Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit catrunesti 3

o balta buna merita sa o încercati, drumul este foarte bun la iesire din lilieci se face dreapta si imediat se face stînga la circa 5 metri dar o sa vedeti si o pancarda cu balta de pescuit 50 ron si cum ati coborît balta este cea din stînga ca cea din stînga este 70 ron ,puteti sa încercati si la cocolos dar la undita sau la sefild . FIR ÎNTINS. ... mai mult

• 19-04-2010

Partida pescuit valea cociovalistea

o partida reusita.am prins aproximativ 12-14 bucati intre 2-4 kg.o balta cu potential,o balta unde nu se da de mancare la peste si nu se umbla la apa.administratorul e ok,merita sa incercati aceasta balta.fir intins! ... mai mult

• 28-04-2010

Partida pescuit turcoaia

**mutat de admin din forum - postat de lmarius2k Turcoaia...in sfarsit o balta cu potential si de distractie pe cinste...nu a fost o partida extrem de multumitoare din cauza ca depune si crapul si carasul...trage dar mai rarutz si marisor :)) 12 carasoi = 6 kg eu si 11 carasoi white_shark = 5 kg (si asta pana in ora 12,dupaia nu a mai vrut deloc)!!! Eu unul ma declar multumit,se putea si mai bine dar distractia a fost pe cinste sa prinzi carasoi la senzori...o placere... *crapul se batea t ... mai mult

• 30-04-2010

Partida pescuit cherlesti

o partida facuta de prietenii de la MAGAZINUL ,,ARTICOLE DE PESCUIT '' impreuna cu noi,au reusit un crap de 4 kilograme , la mamliga ,folsind un ac nr 4,fir de 3 ....o zi extraordinara,feliciatri baieti ... mai mult

• 30-04-2010

Partida pescuit moara vlasiei 2

a doua partida pe Moara vlasiei, o noapte foarte agitata si obositoare, vremea f linistitia de mult nu am prin o asa vreme , practic nu era nici un val pe apa. Am nadit cu bulgari de nada (o reteta pe baza de groudbait de la Van den eyden) si pe carlig bile solubile si tari. Noaptea a mers excelent, in schimb ziua dupa ora 7 mort compelect, se prindea sporadic , chiar si cei ce plantau cu navomodelul au luat extrem de putin. Ca de obicei lume extram de multa, agitatie. ... mai mult

• 01-05-2010

Partida pescuit horia (crescatorie sturioni)

Am plecat de la Dunare din zona "butuci"unde am vaslit de m-am saturat si de acolo am mai facut pana la Horia 1 ora si ceva unde am gasit balta plina de petrecareti. Am prins un timp f frumos de pescuit pacat ca a batut vantul . Balta incepe sa se umple de gunoaie ceea ce nu-ti lasa o impresie f placuta ..in fine partida de pescuit a fost una reusita din punctul meu de vedere..am prins un qteno de 3 kg si 5-6 kg de caras frumos (mai mare ca palma )cineva a prins langa mine un caras f mare (cre ... mai mult

• 05-05-2010

Partida pescuit chitila

doamne fereste,cum sa mergi la peste pe asemenea balta,tre sa fii batut in cap si sa nu ai nicio treaba cu pestele,bafta multa tuturor care mereti pe balta asta de 2 lei!!!))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ... mai mult

• 05-05-2010

Partida pescuit vladesti

balta nu mai e ce a fost odata. am luat 2 crapi unul la 2 si unul la 4 kg. cosasul a fost luat la porumb cu aroma de scoica. din pacate balta este inchisa dar eu am vb cu patronul si m-a lasat. nu merge decat plantat ... mai mult

• 12-05-2010

Partida pescuit balta latime

am ajuns la balta ora 6. am trecut cu bacul de 5.30. erau cativa pescari pe balta de aseara veniti. balta foarte frumos amenajata curatenie foisoare din stuf bancute locuri pt gratar( nota 10 pt asta) insa peste mai putin carasel mai rar ca palma in rest chitici cat degetul o singura persoana avea o ciortanica la 500g in rest nimic. cam slabut insa m-am dus cu familia si am facut un gratar,cam atata m avut de spus. ... mai mult

