcie apa mare suportii pe care ii aveam erau prea scunzi . Am mai prin unul parca la fel . Trecuse si oboseala si tot . Lucram la doua bete si mai mai sa nu ma descurc . Vecinul meu se tot uita la mine el ciortanica eu peste kilogram sau poate mai mare . Si asa pana ma suna doamna mea " ce faci pregatesc jarul " , eu " da unul mare" Fugi de aici ma pacalesti " pregateste ca vin " .Am plecat ca nu prea mai aveam momeala , am ajuns acasa i-am speriat pe ai mei , sincer nici mie nu-mi venea sa cred . Oricum am facut un gratar cu mult mujdei la care a mers un sprit ca sa ma dreg . Apoi spun " eu plec din nou " 'nu esti zdravan , treci la odihna ' 'nu am plecat " Si bine am facut in acelasi loc de la ora 14.10 si pana la ora 18 am mai prins peste de am mancat in tot concediul care incepea a doua zi . Frumos , dar putin . de atunci nu am avut niciop data acelasi noroc .

Poze partida

Nu exista imagini asociate partidei

Capturi partida

Nu exista capturi

Peste prins

Nu exista informatii despre pesti prinsi