Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit belin

A fost o vreme foarte frumoasa, a fost foarte cald dar noroc ca sunt copaci pe marginea baltii care tin umbra! Noi am mers numai si numai la amuri, folosind nada respectiva pentru amuri. Amurii erau intre 2,5-4 kg dar intrau si mai mare, in ziua respectiva am prins un amur la 13 kg. ... mai mult

• 05-11-2011

Partida pescuit bercu

maine o ultima iesire si agat betele in cui,foarte rece si multa umezeala.astazi nici-o miscare ,canalul este inghetat in unele locuri dar se poate pescuii.pacat ca este foarte multa vegetatie si nu se poate da la lingura. ... mai mult

• 26-11-2011

Partida pescuit fundulea 2

am ajuns pe balta dimineata pe la ora 8,30 si surpriza sau nu, balta inghetata.Am mers pana la digul care desparte balta de fundulea 1 si acolo erau vreo 9 pescari care pescuiau pe o zona de apa care nu inghetase.Cu greu impreuna cu 2 prieteni am gasit o portiune unde sa pescuim.Pana la ora 13 nimc dupa care din inspiratie si contrar recomandarilor paznicilor si celor care lauda non stop aceasta balta am schimbat larvele cu tehnopufi mici mizand pe atractivitate si curiozitatea pestilor si surpr ... mai mult

• 03-12-2011

Partida pescuit valea argovei

Am folosit 3 bete si am prins 7 babusti si un ghibort de la 8 dimineata pana la 4 dupa amiaza gheata f groasa aprox 50 cm pescari f putini in schimb erau prezenti baietii cu plasele cu drujbe si topoare ... mai mult

• 19-02-2012

Partida pescuit ganeasa 1

pescuit la copca dimineata erau cred ca o suta de pescari cand am plecat mai erau zece in concluzie balta este buna... de facut poze am luat 7 -8 balosi dar nu tu biban nu ghibort nu platicuta banii ni sau luat cum am intrat pe gheata rusine.. ... mai mult

• 20-02-2012

Partida pescuit darvari

am pescuit la copca am avut o captura de un singur biban am dat si pe apa adanca si pe apa mica probabil din cauza grosimii ghetii nu trage pestele cam pe nicaeri drumul este bun masina o lasi la dl/ oana in curte ... mai mult

• 28-02-2012

Partida pescuit valea argovei

Am fost 5 pescari in zona Cotofanca am prins toti,eu personal am prins 4 kg de babusca,ghibort si oblete,nici urma de platica,pescari destul de multi dar imprastiati cred k au prins toti k la un moment dat ne-am mutat si mergea la fel si pe apa mai mica,o partida buna pt toti.fir intins ... mai mult

• 06-03-2012

Partida pescuit cornetu

am pescuit in spatele lacului pe un gropan care are legatura cu argesul mai exact in satul posta unde se afla o statie de betoane am lasat masina la intrarea in balastiera gheata era groasa dar la mal laiesire mia dat palpitatii ... mai mult

• 07-03-2012

Partida pescuit csilag

sambata dimineata am facut un control al baltii dupa un anunt in ziarul local ca sa dat drumul.la ora 10 la apa mica totul inghetat restul ok.4 ponyoane ocupate de pescari.am plecat cu gandul ca a 2 zi duminica sa ma prezint la prima partida pe balta 2012,dar nu am avut rabdare la ora 17 eram pe balta,mirarea mea a fost ca deja era dezghetata aproape toata balta.pret promotional 30 ron 12 ore.la pluta nimic,cei 4 carasi i-am prins la fund si numai la rama rosie.trasatura a fost foarte bolnava,ad ... mai mult

