Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit fundulea 2

o partida reusita,balta are potential bun spre foarte bun,am prins doua salonte in jur de 2-2,5kg,caras 2,3 buc la kg!un coleg a prins 8 crapi intre 3-6kg!balta merita toate aprecierile,patronii cat si paznicii sunt niste oameni deosebiti(daca si noi am putea respecta niste reguli minime sigur si peste 4-5 ani balta va fi la fel!)voi reveni cu placere de cate ori voi avea ocazia! ... mai mult

• 30-04-2009

Partida pescuit niculesti 1(cea fara agataturi)

am ajuns vineri la 16:00 si am momit timp de 1,5 h => racheta si catapulta. am pescuit cu 6 lansete si 2 undite. am stat pana sambata la ora 15:00, timp in care nu am avut nici o trasatura la lansete. la undite am prins caras si ciortanei la 300-400 g. am platit in total 80 lei: 30 ptr vineri seara si 50 ptr sambata; nu se pescuieste noaptea nimeni depe balta nu a prins crap. daca ploua e foarte greu de iesit de pe balta. balta arata bine, e curata, are potential, dar poate nu a fost z ... mai mult

• 04-05-2009

Partida pescuit belin

placut loc cu pontoane si baraci, sant si agatatori dar e si crap, niciodata nu am plecat acasa fara peste, cel putin unu-doi crapi, amur . ... mai mult

• 14-05-2009

Partida pescuit aurel vlaicu

Buna Ziua, A fost o duminica frumoasa si ce-a mai reusita partida de pescuit din cei 2 ani de pescar amator. Momeala folosita Porumb la borcan cu aroma de scoica, si pt nadit faina de porumb cu aroma de miere amestecata cu cateva poabe de porumb fiert fara aroma, modalitatea de nadire momitor. am prin 8 bucati de amur cel mai mare 5 kg iar cel mai mic 2,7 kg. Total aproximativ 30 kg. Cat despre agataturile de care se tot vb exista dar daca stii balta si esti cat de cat atent nu lasi nici o montu ... mai mult

• 15-05-2009

Partida pescuit niculesti

am ajuns pe balta pe la 5.00 ,am momit cu racheta 4-5 kg de porumb,si am montat sculele,la un moment dat o trasatura puternica si intep,fratilor era un caras mai mare putin ca degetul care a tras la boaba de porumb si in rest liniste toata ziua,bineinteles ca paznicul sustinea ca este peste in balta dar.............................................unde este.A fost a 4-a partida pe niculesti si nu stiu dc amadunat 3 kg de peste cea ce a fost balta o data s-a dus peste nu mai este decat renumitul c ... mai mult

• 05-06-2009

Partida pescuit zmeu

Pescuitul duminica este mare teapa, dau drumul la apa si dau de mancare joi-vineri( dupa cum spunea un tigan din zona), se stie ca duminica este full. A prins cineva in aceeasi sapt. Joi in jur de 10 kg caras si de aceea m-am dus, am ajuns duminica pe la 5.30 si deabia am gasit un loc intre stuf, am dat la 6 lansete. Patroana Roxana a incasat plata la 8.00 in minunatul Audi Q7 si asta a fost, pana la pranz se vedea ca a dat drumul la apa cam 30 cm, a ramas malul ud, doar era pacat sa prinda at ... mai mult

• 05-06-2009

Partida pescuit faragau

am inceput la ora 5 pe toldal fara nici o prezentare in 2 ore ne -am mutat pe faragau am prins 6 kg de caras 14 buc ... mai mult

• 10-06-2009

Partida pescuit gogosari

am fost acolo 3 pescari,in total am avut 13 lansete si un bat.eu am luat 2 carasi unu la 2 ore,prietenii mei nu au avut nici macar o trasatura sau un Tzac,in balta e peste ca sarea zici ca era delfin,dar parerea mea e ca s-a umblat la balta.o mie de nervi,nu va duceti ca va pierdeti vremea.nush unde sa ma duc sa zic:"Bai nene am prins peste",dak poate cineva sa imi recomande o balta,i-as fii recunoscator.Multumesc ... mai mult

• 13-06-2009

Partida pescuit pupaza

Salut prieteni pescari!Vreau sa va intreb daca cineva are cunostiite despre bolile carasului ! Pestele prins avea un viermisor de culoare verde si solzii cadeu foarte repede daca treceai palma peste corpul lui! Nea Giga a explicat acest fapt in felul urmator . Datorita densitatii mari de peste ar face acest vierme!!!!! Nu m-a convins si oricum am aruncat pestele prins .Intrebarea mea este cunoaste cineva fenomenul? Cu multumiri astept raspuns! ... mai mult

