Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit gostilele

amfost4 masini in fiecare masina eram cate 2 pescari ficare avand cate 5 lansete la ora6 dimineta a si venit paznicul si nea taxat nici nu am apucat sa aruncam lanseteledintre toti a apucat sa prinda un baiat 3 carasi caauvanitoamenii de la balta cu barca si aruncau sacii cu mancare in fata noastra la pesti daca am strigat laei degeaba si-au vazut de treabalorNU MAI MERGETI FRATILOR LA ACEASTA BALTA SANT NISTE PUNGASI UMBLA LA APA SI DA DE MANCARE LA PESTE mergeti la alte balti unde sant oameni ... mai mult

• 27-08-2010

Partida pescuit pasarea 1,2,3,4,5

AM AJUNS PE BALTA PE 30 PE SEARA,AM DAT APROAPE 24 ORE SI NIMIC ,CU 2 ZILE INAINTE AU LUAT NISTE PRIETENI 3 CRAPI,AU DAT DRUMUL LA APA SI NU AM VAZUT NICI UN TAC.NU RECOMAND CEL PUTIN NU IN ZILE DE SARBATOARE.AM PESCUIT PE PASAREA 1 LA FRUMUSANI PRIMA BALTA DE LA SOSEA. ... mai mult

• 03-05-2012

Partida pescuit sisterea

Un lac deosebit, patron si administrator pe masura! ... mai mult

Partida pescuit lac brateni

am participat la un concurs de crap,care a inceput vineri ora 12 si sa incheiat duminica ora 12 duminica vazand ca nu mai am sanse la podium in jurul orei 10 am mai sperat totusi la captura.in jurul orei 10 30 am agatat captura dar spre ghinionul meu dupa un dril de 20 min am vazut ca era un fitofag de 14 kg care nu a fost punctat la acest concurs ... mai mult

Partida pescuit fundulea 1

Am pescuit de seara de la 19.30 (singur pe balta) pana a doua zi la 11.00 Am pescuit la toate momelile posibile cel mai bine a tras la rama cu bonduelle. Am luat 4 ciortani intre 1.5-2kg,am mai avut doi pierduti pe traseu unul chiar la mal si doua trasaturi serioase dar fara efect. O partida ok. Carasi am luat doar 3 buc,dar am folosit si nada si momeala mai mare pentru ca nu aveam chef sa ma zangane carasul ... mai mult

Partida pescuit mandra

A fost o zi insorita si foarte cald, am ajuns dimineata pe la 7. Drumul e destul de bun, am fost 3 pescari, pe primul lac. Din pacate in ziua aceea nu a mers, nu a tras deloc, am dat la crap, dar am prins doar 3 carasi amarati. Mai erau pescari insa cu cine am vorbit nu a luat decat caras. Taxa se plateste pe lac. ... mai mult

Partida pescuit unirea

Am dat la crap si eu si colegul cu care am fost , nici un piu macar la 6 bete. Carasul s-a adunat destul de greu la nada dar am adunat cativa cat palma spre seara. Am vazut doi crapi prinsi de 2.5 si 3.6 kg pe balta la porumb. Foarte ciudata balta, mult crap care nu mananca nush de ce. Seara sareau crapii unul langa altul langa plutele noastre si nimic, inexplicabil. ... mai mult

• 08-08-2009

Partida pescuit dara

am ajuns cu noaptea in cap,timpul a fost destul de bun,pe la 6 am lansat.dupa circa 1 ora am prins primul crapan de 1.500 kilograme la boabe.in cursul zilei caras dar mic,sa mai prins de catre alti pescari crap intre 1-2 kilograme.in jurul orei 15 sa pus pe plouat de a golit balta de pescari.pe la ora 17 pe timpul ploii agat si cu un drill foarte placut am prins un crap de 4.700 kilograme la buchet de rama rosie.imi pare rau ca nu a functionat aparatul foto din cauza ca bateriile erau descarcate ... mai mult

