Partide de pescuit categoria - Rau

Partide de pescuit in categoria Rau. Cele mai noi partide la pescuit pe Rau

Cauta in Partide de pescuit categoria - Rau

Partida pescuit rau siret - serbesti

Sambata am facut o iesire scurta la Siret. Am mers pe jos prin padure 4km pt a ajunge la un loc stiut de putini, din pacate apa este inca tulbure, si firele se incarca cu puf de la plopi, am prins 2 somotei acceptabili si 2 sub kg, care s-au intors inapoi in apa...mi-a parut extrem de rau ca nu mi-am luat echipamentul de spining, pt ca am vazut avati sariti lejer de 3-4 kg cam la 40-50 m distanta...un castmaster ar fi fost ideal...o sa merg intr-o zi special pt acest peste, tot dupa-amiaza spre ... mai mult

• 06-06-2011

Partida pescuit somes

dupa ziua de ieri credeam ca timpul nu se va schimba dar azi o zi tare proasta ploaie vant si pestele nu a vrut nimic.trasaturi incete parca era mijlocul iernii.sambata la balta la crapsan poate ma distrez putin. depinde de timp. ... mai mult

• 17-03-2011

Partida pescuit podul olt

cine zicea ca nu merge si crapul la pod,azi am dat de un ciortan de un kilogram,mai mare dragul, de saptamana viitoare o sa ma duc la farcasele de 3-4 ori sper,costy daca e ne intalnim acolo te sun eu dupa paste,si mai vorbim sa-mi spui si mie ce si cum.......nada,momleala etc etc..referitor la astazi am pescuit cu bat de 4 m culisanta ac de 10 mamaliga cu viermusi pestele l-am intepaqt cam la ora 9 si ceva dimineata. ... mai mult

• 01-04-2010

Partida pescuit sub cetate, raul mures

am ajun si am inceput sa dau.dupa 4 minute biba de 2 kg iar dupa avatul de 3,2kg pe care nu l-am putut lua acasa.am prinsi si cleni si alti avati carora leam dat drumul. ... mai mult

• 01-06-2010

Partida pescuit timis-parta

Am ajuns cam pe la 4 dupa amiaza.Am dat doar la viermi cu monturi f fine.Am prins platica scobar si ceva caracude.Dar am scapat si un crap care a rupt firul de 0.12.Spre seara au intrat in bataie asa ca o saptamana pauza. ... mai mult

• 10-06-2010

Partida pescuit rau ialomita

este un loc plin de pesti de calitate ... mai mult

• 11-03-2009

Partida pescuit crisul alb

crisul alb e bestial....rar pe an,dar cand esti pe faza super....in zona bocsig sicula va rog incercati!!! ... mai mult

• 27-10-2009

Partida pescuit podul olt

azi de dimineata torna cu galeata cu toate astea am stat m-am gandit si pe la 6 am plecat la pod, credeam ca nu va fi nimeni dar surpriza lumea a inceput sa vina pe la 8 cu pelerine fiecare cu ce a avut si dai si scoate rosioara, babusca la greu, am stat decat pana la 10 apoi am plecat la arcesti unde un prieten a luat un salau de 4 kg........ la twister,si bineinteles am plecat sa incerc si eu......... ... mai mult

• 28-03-2010

Partida pescuit raul neajlov -chita

un pescuit placut cu varga de 6 m fir 0.14 si forfac de 0.12 carlig de 14 ,am avut satisfactie cu un clean de 1.040 kg cantarit la locul faptei. amprins 1.5 kg clean si 1.5 kg babusca.cleanul l-am prins la sabioara mica iar babusca la balos.am dat si lastiuca cu pestisor viu dar nu am prins nimic. ... mai mult

• 01-11-2010

Partida pescuit aroneanu

Balta e jale!! nu stiu de unde a luat celalat user crapii aia de le-a facut poze dar noi ( eu cu un tovaras) cu 6 lansete,7 ore ,momeala buna,nada...am prin circa 300 g de caras.. Si paznicul ne-a zis ca au bagat in balta 3 tone ( TONE - a-ti citit bine ) de crap..:)) ce minciuni :)) nu recomand ... mai mult

