Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit corbeanca 1+2+3

Balta de mers cu familia Am pescuit la casute, dupa ponton, la stuf, latime balta cel mult 50m acolo. O gramada de pisici, dar au fost si 3 bucati intre 3 si 4 kg mai ales noaptea, si amurul de 5kg. Copii si adultii s-au distrat o duminca in familie... A bon entendeurs... balta de somn!(coropisnita)-prietenii stiu de ce. 4 lansete ... mai mult

• 14-05-2012

Partida pescuit ciurila

merg pe ciurila de un an jumate si rezultatele sunt aceleasi... foarte slabe. sigur ca am prins peste dar foarte putin. cei de acolo spun ca s-a populat balta cu crap... cand? si cu ce crap? de un an juma am prins 2 (doi) crapi romanesti!!!!! nu merita banii. apropo de partida de pescuit... 12 ore multi carasi sub 200 de grame si un rateu de noapte mai serios la boilies. pentru ca am avut activitate (noroc cu carasii) dau un 5 cu indulgenta. nu recomand pescarilor de crap balta asta. ... mai mult

• 11-08-2009

Partida pescuit padurea cu salcami

timp frumos,dar pana seara nici-o miscare numai rosioara ,pe laora 29 muscatura puternica frana a inceput sa faca galagie,dupa un drill de 15 minute am scos frumosul.carasii i-am luat la viermus dar si somn pitic destul. ... mai mult

• 02-09-2010

Partida pescuit lacul micesti

O partida placuta cu toate ca a batut putin vantul. O singura captura si cateva rateuri la pluta. Taxa putin cam mare avand in vedere densitatea de peste din lac. In rest curatenie si liniste, loc bun de iesit cu familia. Felicitari administratorului. ... mai mult

• 13-05-2011

Partida pescuit balta bodo

Balta Bodo este o balta mica(aprox0,5ha),foarte bine populata si de aceea,de cele mai multe ori am pescuit la match. Si de aceasta data am apelat la ``batranul``meu match Emerald Plus de la Energofish,echipat cu o mulineta Viva-Blake Spin 30, monofilament de 0,18 scufundator,Smart de la Maver,pe linie si un 0,14 Eternum de la Jakson ca inaintas si un waggler de 6gr de la Maros(seria 81). Nada pe care am folosit-o a fost alcatuita din 3kg Special concurs de la Benzar,1kg TTX de la Sensas, ... mai mult

• 15-05-2012

Partida pescuit b&l din merk

Dimineata ce am ajuns la balta dela Merk ,am momit cu mamaliga amestecata cu rime rosii,viermisorisi boilis invechit,tare ,si pe carlig am pus porumb boabe, ce esenta de miere si capsune.a dat rezultate bune . ... mai mult

• 23-05-2008

Partida pescuit fundulea 7

am prins o zi frumoasa de pescuit ,toate conditiile de pe aceasta balta sunt bune , eu zic ca se merita mers pe aceasta balta ... mai mult

• 30-04-2009

Partida pescuit tancabesti

O partida ratata ,nu as fi crezut daca mi-ar fi spus cineva ca nu a prins niciun peste pe Tancabesti..dar uite ca se poate . Aglomeratie mare pe balta ..cel putin 50 de masini si nimeni nu prindea nimik ,nici macar caras la undita ..am vazut un salau la 1,5 kg prins de un domn la twister si de la paznic am inteles ca acelasi domn a prins la vreo 2 ore o stiuca de 7 kg (asta nu prea as crede,daca mi-ar fi zis altcineva poate ). Am nadit ,am pescuit,dar fara succes...fusese data drumul apa dintr ... mai mult

• 15-05-2011

Partida pescuit valay

A fost o zi inourata ,dupa ploi destule, si reci,pana spre orele 8, a inceput sa se faca timp frumos ,dupa care a inceput sa traga crapul,la aproape toti pescarii de pe balta. Am momit cu mamaliga ,iar pe carlige,s-a pus porumb boabe,la borcan cu diferite arome. ... mai mult

• 23-05-2008

Partida pescuit fundulea 2

o partida reusita,balta are potential bun spre foarte bun,am prins doua salonte in jur de 2-2,5kg,caras 2,3 buc la kg!un coleg a prins 8 crapi intre 3-6kg!balta merita toate aprecierile,patronii cat si paznicii sunt niste oameni deosebiti(daca si noi am putea respecta niste reguli minime sigur si peste 4-5 ani balta va fi la fel!)voi reveni cu placere de cate ori voi avea ocazia! ... mai mult

• 30-04-2009

Partida pescuit kammerweiher

am prins pe aceasta balta 9 salonte aproximativ 25 kg de peste a fost o partida foarte reusita o sa revin cu bucurie pe aceasta balta.Cel mai bine trage salonta de la 5 dimineata pina pe la 9 si apoi spre seara de la 16 pina la 22 sunt cele mai indicate ore de pescuit pe aceasta balta fir intins tuturor ... mai mult

• 14-08-2009

Partida pescuit balta benesat

nu merita 30 ron. cred ca nu mai are primarul bani sa termine cica un fel de cabana de la malul belti.vara trecuta am mers mai mult acolo si nu am venit acasa fara peste.daca ar curata balta de verdeata si de stuf ca e prea mult (sunt max 10 locuri de pescuit) ar merita o taxa de 20 ron .se prinde caras,platica,rosioara. ... mai mult

• 14-03-2010

Partida pescuit mata radeanu

Relaxare maxima. Am reusit sa campez intr-o zona linistita - fara manelisti sau alti cocalari care se injura pe balta. Vreme superba cu vant moderat dimineata iar dupa pranz de un calm desavarsit. Conul crap si vulpoiul de caras au fost ocupati cu perpetuarea speciei si n-au pus botul la carlig. Din cei care au dat langa mine nimeni nu a sarit de doua-trei kg de peste-carasul si ciortanul o raritate. Explicatia este simpla. Dupa doua zile cu temperaturi de peste 20 gr. celsius, crapul a inceput ... mai mult