• 12-03-2012

Partida pescuit flamina

Pentru o balta cu dimensiune relativ mica (aprox. 2,5 ha) densitatea de peste este destul de mare. Pentru cei din Pitesti, Mioveni si chiar Campulung, locatia este intr-o zona avantajoasa, in comuna Malureni si nu necesita deplasari pe distante mari(mai ales in perioada de prohibitie).Varietatea speciilor de peste existenta in balta (caras, crap, babusca, rosioara, biban, clean si chiar somn) face ca aceasta locatie sa fie frecventata in special de cei care vor sa-si petreaca timpul liber alatu ... mai mult

• 13-03-2012

Partida pescuit vadeni

Vreme foarte frumoasa astazi. Desi stiam ca apa este inca prea rece pentru a spera la capturi capitale, am facut o iesire la Prut in zona Vadeni pentru a lua pulsul. Baltile inca sunt inghetate dar Prutul a scapat astazi de sloiuri. Toata ziua au trecut bucati mari de gheata, crengi si chiar copaci. Chiar si asa, a fost o partida reusita. Maruntisul a fost prins in special la viermusi si a mancat doar intre ape iar cumatra la pestisor viu. ... mai mult

• 17-03-2012

Partida pescuit canal frasinet

Multi pescari nu am vazut sa prinda cineva ceva,am folosit 2 bete fixe de la 9 dimineata pana la ora 15 nici macar un tac,localnicii au zis k s-a mai luat in zilele precedente dar nu mult,eu unul nu cred k balta mai are peste,se vedeau si baietii cu plasele,multe plase.Nu cred k ma mai duc acolo. ... mai mult

• 19-03-2012

Partida pescuit csilag

a doua incercare de anul acesta de a sta pe balta 24 ore cand timpul inca nu este satisfacator,apa fiind inca rece a mers carasul dar numai la viermus,restul momelilor parca nu erau pe ac.incepe sa se incalzeasca apa si va incepe,rabdare. ... mai mult

• 19-03-2012

Partida pescuit balta agris

o iesire de 3 ore cu toate ca mie imi place pe baltile mari dar azi aici in putin timp am prins 3 crapi frumosi.toti pescarii au prins crap si amur din cauza ca este foarte populata.cine nu prinde cum rar se intampla in taxa de 50 ron se duce acasa un crap sau amur de 2.5 kg. ... mai mult

• 20-03-2012

Partida pescuit padurea cu salcami

cu vant mare de la pupa ,driluri scurte pentru ca apa este inca rece si pestele amortit.la boabe sau la pelete nici-o miscare in rest a intrat la rama rosie si la viermus.daca nu batea asa tare vantul poate,poate intra ceva ca lumea. ... mai mult

• 26-03-2012

Partida pescuit porumbesti

fiind primul pe balta in jur de ora 04 mi-am ales locul cred eu cel mai bun dar toata ziua carasul era seful.la bat de mana nimic,la fund nimic totul a intrat la feeder cu viermus.in meniul lui in aceasta zi nu a vrut nimic decat viermus.crap sau altceva pe balta nu sa prins in afara de caras,cu toate ca se miscau si sareau sa se incalzeasca. ... mai mult

• 26-03-2012

Partida pescuit pescaria otvesti

Am avut putin timp la dispozitie pentru pescuit,aproximativ 5 ore,dar sunt foarte multumit ca pe vantul care era ieri si valurile care le-a produs,am avut niste capturi foarte frumoase dar si numeroase. Am prins in total 4 crapi cu solzi,4 salonte si un somn romanesc...mai mult decat fericit! In afara de somn,toti pestii i-am eliberat. ... mai mult

• 27-03-2012

Partida pescuit ghiroda

Am plecat pe balta fara prea mari sperante avand in vedere anotimpul.Pana la ora 9 nici o miscare,apoi intr-o ora jumate 3 trasaturi.Doi ratati si unul singur prins, o oglinda foarte frumoasa de 5.6 kg.Vremea frumoasa, vant din fata.O partida foarte reusita pentru timpul asta.Maine dimineata ies iara sa mai pun ceva pe saltea. :D ... mai mult