• 19-06-2011

Partida pescuit raul ciorogarla

A fost o partida frumoasa pentru perioada de iarna.Raul ciorogarla este scazut si mai limpede ca deobicei asigurand un pescuit confortabil intrucat in mare parte a anului este tulbure si greu accesibil datorita curentului foarte puternic .Am natit cu ttx pentru mreana si scobar de la Benzar in ametec cu miere de albine si viermusi .Am folosit varga de 5 m,fir de 0.12 pe linie si 0.1pe forfac cu carlig de 14,plumbi culisanti de 10g,15g si 20g la fix in functie de curent.Am prins 4 cleni frumosi ... mai mult

• 10-01-2012

Partida pescuit la randunici

Ieri in jurul pranzului ora 12 am dat o fuga pana la randunici,erau foarte multi pescari,pescuiau la bat fix la vierme si larve.Eu am dat la viermi obtinand in 3 ore cca 2 kg de caras si cateva babusti. ... mai mult

• 31-03-2012

Partida pescuit cruceni raul timis

Buna ziua! Sambata am fost la Cruceni, si dupa cateva ore fara nici o captura demna de notat, am hotarat sa incerc pe Timis. Nici aici nu am notat nimic, insa am avut cea mai frumoasa priveliste a vietii mele. Deoarece sunt un impatimit al cleanului, am incercat sa ma strecor atent si fara zgomot pe langa salciile cazute in apa... Erau doar obleti si ceva clenuti mici, care nu prea atacau voblerul ( poate si datorita vremii ). Dupa cateva schimbari de loc, am avut in fata cea mai frumosa pri ... mai mult

• 06-10-2008

Partida pescuit noguera ribagorzana

Am prins in jur la 18 pastravi.A fost o zi de neuitat. ... mai mult

• 02-03-2009

Partida pescuit arges

am pescuit de noapte in zona dumitrana,am prins doua moace la jumatate de kg si unu la 300g la ultimul am strans si am plecat dupa ce am eliberat ,,capturile,, am observat ca cei din zona retineau tot.se intampla ceva cu somnu pe dunare cu greu mai vezi un somotei sa nu mai zic somn. ... mai mult

• 28-06-2009

Partida pescuit chineja

Nu credeam ca se poate dar trebuie sa recunosc Dumnezeu este in toate . Era o vreme sa nu pleci de acsa si totusi promisiunea este promisiune , am plecat la pescuit si tot acolo unde este mai aproape . Am ajuns si totul ful , parca rasturnase Dumnezeu acolo pe toti oamenii . Am gasit cu greu un loc undeva aproape de varsarea Chinejei in lac . amstat cam 1 ora fara sa stim de noi , nu vra nenesicand nu vrea mai schimbi momeala iar eu nu aveam . Am insistat si ....trebuie sa spun ca am plecat cu c ... mai mult

• 23-01-2010

Partida pescuit somes

a fost super ,sa prins mai mult la fund la pluta mai putin dar a mers bine la viermus .toti au prins care erau pe apa,pe la ora 15 parca mergea mai bine dar sa schimbat si manca la rama rosie.pe la 17 a inceput sa picure si pauza totala. ... mai mult

• 15-03-2010

Partida pescuit neajlov

Am pescuit pe raul Neajlov intr-o zona cu o balastiera parasita acesta formand aici mai multe lacuri prin care apa curge domol datorita exploatarii pietrisului in timp.Ca sa ajungi aici o ei in sensul opus fata de zona iepuresti a neajlovului pe dreapta raului de la podul de fier dupa soseaua nationala ce duce la alexandria,localnicii numind locul "La chita".Am pescuit pe curent cu varga de carbon de 7 m.cu linie de 0.12,fara forfac,carlig de 0.14 si pluta 2.5g din balsa prin metoda "la taras"fr ... mai mult