Partide de pescuit categoria - Rau

Partide de pescuit in categoria Rau. Cele mai noi partide la pescuit pe Rau

Cauta in Partide de pescuit categoria - Rau

Partida pescuit arges

am pescuit an zona km 36 la undita pana sa pus un vant puternic si am plecat am prins si eliberat caras ,mreana si clean ... mai mult

• 01-05-2009

Partida pescuit raul ciorogarla

Am pescuit pe langa mal cu undita scurta de 3m datorita curentului puternic din albia raului,pesti i-am prins la intervale lungi de timp,am ratat mult datorita trasaturilor aproape insesizabile datorita apei foarte reci.Am nadit cu pamant amestecat cu viermusi.Am avut muscaturi mai bune la viermuis cu libelula.Am prins 3 scobari frumosi si 2 clenisori pe care i-am eliberat. ... mai mult

• 14-03-2010

Partida pescuit arges

Buna ziua! Cum bunica mea e din Curtea de Arges, am fost pe la ea in septembrie. Nu departe de casa curge argesul, un rau superb in acea parte. Sub salcile care se lasa peste apa, se ascund (chiar daca apa e f mica) f multi clenuti si cleni. Am avut parte si de unii si de altii, si la vobler si la lacuste! Din pacate nu am oprit decat 4 buc, restul find micuti! Doresc tuturor fir cat mai intins! ... mai mult

• 01-10-2008

Partida pescuit somes

a fost super ,sa prins mai mult la fund la pluta mai putin dar a mers bine la viermus .toti au prins care erau pe apa,pe la ora 15 parca mergea mai bine dar sa schimbat si manca la rama rosie.pe la 17 a inceput sa picure si pauza totala. ... mai mult

• 15-03-2010

Partida pescuit rio esla

am plecat pe la ora 5 dimineata am ajuns pe balta in jurul orei 6,30 am cautat cateva locuri am ales unu care ni sa parut mai bun dupa care am scos lansetele si am inceput sa dam am pris 7 stiucidoua la 3-4 kg si celelalte mai micute ce sa va mai zic beton FIR INTINS TUTUROR. ... mai mult

• 01-10-2008

Partida pescuit somes

pregatit inca de la ora 17 sa plec dar stateam pe ganduri daca merita sa incerc pe timp de noapte.ajuns, momit, monturi pentru somn cu pestisor viu.pe la ora 3 am stans tot si catre casa,foarte frig,imbracat subtire,adrenalina ioc. ... mai mult

• 09-09-2010

Partida pescuit raul timis

Zi frumoasa de mijloc de iarna,ianuarie 2012. Tocmai terminasem de rezolvat treburile zilei, era in jurul orei 12,cand indreptandu-ma spre casa, ttrecand prin mijlocul Lugojului, pe Podul de Fier am observat o mare agitatie pe malul stang al Timisului la ``Casa de Cultura``(cum numim noi locul):scobarii mari sareau la mica distanta de mal in``draci``. In graba am hotarat sa organizez o partida in acel loc.Ajuns acasa am pregatit rapid o nada de iarna alcatuita din:1kg Benzar Mix-Scobar, 1kg T ... mai mult

• 31-05-2012

Partida pescuit cruceni raul timis

Buna ziua! Sambata am fost la Cruceni, si dupa cateva ore fara nici o captura demna de notat, am hotarat sa incerc pe Timis. Nici aici nu am notat nimic, insa am avut cea mai frumoasa priveliste a vietii mele. Deoarece sunt un impatimit al cleanului, am incercat sa ma strecor atent si fara zgomot pe langa salciile cazute in apa... Erau doar obleti si ceva clenuti mici, care nu prea atacau voblerul ( poate si datorita vremii ). Dupa cateva schimbari de loc, am avut in fata cea mai frumosa pri ... mai mult

• 06-10-2008

Partida pescuit prut galati

Am stat 24 de ore pe malul prutului, dar fara prea mare bucurie caci am prins numai cateva moace, care au fost eliberate sa ma parasca lu taicasu si sa vina sa se certe cu mine, dar nu a vrut nici asta :) ... mai mult

• 09-09-2010

Partida pescuit canalul colector c9

timpul ok.iarba multa ,am curatit am momit dar plictiseala mare am incercat tot dar nu vrea .stiuca inca nu mananca cum trebuie am avut 2 trasaturi dar slabe.te termina somnul pitic mananca tot ce ii dai. ... mai mult

• 12-09-2010

Partida pescuit raul sieu

apa foarte curata si rabdare putina;) ... mai mult

• 10-10-2008

Partida pescuit somes

cred ca sunt ceva probleme pe somes ,de vreo 2 saptamani nimeni nu agata nimic.schimbarea temperaturii,presiunea atmosferica,creste,scade.poti sa dai cu ce vrei si totul este in van .curge multa mizerie si foarte multe agataturi. ... mai mult

• 13-09-2010

Partida pescuit podul olt

podul Olt locul unde in orice anotimp prinzi peste fie ca iarna fie ca vara,este locul de unde ai ce alege,la orice ora in orice zi acolo gasesti pescari cu scule mai mult sau mai putin sofisticate. ... mai mult

• 21-05-2010

Partida pescuit prut galati

partida ce pescuit a fost in zona sivita ,se lasa masina la statia de pompare si se pleaca cu tot echipamentul in spate, ca si cum ai pleca la razboi,pentru ca in urma apelor mari care au fost inca sunt dumuri si poteci inaccesibile . ... mai mult

• 20-09-2010

Partida pescuit dunerea la cernavoda sub pod

vreme frumoasa apa limede barje multe spre si din spre ecluza ... mai mult

• 15-10-2008

Partida pescuit raul timis

In sfarsit gata cu prohibitia! Prima partida, desigur, pe Timis in Lugoj. Din pacate, Timisul a fost desul de crescut si a crescut in continuare. Am nadit cu 3kg Benzar Mix-Scobar aditivat cu 0,300l aditiv lichid Scobar-Benzar si 300gr viermusi.Primii si-au facut aparitia clenii(300-400gr buc), apoi cativa morunasi(200gr).Continuand sa nadesc am reusit sa prind cu chiu cu vai si doi scobari din cauza ca apa crestea in continuu.Cam slab debut de sezon! Fir intins! ... mai mult

• 14-06-2012

Partida pescuit somesul mare

in aval de baraj la dej .montura simpla blonieza,linie 0,16 forfac 0,10,carlig gamakatsu nr.14.momeala viermusi.fitofagul l-am luat dupa alte 2 rupturi.cu doua saptamani inainte am mai avut 4 rupturi pe acelasi loc. ... mai mult

• 25-09-2010

Partida pescuit neajlov

Am fost in iarna pe Neajlov,auzisem ca sau luat ceva capturi frumoase,am dat 2 h in continu,si am schimbat twistere in prostie ,am prins o stiuca la 3 kg si a avut un drill foarte usor,am mai incercat dar a inceput ploaia drumul din balta e in vale si e alunecos.La iarnavreau sa incerc linguritza ... mai mult