• 15-05-2010

Partida pescuit horia (crescatorie sturioni)

dupa ce am fost fugariti de colo colo am ajuns si la horia. parca nu mai batea asa tare dar totusi de pescuit era aproape imposibil. am zis hai sa incercam, tragea carasul destul de rar, dar salvarea a fost un salau luat la... viermi. nici mie nu imi prea venea sa cred. si totusi... am luat salau la viermusi. carasul nu prea mare cam ca palma. ... mai mult

• 16-05-2010

Partida pescuit dara

A fost o zi foarte nasoala pentru ca au averse de ploaie aproape continuu dar mai ales ca a suflat un vant foarte rece si puternic.Dupa masa am scapat un crap care avea aproximativ 3 kg(cantarit dupa vedere :)) ),s-a dezgatat din pacate,pestele are sansa lui :)),dar am prins spre seara unul de 2 kg plus am strans 1.5 kg de caras in cursul zilei. ... mai mult

• 18-05-2010

Partida pescuit saraturi

Mai oameni buni! Am o varsta la care nu mai pot suporta atatea minciuni. Sunt din zona si cunosc toate baltile si pe patronii lor, dar nu despre ei vreau sa va vorbesc astazi. In salciile sunt 4 balti pe care se poate pescui : 1-balta saraturi = o balta frumoasa, cu potential dar cu un administrator care vrea sa faca din c.. bici. Am vazut intr-un comentariu balta saraturi - populare : minciuni! Baga 300kg de ciortan intre 800g - 1kg si are peste pentru o saptamana. 2-balta bun noroc - un admini ... mai mult

• 25-05-2010

Partida pescuit cotul chiului

O partida de pescuit impreuna cu zvety si sotia lui,una relativ slaba,dar fata de altii care spun ca nu prind pe aceasta balta,stau binisor.Partida de pescuit a inceput cu nadirea la caras si spre seara a inceput sa traga la lanseta cu momitor,carasul,dar palmas,nu mai mare,am prins la un loc 2 kg caras,iar seara am bagat la rama neagra si lipitori.Am reusit sa prindem tot in 2,o ciortanica la 1,5kg,prima de vreo 2 ani,de cand nu prea a mai tras ciortanul in balta asta si 2 somni la 1,5 kg bucat ... mai mult

• 28-05-2010

Partida pescuit frasinet 1

balta foarte buna ,dar nu a prea mancat crapu'...am mai prins si 2,2 kg caras(6 bucati),am scapat un crap mare(mi-a indreptat carligu') ,iar captura zilei a fost un somn de 13,5 kg care a luat locul 1 (am participat la un concurs organizat de intreprindere) ... mai mult

Partida pescuit frasinet 1

balta foarte buna ,dar nu a prea mancat crapu'...am mai prins si 2 ,2 kg caras(6 bucati),am scapat un crap mare(mi-a indreptat carligu') ,iar captura zilei a fost un somn de 13,5 kg care a luat locul 1 (am participat la un concurs organizat de intreprindere) PS. scuze pt. dubla postare....se poate sterge primul post ... mai mult

Partida pescuit movileni

Fratilor,nu stiu cat o sa mai tina''tzaca'' asta cu baltile...reclame peste reclame si cand ajungi acolo carasi brichetari.Am zis ca nu suntem noi pescari,dar toata balta,sau macar cineva sa-si ''aminteasca'' ca aluat cineva vreun crap de 2kg cel putin,sa duca renumele baltii la dra q sa-i ia.In fine am luat 1,5 kg caras la rama si cam atat.Nu recomand,mai bine la Moara Vlasiei cu 75 ron CR,macar ai ce vedea. ... mai mult

Partida pescuit daia 1

daia romana e un loc plin de peste dar tre sa sti locurile.am ajuns pe la 8 dimi si pe la 9 a dat un somn de 8 kg.caras la greu intre 0.5 si 1.2 kg.am prins si 2 crapi foarte frumosi la 3 si respectiv 6 kg. o partida minunata ... mai mult

• 01-06-2010

Partida pescuit ghiroda

O zi slaba...pentru mine cel putin ... mai mult