Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit pasarea 1,2,3,4,5

CUPA DE PESCUIT LA CRAP GOLD FISH - COZIENI 2009 Perioada 28-30.8.2009 pe BALTA Cozieni, Concurs de pescuit la crap. Taxa de participare 300 lei /echipa PREMII Locul 1— 1000 lei Locul 2— 500 lei Locul 3— 300 lei Captura— 200 lei Inscrieri la tel 0788139216/0788139221 ... mai mult

Partida pescuit baneasa

Am evitat sa ies din Bucuresti datorita furtunii din noapte de joi si am ales lacul Baneasa . Taxa 25 RON ,paznicul vine cam la 2-3 ore si verifica juvelnicul(crapul , cteno sub 1 kg se elibereaza...asta spune el ca eu nu am vazut asa cv in ziua respectiva ). Caras frumos 4-500gr si mai mare , somn african 100 gr si platica frumoasa . Cantitate peste prins 4 Kg ( caras , paltica ). Fir intins !!! ... mai mult

Partida pescuit gyula

super balta, super curatenie si conditii. foarte mult peste. nota 9 pentru ca nu sunt amenajate locuri in care sa te feresti de ploie. am fost de 01 05 2011 si aplouat. capturi 9 crapi de 1, 2kg cu 4 bete. am platit 2 bilete de 3000 forinti. forte frumos recomand cu incredere. am sa revin ... mai mult

• 02-05-2011

Partida pescuit balta fundulea 6

o partida reusita,am prins doi ciortani circa 6kg.pescuit la plantat,si aproape 7kg.caras ca palma si mai mare la viermusi,la rama vine ciortanica la 250-300gr. eliberata imediat.paznici si partonul de nota 20 cu plus,ne-au ajutat cu plantatul, cu gratar . ... mai mult

• 29-04-2012

Partida pescuit daia 1

Intradeva de aceasta data nu a mai scazut nivelul apei. Cat despre peste balta lasa de dorit este plina de puiet am prins cred ca 3 Kg de peste mic in principal Caras, capturi pe balta nu am vazut decat un somn la 2-3 kg prins la pluta pe prima Balta noi am pescuit pe a doua balta cum vii de catre Sebes unde din pacate pentru noi a fost o zi de concurs pe aceas balta celalalt mal. Si spun din pacate pt noi nu petru ca cei de acolo ar fi ceva mari pescari si nu a mai ramas peste ci pt ca au venit ... mai mult

Partida pescuit sarulesti

Nici macar platica nu mai trage cum tragea alta data. Am fost surprins de 2 lucruri cand am ajuns la balta. Numarul foarte mic de pescari (la ora 5 erau doar 3 masini) si apa foarte scazuta. Alta data, daca vroiai sa te distrezi, puneai 2 lansete cu viermusi si pufuleti si nu mai aveai timp de altceva. Acum nici macar atat. Sunt dezamagit. ... mai mult

Partida pescuit ciurila

trasaturi destul de rare, insa atunci cand trage stii ca este un crap la capatul firului.mult fitofag.daca s-ar popula si cu ceva caras ar fi mai multa activitate pe lac.oricum este un lac frumos si se vede ca cineva se ocupa de el. ... mai mult

Partida pescuit bercu

Am reusit o partida de pescuit foarte foarte slaba nici o captura de crap,toata ziua doar carasi,seara am avut un rateu la 2 boabe de prumb miere plus pop-up pe silicon lansate cat mai spre larg posibil cu blumb in-line de 100 g.Fir intins tuturor!!! ... mai mult

• 03-05-2011

Partida pescuit mata radeanu

Cu mare greutate mi-am gasit un loc de pescuit pe canalul mare de evacuare, aproape de evacuarea mica. Din spusele celor care erau de 24 h pe balta, am aflat ca pestele a tras in draci la orice momeala pana vineri pe la 10 dimineata. Apoi s-a taiat. Am aruncat in apa doua vergi. Una de 4,5 si cealalta de 7 m. Doua lansete, una cu montura pentru crap alta pentru rapitor, au completat arsenalul. Vremea era frumoasa asa ca m-am pus pe treaba. Pana la 10 am somat daca pot sa spun asa, apoi a intrat ... mai mult

