Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit colceag 1

o zi frumoasa de vara care a inceput la ora 4. Pana la ora 10 trasaturi usoare,rare,nici un peste nu era hotarat sa plece cu momeala, asta pana cand la ora 10 intr-un final un cteno de 1 kg s-a hatarat sa-si faca aparitia smucind lanseta deparca ar fi vrut sa o ia cu el. In urmatoarele ore pana in jur de 14, si-au mai facut aparitia 3 crapi nu mari dar buni de luat acasa si pus in tigaie. Cam asta a fost ziua pe balta, o zi cat de cat reusita. Fir intins tuturor!!!! ... mai mult

• 23-08-2010

Partida pescuit valter maracineanu

In trecut era o balta buna,am inteles de la Doru paznicul ca sa schimbat proprietarul asta da de inteles ca peste mai exista acolo....In afara de vreo 4kg de caras si in rest ciortanica la 3-400g nimic altceva probabil au populat cu peste mic si altceva numai exista acolo .Daca doriti sa va duceti este o pierdere de timp,avand in vedere ca erau peste 100 de pescari pe balta si toata lumea se plangea plus ca a dat si drumul la apa! ... mai mult

• 01-05-2011

Partida pescuit movileni

Am fost 3 insi,12 lanseta 4 undite si nici macar o trasatura....nu mai zic lumea de pe balta ce era la gura lor.Pacat ,balta ar avea potential...multi pesti morti si raniti...Eu nu zic ca n-ar avea peste dar ceva se intampla acolo,ori nu stim noi sa pescuim(cea mai plauzibila :)) ori il manaresc aia pe acolo.Fire intinse. ... mai mult

• 23-04-2012

Partida pescuit ciurila

Dupa 36 ore de stat pe balta,am aflat ca balta a fost recoltata...nu stiam de ce a trebuit sa platim numai jumatate de taxa.Totusi pana la urma am reusit sa fentez 4 novaci intre 1,7 - 2 kg si cativa carasi. ... mai mult

• 17-05-2008

Partida pescuit oltenitei

O partida reusita cu capturi intre 1,5 si 5,5 kg. Am retinut cantitatea admisa si am continuat C&R. ... mai mult

• 28-04-2009

Partida pescuit butimanu

PANARAMA! Langa maluri plutesc pesti morti , chiar si la 1,5 kg (novac) , (balta 2) , la monturi clasice NICI-O tzaca toata ziua , drept pt care 2 monturi "la bomba" ===> 1kg (1 ciortanel de 0.5 kg si 5 carasi din care unu mai "imbracat". Altii erau cu totii la bomba sau la "grebla" . Apa scazuta cu 0,8-1,0 metri si un prostalau zice :" Nu vedeti ca-i apa scazuta?! Azi navodim novacul! Plecati pe balta 2!" ... mai mult

• 31-07-2009

Partida pescuit turcoaia

am ajuns din nou pe balta turcoaia (ce sa ii faci daca sunt in concediu... pe la ora 5.00 am debarcat erau deja cativa pescari ramasi de miercuri. a cam batut vantul dar am zapacit carasul la lansete. la undita nimic. am luat si un caras la 1 kg cam asa. ... mai mult

• 13-05-2010

Partida pescuit manjesti

o partida bunicica.am pescuit cu 6 lansete la porumb viermi si rame.in total 9 kg de peste.am prins un lin la 1 kg. iar restul au fost rosioare ,carasi si ciortanei. ... mai mult

• 24-08-2010

Partida pescuit podari

balta nesperat de curata,pescari 7/8 masini,capturi carasel ca bricheta care trage la tot ce pui in ac,de la ora 7 pana la ora 15 am prins circa 3 kg de carasel,oere unde sunt acele tone de crap.pe drum sa pus ceva pietris si accesul esre un pic mai bun. ... mai mult

• 24-04-2012

Partida pescuit ciurila

surpriza a venit de dimineata cand am vazut nivelul scazut al lacului.....va las sa ghiciti de ce. totusi pana spre seara am reusit sa prind 4 bucati de novac. ... mai mult

• 17-05-2008

Partida pescuit ghiroda

A mers destul de bine la pelete. In rest putini pesti am vazut prinsi de pescari. ... mai mult

• 01-08-2009

Partida pescuit cornetu

Am incercat salaul pe cornetu am pescuit cu 3 lansete la pestisor viu,de la ora 16-18,o singura trasatura un singur strapazan pana in kil eliberat. M-am bine-dispus deoarece este prima iesire pe lac! ... mai mult

• 28-02-2010

Partida pescuit lacul cu rate

FOARTE FRUMOASA BALTA ........................................................................................................................................................................................................................................................... ... mai mult

• 14-05-2010

Partida pescuit manjesti

am prins 9 kg. de peste,un lin la 1 kg.,si restul caras,ciortani si rosioare. ... mai mult

• 24-08-2010

Partida pescuit livada

o balta noua dar care este destul de populata.carasul a mers destul de bine la bob de porumb,crapul,am incercat si am reusit la boiles cu caramel.pe balta colegii pescari au prins si la pelete,eu am incercat dar nimic. ... mai mult

• 01-05-2011

Partida pescuit valea alba

dupa sina de tren din draganesti vlasca se face prima la stanga urmatoarea la stanga si apoi la dreapta drumul te duce direct la balta,cu toate ca balta sa deschis oficial sambata paznici au fost deacord sa pescuim,se poate pescui cu 5 lansete si o undita,am prins 2 ciortani la 1,8/2kg.circa 10/15 ciortani 0,800gr. eliberati si 3kg.de caras 3/4 la kg.drumul este pietruit se iese usor si pe timp de ploaie,pe mal sunt salcii,o partida bunicica. ... mai mult

• 24-04-2012

Partida pescuit zau de cimpie

din nou la balta din Zimbru.Am prins caras mare (2,3 buc. la kg)la trei lansete si o undita.La porumb am avut alte patru la nsete aruncate cu saci solubili dar nu am avut nici un tac.Cei care au plantat cu vaporasul vineri spre sambata cica au prins doi crapi de sase si sapte kg.In rest vreme buna si fire intinse va doresc. ... mai mult

• 18-05-2008

Partida pescuit ghiroda

Am prins 14 crapi intre 1.5 si 2.5 kg fiecare , un caras la 600gr si unul la 800gr. ... mai mult