• 18-06-2009

Partida pescuit frasinet 1

Vineri dupa servici am plecat cu un prieten la balta, drumul neasteptat de bun si peisajul deosebit, lacul este inconjurat de pomi. Ne-am apucat de scos unditele, eu in 5 minute el in 60-70 min, dupa ce a terminat la doua ore scoate primul peste un crap, dupa inca o ora alt crap el eu nimic, el dadea cu porumb eu cu ramae si viermusi, el cu lansete eu cu undite, el pride al treilea peste, eu primul biban :( Noaptea nu am reusit sa dorm era discoteca la el in senzori, eu nimic ba mai mult a incep ... mai mult

• 29-06-2009

Partida pescuit fundulea 1

" Este vorba de Fundulea 2 si Fundulea 1 " : Salut , nu stiu dc este bine ce fac dar m-am saturat de povesti de pescuit in care se lauda baltile. M-am documentat pe net si am plecat la pescuit. La ora 5:30 dimineata eram cu lansetele si o undita aruncate in apa . Dupa cele citite pe net m-am pregatit temeinic pt crap si somn , surpriza , nici o ciocnitura in trei ore , nu doar la mine , pe toata balta . M-am plitisit, de asteptat, tutun si injurat si am trecut la capturat caras(la palma si mai m ... mai mult

• 01-07-2009

Partida pescuit ghiroda

A mers bine crapul , o singura prezentare la pelete, in rest porumb. Intre trasaturile de crap m-am delectat cu carasei la pluta. Cam toata lumea a prins cate ceva azi. ... mai mult

• 26-07-2009

Partida pescuit fundulea 2

Stimati pescari, Imi pare rau ca am intervenit asa de tarziu, dar se pare ca trebuie sa va fac intr-o oarecare masura sa evitati anumite balti din Romania. Prin urmare, inainte de a-mi sterge profilul de pe acest site, caci domnul administrator ma acuzat ca sunt deplasat, voiam sa va spun continuarea, a ceea ce am patit pe data de 26.07.2009 dupa ce am plecat de pe Fundulea 1. Asadar permiteti-mi sa va relatez intamplarea. Dupa ce patimisem cu acel paznic foarte amabil de pe Fundulea 1 ca ... mai mult

• 28-07-2009

Partida pescuit sisterea

primul peste s-a lasat asteptat destul de mult, dar la 16,7 kg a meritat. trasaturi destul de rare, in ciuda eforturilor de nadire (a nu se intelege nadire excesiva)cu spodul.Trasaturi numai ziua, noaptea liniste deplina, cu exceptia boncanitului cerbilor in padure... Evolutia 16,7 - 13,3 - 5,4 - 5 - 4,3 - 4,3 o pun pe seama nadei prea marunte care mi-a strans juniorii... ... mai mult

• 08-10-2009

Partida pescuit frasinet 1

Am fost si eu la balta asta laudata. Sperand la o stiuca, un salau. Patronul se lauda ca a bagat stiuca, salau si chiar avat. Dar dezamagire totala, nu am vazut macar un singur atac de rapitor, balta era infestata de alge, apa verde, murdara, pesti morti pe marginea apei. Mai erau 6 pescari de stationar pe balta. Nimeni nu a prins nimic. Probabil ca a bagat rapitori dar daca or fii morti pe fundul apei........ E o porcarie, nu mai merg in viata mea acolo. De unde oare notele astea numai de 10? D ... mai mult

• 10-10-2009

Partida pescuit ghiroda

Contrar prognozei meteo(ploaie+vant) vremea a fost ok, multa vreme apa ca oglinda, vant putin , ploaie aproape deloc. Apa era calduta as putea spune ptr perioada asta, insa rezultatele mai modeste. Doar 2 crapi s-au prins pe toata balta azi si in total 5 de la inceputul anului. ... mai mult

• 09-01-2010

Partida pescuit butimanu

pescuiesc d obicei in 2 langa papura dar am prins ocupat si m-am mutat in 6 ciortani.... ... mai mult

• 13-01-2010

Partida pescuit bercu

prima aruncare la ora 6 dupa 30 minute prima bucata care a venit tare greu la mal.pana la ora 10 am prins 4 bucati si pauza pana la 15 dupa care si-a dat drumul din nou.sa prins bine pe balta si majoritatea a dat cu boabe de porumb cu aroma de capsuni.sa prins bine si amur intre 2 -6 kilograme o adevarata placere sa-l aduci la mal.timpul destul de frumos a batut putin vantul dar parca atunci mergea mai bine. ... mai mult