Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit ior

am prins doua marlite.se poate da la peste "la liber" in timpul campaniei! ... mai mult

• 25-10-2008

Partida pescuit livedea 3

balta frumoasa cu multa liniste dar si cu peste putin.la aruncat trei carasi si un ciortan la un kg jumate doua kg iar unul de trei patru kg scapat.cica la plantat intra mai mare crap si ten. ... mai mult

• 13-10-2008

Partida pescuit greaca-cercani

o balta destul de curata, bine amenajata dar din pacate pestele nu a vrut.probabil ca din cauza popularii masive[marti 2tone intre 2si5kg si vineri inca doua tone] este zapacit.[trebuie sa il credem pe cuvint pe unul dintre patroni].in rest o zi superba de pescuit. atentie pentru cei ce vor sa mearga acolo evitati drumul prin hotarele,daca tineti la masinile voastre.am sa mai incerc o data anul asta daca ma lasa timpul. fir intins ... mai mult

• 13-10-2008

Partida pescuit ior

zi placuta pt pescuit.am dat de pe insula mare cu o lanseta.am prins doi bibani!faptul ca una din intrarile in parcul ior este cam la 80-100m de locuinta am un oarece avantaj! ... mai mult

• 10-10-2008

Partida pescuit rusciori

la mine fff slab dar un pescar de langa mine a plantat cu vaporasul si a luat ciortani frimosi dar eu am dat kics asta e mai incerc ... mai mult

• 09-10-2008

Partida pescuit cotul baciului

dunarea crestea ,pestele nu sa dat ,a mai prins vecinu un crap la 5 kg in rest somotei,iar vremea foarte urata mai ales duminica . ... mai mult

• 08-10-2008

Partida pescuit greaca-cercani

NOU In data de 07.10.2008 balta sa populat cu 2 tone de crap intre 2-5kg buc. Urmatoarea populare va avea loc in data de 10.10.2008 cu inca 2tone de crap intre 2-5 kg Incepand cu weeknd-ul 10-12 Octombrie si in urmatoarele weekend-uri pe balta GREACA-CERCANI se va modifica regulamentul astfel: Taxa ramane de 100ron/zi Masinile se vor lasa in parcare. Se va retine 5 kg de peste (CRAP) Crapul sub 1kg se va elibera imediat in apa. Pescarii care nu vor prinde cele 5 kg ... mai mult

• 08-10-2008

Partida pescuit hodaresti

Sar putea sa fie totusi o partida cu potential. ce e mai rau : sunt manelisti care cred ca balta este doar a lor. fiecare in principiu are gusturile lui la muzica, iar uni pescari se duc la peste pentru recreere nu pentru auditii gratuite. ... mai mult

• 06-10-2008

Partida pescuit colacu

loc frumos , dar pescuiesti ca-n fantana , loc bun de testat scule am ajuns pe la 13 si am gasit 5 pers care erau de dimineata acolo si doar unul avea trei carasei cat palma . a aparut o barca pe lac din care se descarca cu galeata .....asa ca sigur nu voi mai merge acolo ... mai mult

• 04-10-2008

Partida pescuit paulesti 1 si 2

O partida mai slaba ,am prins un singur cteno de 2,5kg si 10 ciotanei in jur de 1 kg ce au fost eliberati "petrula anu".La ora 11 s-a mai populat balta 1 cu aprox. 800 kg. de crap. ... mai mult

• 04-10-2008

Partida pescuit paulesti 1 si 2

O partida buna cu capturi intre 2 si 4 kg. Taxa s-a facut 50 lei si de la ora 12,30 lei in afara de aceasta veste "neplacuta" baltile mai au peste ,aproape toti pescari plecand destul de multumiti. ... mai mult

• 01-10-2008

Partida pescuit corbu mic

balta are potential mare...am vazut pesti de 20-23kg prinsi si eliberati...asa ca e loc pt toti....bravo nota10 ... mai mult

• 28-09-2008

Partida pescuit bugeac

A fost cea mai reusita partida de pescuit....de la 6 dim pana la 9 nu am avut timp sa fumam o tigare.Eram 2 si unul arunca si recupera si celalat pregatea momelile si scotea pestii(daca nu lucram in doi nu faceam fata).A fost o partida perfecta! ... mai mult

• 27-09-2008

Partida pescuit cotul baciului

o partida mai slaba a fost vremea urata si dunarea creste,-am pescuit numai din barca, somnii au fost la 3kg bucata ,in stomac aveau raci si cred ca nu am avut momeala adecvata,data viitoare iau asortata pt somn. crapu nu a mers la nimeni . ... mai mult

• 23-09-2008

Partida pescuit balotesti-fieni

dupa-amiaza 20-09-2008 avand intentia sa stam doar noaptea am fost(obligati)sa achitam si taxa pentru a doua zi80+80=160 sa plantat cu absolut tot 15 bete.Pana a doua zi ora 15 nimic.Nu cred ca sa prins ceva pe balta in afara de catva carasi ... mai mult

• 23-09-2008

Partida pescuit pescaria otvesti

l-am rugat pe patron sa ma lase in balta 2 ca m-am dus cu 3 amici ...mai sefi...si stiam din auzite de la altii care au mai fost ca acolo are crap numai mare si stiuca.stiuca din pacate nu am prins , dar am luat 4 crapi foarte frumosi(oglinzi) la rama neagra dar si la rosie , au avut toti peste 3 kg. ... mai mult

• 22-09-2008

Partida pescuit cotul baciului

am pescuit pe timp de zi din barca iar noaptea dadeam la rapitor somn si salau asa zona este superba,din auzite -sa prins si mai bine,mai plec si maine. ... mai mult

• 18-09-2008

Partida pescuit pescaria otvesti

am ajuns pe balta cam pe la orele 10 dimi si sincer sa spun nu ma asteptam la ceva deosebit avind in vedere vremea.pana pe la 12 am cam stat degeaba dar atuncia m-am hotarat sa dau la stiuca nu aveam prea maqri sperante ca aveam la mine niste linguri incredibil de mari pt ce stiam ca e in balta insa s-a dovedit ca le e foame pt ca am luat 2 stiuci de toata frumusetea.nu o sa va vina sa credeti dar am luat 4 somni africani la lingura!!??la porumb cam slaba miscare dar totusi am agatat 2. ... mai mult