Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit cascioare sat

distractie totala. peisaj deosebit. caras cu nemiluita. intr-un cuvant relaxare ... mai mult

• 30-03-2008

Partida pescuit lunca

a batut vantul si nu am avut cu ce planta.cine aplantat,langa mine ,a luat crap si la 8 kg.eu am luat numai unu de 4 kg. ... mai mult

• 26-03-2008

Partida pescuit hermes - peris

nu sa am prins nimic nici o miscare pe balta ... mai mult

• 25-03-2008

Partida pescuit fara nume

belea.imi cer scuze la completare am omis poza.dar fac tot posibilul sa o vedeti. ... mai mult

• 21-03-2008

Partida pescuit somes

vint puternic valuri mari .Am prins 11 bibani +2 copilul ,eliberati toti.Multa mizerie in apropierea baltilor. ... mai mult

• 17-03-2008

Partida pescuit sandulesti

Pentru cei interesati...s-a deschis sezonul de pescuit pe lacul Sandulesti.Taxa a ramas 50ron,se pescuieste cu doua bete,in aceasta taxa se poate duce acasa 4 kg de crap.Chestia interesanta e ca se premiaza cu 50 lei capturile de la 6 kg in sus dupa ce sunt eliberate.Dupa spusele patronilor s-a populat recent cu 400kg crap intre 6 - 16 kg,pe langa crapul care era deja in lac.(ramane sa vedem daca e si adevarat). ... mai mult

• 16-03-2008

Partida pescuit ciurila

Vremea nasoala cu vant de 70-8o km/ora si valuri ca si pe litoral.Am avut o singura trasatura la care am luat un novac de 2 kg.Daca se incalzeste vremea sigur vor urma si altii mai mari si mai multi.Impresia buna am avut-o referitor la faptul ca dimineata cand am ajuns pe lac era plin de gunoaie si peturi iar dupa vreo ora au aparut trei indivizi care au curatat imprejurimile lacului ca la carte.Pentru acest lucru nota zece administratorului lacurilor(bineinteles depinde de noi pescarii sa pa ... mai mult

• 15-03-2008

Partida pescuit somes

avind in vedere ca pina acuma prindeai doar scobar;biban;clean....acuma a inceput sa puna gura si carasul,am prin 4 bucati intre 400gr si 800gr......incepe distractia pentru uni!fir intins la toata lumea ... mai mult

• 11-03-2008

Partida pescuit vutcani

dupa innadire s-a pescuit cu o singura undita de 6 metri pentru ca nu se putea pescui cu mai multe scule datorita frecventei ridicate de muscare ... mai mult

• 05-03-2008

Partida pescuit cornetu

Am dat mai inspre ciobani, pe dig ,vant puternic si valuri mari,montaj salau si pestisor(balos viu) nu a muscat deloc, poate altdata. ... mai mult

• 04-03-2008

Partida pescuit sacosu turcesc bazin 1

Pe 1 martie am facut prima iesire pe anul 2008,pe balta 1 de la Sacos,langa calugar si am prins 1 cteno si 2 crapi oglinda.Am mai agatat 1 , dar l-am pierdut pe traseu.Momeala: porumb cu aroma de scoica si boilies solubil cu gust de porumb.Am rezistat unui vant foarte puternic pana la orele 14,cand a inceput ploaia si am plecat.La boiliesul solubil am avut 2 prezentari. ... mai mult

• 01-03-2008

Partida pescuit zau de cimpie

un singur peste in 2 zile ... mai mult

• 24-02-2008

Partida pescuit bellaria

partida de pescuit de 48 de ore pe lacul bellaria ,tinand cont ca a plouat ancontinu,am pescuit la boiles de fructe si peste avand 9 capturi mai importante din care si recordul meu personal,capturile au fost eliberate ... mai mult

• 31-01-2008

Partida pescuit bellaria

partida de pescuit pe lacul bellaria italia an luna octombrie 2006,partida de 3 zile de pescuit,ff multe capturi dar tin sa precizez ca este recordul meu la 1ora de pescuit deci: -1 crap 21,00kg -1 sturion 7,00 kg -1 sturion 4,00kg deci toate trei capturi an decurs de 1 ora si la o singura lanseta ....INCREDIBIL DAR ADEVARAT...capturile au fost eliberate ... mai mult

• 29-01-2008

Partida pescuit campu\' cetatii

Un lac mic frumos si cu niste pastravi ca lumea (marisori). Platesti car prinzi (1kg pastra=21 ron) ... mai mult

• 28-01-2008

Partida pescuit zau de cimpie

Ultima data cand mam dus acolo drumul era asa siasa dar nam mai mers la copca pt ca nu era destul de ingetat. cacolo sunt foarte multe lacuri (eu ma du la cel dinspre saulia). Am stat 8 ore prima parte a zilei am prins bine dar spre seara nu prea mult. In total am avut 2 kg jumate caras, 5 kg jumate crap mic si un crap de 8 kg. Va invit si pe voi ... mai mult

• 28-01-2008

Partida pescuit bellaria

partida de pescuit am facuto cu prietenul meu ,capturi am avut multe si printre care si un over 20 kg facut de MARTINO , deci ca si kg an 3 zile am depasit 200kg de crap ,binenteles capturile au fost eliberate,a fost o iesire de neuitat care se va repeta an curand.... ... mai mult

• 17-01-2008

Partida pescuit gheorghe doja

Am fost la pod unde apa este mai adanca ,am facut cateva copci si am trecut la treaba,nu prea a fost miscare si m-am dus mai spre coada lacului la stuf.Daca eram cu amicul meu care are solunar poate dadeam de peste, asa m-am distrat cu cativa bibanasi, ceva balos si carasei. ... mai mult