• 30-04-2012

Partida pescuit cojocna

Nu am crezut ca am sa patesc asa ceva pe vre-un lac.. In cateva cuvinte.....ajungem pe balta, ne intampina patronul(cred),care ne explica unde se poate pescui. Ii comunicam ca o sa stam si peste noapte, zice ca este ok cu precizarea ca dupa ce am dat bagajele jos, masina trebuie dusa in parcare, nu este permisa stationarea pe marginea apei.. Zis si facut, ne postam pe locul de pescuit dam bagajele jos, instalam undite, rod poduri...etc. Colegul terminanad mai repede, duce masina in parcare. ... mai mult

Partida pescuit ghiroda

Am prins doi crapi oglinda la 1.8 kg si unul la 9 Kg. Inafara de crap, la rama rosie cu viermusi am luat 4 carasi la aprox 600gr fiecare. Atentie mare la balta are multe ragalii submerse. Daca nu nimeresti loc bun lasi montura dupa montura!!!!. Balta are si o gramada de stiuca si am inteles ca de curand s-a bagat somn mare. ... mai mult

• 28-04-2009

Partida pescuit bunget 2

Drum foarte bun. Balta foarte frumoasa (doar tantarii te supara RAU). Administratorul baltii super OK. Balta are potential, dar e obligatoriu sa plantezi, altfel este foarte greu sa prinzi ceva mai mare. Peste exista si e destul de mare. Vecinii au prins un crap de 7-8 kg. O sa revin mai pregatit. ... mai mult

Partida pescuit iernut

lac foarte frumos si destul de curat.se zice ca a fost populat in decembrie cu 4000 bucati de crap de 1 kg.taxa de zi este 35 ron, taxa de noapte este 25 ron, iar daca vreti sa pescuiti ziua de la 14 la 20, 20 ron.atentie!nu aveti voie cu barcuta de plantat sau cu vasle. ... mai mult

Partida pescuit fulga

A ramas numai puiet de crap si caras cat bricheta ..n-ai ce sa mai prinzi ceva mai mare sa te bucuri. In fine a fost frumos totusi..o iesire la aer ,la gratar,doar atat. Fir intins tuturor,dar nu la Fulga! ... mai mult

• 26-08-2010

Partida pescuit mata radeanu

Dimineata vantul a batut acceptabil dar dupa 11 a devenit nesimtit.Caras frumos prins in special la rama dar am vazut foarte multa stiuca prinsa la pestisor preferabil carasel si destul de mare unii la lua acasa. ... mai mult

• 04-05-2011

Partida pescuit mata radeanu

Sambata de la pranz pana duminica la ora 11.30 - pescuit la Mata Radeanu. Vreme excelenta, putin cam aglomerat de pescari pe balta. Gasesc repede un loc si incep operatiunea. Am prins doar caras, 11.5 Kg cantarit la sfarsitul partidei. Nu s-a nimerit nimic mai imbracat prin preajma, inca sunt multumit si cu comunul caras ( cel mai mic cat palma ). A fost o partida de care o sa-mi aduc aminte mereu cu placere. Fir intins tuturor. ... mai mult

• 30-04-2012

Partida pescuit valter maracineanu

Stiu ca am scris cam tarziu dar asta este!Drumul este satisfacator!erau doua balti!am dat in cea din stanga!apa f scazuta!nu am prins nimic(am fost trei persoane!ceilalti doi au prins la fel ca mine)!pe malul celalalt erau 7 pescari!doi dintre ei cunosteau balta f.bine!prindeau carasei ca palma la libelula!in cele apr.6ore prinsesera cam 3-4kg de caciula!"administratia" baltii a fost "ultima picatura" care m-a convins ca nu mai am ce cauta pe acolo! ... mai mult

Partida pescuit balta la ghita

Am fost duminica la balta lu' Ghita, proprietarul nu era acolo, insa am putut vorbi cu o ruda de-a lui. A zis ca nu se mai pescuieste de vreo 2 ani, si acum amenajeaza lacurile si le populeaza cu pesti. S-ar putea sa intre anul acesta in functiune. Asteptam :) ... mai mult