Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit fundulea 2

super zi de pescuit am prins circa 9kg de crap si 6 kg de somotei frumosi 1,5-2kg nu trebuie aruncat departe sunt cateva locuri de nota 10 am sa mai revin pe acesta balta ... mai mult

• 08-06-2009

Partida pescuit fundulea 1

Am plecat simbata la 4.30 din Bucuresti cu gindul sa incerc o partida la vestita Fundulea 2. Am ajuns la 5.15 pe balta respectiva dar am renuntat deoarece era aglomeratie ca la balci, si era foarte greu sa intri cu masina mai spre coada baltii din cauza malurilor abrupte si terasate. Daca tot plecasem de acasa am intrat pe Fundulea 1, care este despartita de un pod de Fundulea 2. Balta cu unele semne de civilizatie, umbrare din stuf cu mese si bancute, wc-uri, patron care nu te sacaie di ... mai mult

• 09-06-2009

Partida pescuit balotesti

este o balta exceptionala din toate punctele de vedere.balta are mult peste (peste mare) este amenajata cu pontoane.....merita incercata ....fir intins ... mai mult

• 10-06-2009

Partida pescuit hermes - peris

prins dimineata in jurul orei 1:00 cu trasatura fina , a venit cuminte la mal , nu ma asteptam sa fie asa plinutz :))) ... a tras ca un caras ... forfac cu 1 ac [Korda #6] ... mai mult

• 25-06-2009

Partida pescuit hermes - peris

A fost o partida reusita, 5 bucati peste 10 kg. ... mai mult

• 07-07-2009

Partida pescuit butimanu

O PARTIDA PROASTA .SUB ORICE CRITICA.APSOLUT NIMIC CU 7 LANSETE!EEEEEEEEEEEEVITATI ACEASTA BALTA.DACA CINEVA A PRINS CEVA SA MA CONTRAZICA VA ROG.PASNICUL A SPUS CA SE IA NUMAI LA PLANTAT.ALTA SCUZA NU A GASIT. ... mai mult

• 13-07-2009

Partida pescuit butimanu

la porumb nam vazut nimic 12 h ... mai mult

• 20-07-2009

Partida pescuit sisterea

balta frumoasa dar am pescuit ca in vana.Totul este o vrajeala.Nu o spun numai eu ci si ceilalti pescari care au fost pe balta.Nimeni nu a prins nimic.Zero barat.Nu mai prostiti lumea cu capturi impresionante ca nu este chiar asa.Probabil ca trebuie sa stai o saptamana sa nadsti si apoi sa pescuiesti.Cred ca peste este putin.Apropo oare cand a fost populata balta cu crap?.Eu unul si colegul meu Sorinso nu o sa mai mercem acolo si probabil nici cei care au mai fost caci si ei erau foarte mahniti ... mai mult

• 22-07-2009

Partida pescuit colentina

o partida deosebita facuta de mine si un vecin (aurel) in 4 ore am prins 25 de kg de somn pitic la 2 lansete si 2 unditi ,dupa 4 ore am plecat fiind ca ne lucsasem incheieturile la maini .,,sper sa mai ajung acolo dupa ce imi va trece mana ... mai mult

• 08-08-2009

Partida pescuit ciurila

merg pe ciurila de un an jumate si rezultatele sunt aceleasi... foarte slabe. sigur ca am prins peste dar foarte putin. cei de acolo spun ca s-a populat balta cu crap... cand? si cu ce crap? de un an juma am prins 2 (doi) crapi romanesti!!!!! nu merita banii. apropo de partida de pescuit... 12 ore multi carasi sub 200 de grame si un rateu de noapte mai serios la boilies. pentru ca am avut activitate (noroc cu carasii) dau un 5 cu indulgenta. nu recomand pescarilor de crap balta asta. ... mai mult

• 11-08-2009

Partida pescuit ghiroda

Eu si cu un amic am luat caras dupa caras la pluta, in total 8.4 kg. Crapul a mers fff slab, pentru prima data am dat pe balta 2, aici e mult puiet de crap sub 1 kg. Desi unii tin mult la porumb , mi s-a confirmat faptul ca peletele sunt baza :). ... mai mult

