Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit balotesti-fieni

10 pt balta ,10 pt conditii,10 pt patron un om deosebit ... mai mult

Partida pescuit zimbrarie

iazurile au fost populate anul acesta si pescuitul este interzis 2 ani aviz pescarilor din zona. ... mai mult

Partida pescuit pescaria otvesti

desi a fost timp nasol m-am urnit totusi din casa(cu greu ce-i drept) la un pescuit am luat 2 crapceni si a trebuit sa-mi strang arsenalul ca a venit ploaia peste noi.dealtfel am fost multumiti si cu atata.vor mai fi si zile frumoase. ... mai mult

Partida pescuit livada de bihor

Partida a inceput pe fondul unui timp cu vint si senin spre seara.Dupa ce am momit cu porumb si cu boilis,am lansat lansetele cu boilis si spre seara a inceput sa traga pestele.Ce inconvient a fost drumul foarte rau.de la soseaua ,pana la balta, dar sa nu te prinda o ploaie ca nu mai ai cum sa parasesti balta decat tractat de tractor.Altfel am ramas cu o impresie buna despre balta Livada de bihor. ... mai mult

Partida pescuit pescaria otvesti

am tot spus despre balta asta ca e buna dar e si tare ciudata , pai am dat dupa somn ca imi trebuiau vreo 2 buc. si mi-a intrat crap.la prima am zis ca e accidental , la a doua am stat pe ganduri , asa ca la a treia trasatura , zic ,,mamaaa ce mi-a luat undita de pe cracan,, asta e somn ca prea tare a tras de ea , si ce credeti? tot crap a fost asa ca mi-am strans catrafusele ca am avut destul peste adevarat ca nu ce sa pregatit si ce s-a nimerit!!! ... mai mult

Partida pescuit pescaria otvesti

de fiecare data mi-a placut in mod deosebit balta pt. ca eu nu am plecat de aici niciodata fara peste(prins).dar m-am specializat pt noapte , parca merge mai bine asa si capturile sunt mai barosane.e frumos la otvesti.nici nu imi inchipuiam ca avem in romania asa bine amenajat pt pescuitul de noapte.3 halogene functioneaza toata noaptea,bufetul la discretie,in plus e multa verdeata ,curatenie,si cel mai important ESTE PESTE NU VRAJALA ca la alte balti din zona unde se organizeaza concursuri si n ... mai mult

• 16-09-2008

Partida pescuit petresti1

am ajuns la ora 5.era inca noapte,asa ca am inceput sa-mi pregatesc momeala.am lansat si la jumatate de ora a cazut primul de 2kg.al doilea de 3,800 a venit abia pe la ora 13.am stat pina 15 dupa care am plecat sa vad si balta de la balotesti.cind am ajuns tocmai ce scosese cineva un rominesc de 7kgla plantate de o ora. acolo urmeaza sa ma duc. ... mai mult

• 16-09-2008

Partida pescuit balotesti-fieni

Am fost cu amicul meu Cristi, fara neveste, doar asa sa prindem peste. Ne-a plouat si ne-a batut vantul de nu mai spun. Am incercat la porumb, vierme, rama, dar crapul nici macar n-a ciocanit. N-a pus gura. In schimb cand am pus mamaliga pe arc si acul cu puf sintetic in ea, eu cel putin, am agatat 5 bucati de fitofag, fiecare peste 3,5 kg. 2 au avut zile si le-am dat drumu. 3 insa nu. M-am simtit alt om cand am plecat acasa. ... mai mult

• 15-09-2008

Partida pescuit valay

Partida de pescuit a inceput ,cu momitul zonei de activitate,cu mamaliga cu arome de capsune amestecata ce mamaliga cu aroma de miere. Partida a ionceput la ora 19,pe fondul unui cer noros,si vant destul de mare,ce antrena valuri de peste 10 cm.si temperatur de 8 grade. pesti capturati au intrat dupa ora 21, si la intervala de cate o ora, la boabe de porumb la conserva bonduel,la rama nu am avut nici o tragere. A fost o partida super ,si interesanta,in ciuda timpului rau. ... mai mult