• 16-05-2010

Partida pescuit tasnad

o noapte foarte rece cred ca au fost 2 grade .pe timpul noptii nici-o trasatura,carasul a intrat seara si dimineata la boabe.au mai fost pescari dar si ei numai caras cu toate ca se spune ca balta sa populat cu 500 kg.crap si amur.pentru marimea celor 2 balti este suficient dar crd ca timpul a fost de vina. ... mai mult

Partida pescuit csilag

inceput bun cu un dril frumos de vreo 5 minute si plictiseala restul timpului.pestii sareau sa ia aer dar nu au vrut sa mai manance.carasi poti sa prinzi cat vrei daca oboseala nu este prea mare.o balta buna dar cu popularile stam mai prost. ... mai mult

• 06-05-2012

Partida pescuit sisterea

Un lac deosebit, patron si administrator pe masura! O partida de 55 de ore, o echipa, 4 bete, 3kg de boiles, 14 capturi, cantitate totala de 92kg, o medie de 6,5kg ... de neuitat! ... mai mult

Partida pescuit vladesti

deci nu a vrut sa se atinga de momeala,asta e,toata balta statea si se uitau unii la altii,mai sunt si zile nasoale,a mai si plouat de a rupt iar daca te prinde ploaia pe balta nu mai iesi de acilo pana se usuca,fff nasol drumul:((( ... mai mult

Partida pescuit de la orastie

zona buna, pescuit frumos,poti lua un crap si 2kg caras. in 2.03.2010,am prins 10 buc. caras, de 400-600gr, pe care i-am luat, si inca vreo 10 mai mici pe care i-am eliberat. a doua zi, findca mai aveam momeala, am mers iar. Am avut o trasura puternica, dar a scapat, apoi dupa putin timp am luat un crap de 2 kg, dupa care am plecat ca a inceput sa ninga. Merita sa incercati.... ... mai mult

• 05-03-2010

Partida pescuit lilieci la costel

Am fost si eu pe aceasta balta pe 08.05.2010 si vreau sa va spun ca am fost foarte multumit....chiar nu inteleg cum de voi nu ati prins,,,,am fost impreuna cu 3 tovarasi....balta era super amenajata..iar in ceea ce priveste pestele cel mai mic a fost de 500g....si chiar am reusit doua capturi de 3,4kg...un caras deosebit......Vrajitoare nu stiu unde sau ascuns....probabil prin copaci insa eu nu le-am vazut si nu am auzit...Costel patronul baltii este un super om....cu care m-am inteles foarte fo ... mai mult

• 16-05-2010

Partida pescuit butimanu

pacat de bazinele acelea daca nar unbla la apa ai prinde dar asta este inafara de 2 rosioare si 5 carasi restul erau plecati in concediul eu am pescuit pe 7 dar si celelalta bazine se plangea lumea succes daca vreti sa iesiti la iarba acolo cratar etc dar la pescuit pierdere de timp ... mai mult

Partida pescuit balta ezeris

Zi excelenta,solunar favorabil.Am pescuit la match,20m distanta,folosind un match Emerald Plus de 4,20m,de la Energofish, mulineta Daiwa CrossFire 1550 cu monofilament scufundator 0,18 SMART de la Maver,inaintas 0,14 Competition de la Trabucco, carlig de 10 Fine Maggot de la Drennan si un waggler de 6gr seria 81 de la Maros. In jurul orei 8 am inceput nadirea grea folosind 4kg Special Concurs dela Benzar,1kg TTX Sensas,1kg collant Sensas 1cutie porumb-miere dela Carp Expert 100gr CSL-miere Ben ... mai mult

• 08-05-2012

Partida pescuit sisterea

printre altele mai si pescuiesc........ ... mai mult

Partida pescuit belciugatele pepiniera

Partida reusita cu 5 crapi de 2,5-6kg,si 2 cteno de 1,5 si 2kg.Spre deosebire de alte dati acum a mincat mai bine pe jumatatea balti dar este bine de dat cu sac solubil cu acelas porumb care este si la cirlig. ... mai mult