• 16-08-2009

Partida pescuit fulga

O balta superba cu conditii excelente (are apa in ea si apa era uda!)..decente..) Deodata a inceput sa cada crapu'../. in fata crap, in spate tot crap (si pe fata si pe spate si-n pozitiile toate= crap!) In stanga mea crapii stateau langa mal , cum stau cartile in biblioteca..am inceput sa-i "rasfoiesc", erau cam de aceeasi greutate dar de culori diferite: albastri , rosii, verzi , argintiu-metalizati, nu mai stiam pe care sa-i aleg....vecinul din dreapta mea prindea numai cate 2 intr-un singu ... mai mult

• 16-09-2009

Partida pescuit moara vlasiei 2

Drumul bun, vreme buna. Partida a inceput la orele 08.00 si s-a incheiat la orele 18.00. Am folosit numai boilies, cu diverse arome, iar la orele 16.00 a venit si mult asteptatul musafir. Un crap de 10 kg care m-a surprins prin lenea sa. A aratat ceva forta la 3 m de mal. Drilul a durat .... fix 5 min. A mers mai bine la plantat, la cativa metri de malul opus. Ai voie sa iei 5 kg. de peste, dar venind numai bucati de peste 5 kg. cam toti pescarii au eliberat pestele, dupa pozele de rigoare. Cam ... mai mult

• 06-10-2009

Partida pescuit icloda

Balta Icloda . Drum bunicel timp frumos destul de bine. ... mai mult

• 15-01-2010

Partida pescuit livezi

in cazul in care pescarul nu prinde cantitatea de peste conform bonului achitat(60 lei-12h-6kg, 100 lei-24h-10)administratia baltii va oferi diferenta pana la 5 respectiv 8 kg. pescarul trebuie sa respecte regulile impuse de reprezentantii baltii care ii vor fi aduse la cunostinta la momentul prezentarii pe balta. ... mai mult

• 14-03-2010

Partida pescuit dara

am ajuns dimineata la ora 5 ca de obicei sunt primul ,cand urmeaza sa plec la pescuit nu mai pot sa dorm si plec la orice ora.la ora 6 am momit locul si am lansat.pe luciul apei se vedea miscare dar nu vroia sa manance .am prins caras dar nu foarte mare si numai la viermus si vecinul meu a prins 2 crapi mici pe care i-a eliberat.a inceput sa ploua si pana seara am fost uzi.in rest o partida buna si ce ma mirat foarte mult a fost putini pescari care au fost cu toate ca a fost sambata,sau marea ma ... mai mult

• 28-03-2010

Partida pescuit sacosu turcesc bazin 1

sacosul turcesc am ajuns pe la 10 baltile pline de pescari am pescuit cu 3 lansete 2 pe porumb si 1 pe boiles si pana la 2 nici un semn ca ar fii pesti cu toate ca cam toti din jur prindeau si caras si crap.intreb cu ce prindeau ceilalti pescari si aflu ca cu viermusi si montura fina de caras.am schimbat monturile si pana la ora 7 am luat 2 crapi, 1de 3,4 kg si celalalt de 4,8 kg si 9 carasi care aveau 300-400 g.si crap si caras sa prins la greu .o balta pe care o recomand si fire intinse ... mai mult

• 11-04-2010

Partida pescuit ghiroda

o partida de pescuit reusita pot sa spun trei capturi ,doi rominesti si o oglinda dar am avut si trei care au evadat din cirlig .folosesc cirlige mici pentru ca merg pe conceptia ca mai bine mai bine cirlig mic si mai scap cite unul decit mari si nu am nici o trasatura.m-ia facut placere sa ma intilnesc si cu baietii de pe site,n-a fost ceva aranjat pur si simplu soarta si am mai dat si noi o duma scurta.balta are capcane multe de aia am si dat nota opt baltii,dar a fost o zi buna de pescuit.va ... mai mult