• 14-09-2008

Partida pescuit b&l din merk

n data de 8 septembrie pe la ora 6 am ajuns la Balta B&L din Merk si am fost impresionat de curatenia de la balta si de amenajare...la locul de pescuit exista din partea casei minciog si saltea de primire iar pentru orice problema si nelamuriere poti apela la paznicul baltii.Exista conditii de cazare excelente lumina pe marginea baltii pentru a putea vedea bine noaptea.Toata noaptea am incercat cu boliesuri marca dinamite si porumb dupa o nadire puternica.Nici un rezultat.in jurul orei 2 lanaga ... mai mult

• 11-09-2008

Partida pescuit pusnicu

am pescuit la plantat cu porumb uscat si nu a miscat nimic in schim la bomba cu viermi a dat un ciortan la 3kg si caras mare 700g. ... mai mult

Partida pescuit pescaria otvesti

e fantastic ce se intimpla la balta asta cand eu am mers pregatit sa prind somn african cu ficat de pui binenteles si am prins 8 crapi mari toti aproape de 4 kg numai si numai la ficat.intr-un tarziu am agatat si 2 somni asta cand sa incalzit apa ca dimi era cam rece.crapii mari devin rapitori stiu si eu dar chiar cu pretentii dinastea.....ficat de pui ..auzi...ce chestie...! ... mai mult

Partida pescuit saldabagiu

inceput la 6,00 cu naditul cu racheta tiger nuts+porumb ,4 lansete la boiles , rezultat -crap 3200 -cteno 4200 -crap 1200 -crap 0,600 personalul de nota 10 curetenia la fel ... mai mult

Partida pescuit butimanu

am ajuns la balta pe la 5.00 am momit cu porum uscat asta a fost bine pana cand au aparut unii 'pescari' care de plictiseala s-au gandit sa faca o baie in balta langa lansetele mele fratilor lasati butimanu sunt doar povesti ... mai mult

• 09-09-2008

Partida pescuit hodaresti

balta cu peste ,am prins o rosioara la undita si am dat la stiuca nu a trecut mult timp si a dat cumatra ,prima si ultima,la porumb uscat nu sa bagat nimic,in schimb la bomba a mers carasu la 200-400g bucata .asta a fost ,se poate pescui si de noapte si se poate planta contra cost ,cu navomodel propriu. ... mai mult

• 08-09-2008

Partida pescuit vladesti

O partida de pescuit,fara capturi,pe o zi torida si plina de tantari,pestele nu a vrut sa traga deloc.Am prins seara la rama neagra la bat,somn si la lanseta cu momitor,caras,la rama rosie.Nu stiu ce sa intamplat ca toata lumea se plangea[altii stateau de 3 zile si nimic]oare sa ne luam de pe solunar care a indicat zile cu activitate foarte slaba???.....Dar asta e,nu mereu ai si capturi,dar a fost distractiv.FIR INTINS ... mai mult

• 07-09-2008

Partida pescuit valay

Pe fondul unui timp cu cer senin,cu putin vint,ce a starnit valuri de circa5 cm. am inceput partida de pescuit la ora 8 dimineata,cu naditul locurilor ,si cu 2 lansete am dat la fund cu doua carlige pe fir ,si momitor. in jurul ori 11 a inceput sa trga pestele, dar mai rar. toate capturile au intrat la porumb boabe,nu mari dar totusi a fost o zi slaba fata de alte dati cand a mers mai bine. partida s-a terminat spre seara ,fiind multumiti de iesirea facuta la balta. ... mai mult

• 07-09-2008

Partida pescuit 23 august (constanta)

am plecat la mare si am luat si o teava cu gandu ca prind chefal,sa prins dar mic ,pentru gratar tocmai bun si am zis ca mai merge si altceva ,am mers unde stiam cu gandu daca nu prind sa cumpar,la teava am prins numai caras frumos peste 300g bucata. in larg, am vazut la cineva un romanesc la vreo 6 kg prins la porumb crud. ... mai mult