Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit zimbru

am plecat mai mult ca sa fac un gratar si sa vad ce prinde tata.A ... mai mult

• 23-06-2008

Partida pescuit sisterea

Pentru prima data pe aceasta locatie.Toate frumoase,peisaj,oamenii de treaba.Cineva se ocupa de lacul acesta si este bine ptr cei cu aceasta "manie"...pescuitul.Totusi cred ca se exagereaza cu notele de 10 date de alti pescari,si aici ma refer la proasta semnalizare a lacului ,drumul de acces este si nu este tocmai bun,apoi daca nu ai prins loc ,ai de carat bagajele ,deoarece cu masina nu se poate intra ...exact in locurile mai bune.Peshte ar fi ...noi si alti impatimiti nu l-am prins...next tim ... mai mult

• 22-06-2008

Partida pescuit lozova galati

A fost Prima oara cand am fost la Lozova si sincer nu sunt deloc dezamagit. Am prins foarte mult puiet de crap, caruia i-am dat dat drumul dar vedeta zilei a fost un crapustean da 4.5 kg cantarit, iar pe langa al am mai prins doi la 1.5 kg. Am avut si o mare ratare caci in fata minciogului pe care il tinea sotia am scapat unul la fel de mare ca primul. Nu e nici o problema in aceasta privinta. Tin sa specific ca am reusit sa prind acesti crapi datorita nadirii cu pellete de capsuni si boillies s ... mai mult

• 22-06-2008

Partida pescuit moara vlasiei 2

Am plecat la aceasta balta cu gandul de a captura macar un crap de 10kg.Gresit si asta din cauza unor pescari cu navomodele care plantau in dreapta si stanga mea basca ca erau de noapte iar noi am stat la coada ca oile.Ar fi multe de spus dar nu am cheful si nici dorinta de a o face. In principiu sunt de acord cu regulile d-lui Petcu dar parca paznici cam sar calul iar in concluzie nu cred ca o sa mai calc pe aceasta balta fara navomodel. ... mai mult

• 21-06-2008

Partida pescuit balotesti-fieni

un peste frumos prins la pufuleti:D ... mai mult

• 20-06-2008

Partida pescuit balotesti-fieni

un novac frumos prin la pufuleti ... mai mult

• 20-06-2008

Partida pescuit moara vlasiei 2

balta cu potential extraordinar dar trebuie respectate regulile administratiei. Am oprit un crap de 5 kg aproape iar restul am eliberat. Cel mai mare crap a avut 10kg. La boiles trage mai rar dar mai mare. ... mai mult

• 18-06-2008

5 Dimineata drill 25 MIN. 1 METRU 20.23 KG SUPERB ... mai mult

• 16-06-2008

Partida pescuit vladesti

balta Vladesti.renume mare,peste putzin......masini din Bucuresti,Galati,Vaslui,Constanta..la 6 lansete doar un crap de cca1 kg si un guvide cat tigara...nervi...hai la undita ca poate pica de o saramura...cativa obleti,2-3 platicute,un carasel ratacit ...vremea a fost rea,ploaie,vant dar am sperat ca solunarul minte...duminica am vazut si eu live ce inseamna ratarea unei capturi de cca 5-6 kg...a "zburat" din juvelnic si prietenul care a fost norocosul sa-l aiba in carlig mai ca nu a facut depr ... mai mult

• 16-06-2008

Partida pescuit ciulnita

daca prinzi un loc bun prinzi la o partida 10-18 kg ,dar numai Cteno,rar foarte rar mai pica cate un crap.Caras la greu.4 lansete si 3 bete,trage la porumb si pufuleti.Taxa pt. parcele este de 100 ron ,iar pentru balta propriu zisa este 50 ron.Se elebereaza pestele crap sau cteno mai mic decat 300g,dar mi se pare corect ca la anul se fac la 1-1,5 kg exemplarul.cam scump dar asta este.Fir intins. ... mai mult

• 15-06-2008

Partida pescuit oltenitei

am trecut azi pe la balta Oltenitei(am avut treaba la Calarasi) si am vorbit cu cei trei pescari care erau pe iaz si toti au reusit capturi de peste cinci kg crap romanesc si salonta la boiles. Erau foarte multumiti si au spus ca au eliberat mult ciortan si crap. ... mai mult

• 12-06-2008

Partida pescuit lui florin

novac la 3 kg merge la pufuleti mai ales ziua am incecat si plantat dar tot novac am luat ... mai mult

• 09-06-2008

Partida pescuit pescaria otvesti

am avut o zi super am prins mult peste si ne-am distrat pe cinste.e plin cu somn african,crapul a mers mai slabut,dar am prins 2 bucati.e bine de stiut ca este mare somnul si nu poti merge cu ...mana goala adica trebuie ceva bani....!eu ma descurc...ca iau comenzi de la vecini colegi de serviciu ii dau la acelasi pret dar eu raman cu placerea...ca de aceia sunt pescar nu?e ok balta am dus multi prieteni acolo si au fost multumiti. ... mai mult

Partida pescuit colacu 2

nimic.carasel la bat.se auzea ca s-au bagat navoadele.toata balta moarta.nici plantat cu barca. ... mai mult

Partida pescuit catrunesti 3

se pare ca merge bine in cursul saptamani simbata si duminica foarte slab. ... mai mult

Partida pescuit zau de cimpie

am inceput pe la ora 5 dar nu-am vazut peste mare numai caras 2-3sute de grame ... mai mult

Partida pescuit oltenitei

ca de obicei pe acest bazin nu ai timp sa te plictisesti.Am vrut marea captura dar nu a dorit sa vina.Am oprit in cele din urma trei crapi care au totalizat 7kg din cele 40kg prinse.Fire intinse va doresc. ... mai mult

Partida pescuit vladesti

Fata de ce reputatie avea aceasta balta nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor.Cred ca de mai bine de o luna de zile crapul parca a intrat in mal. Vreun norocos doar sa mai fi prins unul sau doi dar nu mai e cum era odata, iar drumul de pe diguri este de toata jena. daca nu esti atent te duci in lac sau in prut, depinde cum ai noroc. ... mai mult