Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit niculesti 1(cea fara agataturi)

O zi frumoasa ,dar pestele nu a vrut sa manance deloc asta pentru ca cei ce administreaza balta au avut grija sa se ocupe de asta..va dati seama vine weck-endul nu trebuie sa prinda toata lumea peste asa ca ori le dau sa manance ori da drumul la apa.Am avut 9 lansete toate pe boiles si boabe legate..nici ciupitura nu am vazut. Noroc ca am dat cu o varga de 6 m si am prins la cocolos de paine cu mamaliga pana in 10 carasi si un ciortan la 1,5 kg. Cam asta a fost Niculesti pe ziua de azi 24.04.2 ... mai mult

• 24-04-2009

Partida pescuit horia (crescatorie sturioni)

Balta este f buna ptr distractie cu familia cu prietenii,la un gratar,se prinde si peste ,pentru cine stie ,caras mare.Carasul care l-am prins + qteno-ul=8 kg/36 ore.Fir intins! ... mai mult

• 03-05-2009

Partida pescuit gaesti

Am prins 4buc de crap de 1.5kg iar restul caras la 200-250gr.Trebuie sa stii unde sa dai,pt ca fiind balta excavata are si adancime mare.Baltile sunt interesante.La sf de saptamana merg iar,sa vedem daca e la fel ... mai mult

• 12-05-2009

Partida pescuit fundulea 2

cea mai mare teapa posibila,nu va duceti ,ne-au pacalit aia de ne-au rupt , nici un peste mare nu e in balta aia , am prin in 8 ore 7 fate ,4 la lanseta cat degetu si 3 la undita pe jumate cat palma. ** injuriile nu sunt acceptate, cine va mai posta asa le se vor sterge postarile ... mai mult

• 17-05-2009

Partida pescuit fundulea 2

nici nu am ajuns bine si pasnici care erau manga au venit dupa bani mai sa ne luam la bataie cu ei binenteles erau manga noaptea pela 4 ei bagau scule a fost sou cu ei nesimtire pe fata numi pare rau de bani dar nu ma mai duc acolo nici odata noroc cu un prieten care aprins si nea dat si noua citi va ciortani ... mai mult

• 17-05-2009

Partida pescuit butimanu

am ajuns destul de tarziu pe balta ora 06.30 dar a fost destul de bine,a inceput prin clasicul caras cat degetul dar pe la 10.00 hop si un crapisor de vreo 3 kg,ce este drept am mai prin sunul de vreo 2-2,5 kg dar atat ... mai mult

• 10-06-2009

Partida pescuit gogosari la plopi

am pescuit timp de cateva ore ,dupa care o gasca de tigani din giurgiu au venit si au aruncat lansetele peste mine zicand ca eu am pescuit destul si ca trebuie sa plec ca de nu ma arunca ei in apa.in acest timp paznicul si administratorul nu au fost de gasit si am plecat acasa.rusine lor si cred ca nu mai avem pic de demnitate daca au ajuns tiganii sa stapaneasca totul in aceasta tara.atentie pescarilor cinstiti, evitati aceasta balta plina de tigani si fara de stapini capabili sa o gestioneze i ... mai mult

• 30-06-2009

Partida pescuit sisterea

complet dezamagit as compara balta cu Cicir sau Vladimirescu,cei din arad stiu, unde se prinde unul sau doi crapi pe an. kiar sunt curios cind sa populat ultimadata cu crap? leam dat cam tot ce le place crapilor,momit,nada de calitate si nimic.mai erau patru baieti din SM dezamagiti si ei.eu si Darius pescuim mult in ungaria, vreau sa va spun ca e diferenta de la cer la pamint. asta e. nota mea un 5 cu indulgenta. Fir intins tuturor ... mai mult

• 23-07-2009

Partida pescuit fundulea 1

Primul coment este adresat aceluia care i-a banii !!! ATTN PESCARI, Stimati domni/ doamne, In urma "partidei" pe care voiam sa o facem ca de obicei pe aceasta balta, va relatez urmatoarea intamplare ! Am ajuns pe balta pe la ora 23:30. Facem stanga dupa pod sa intram pe balta, cand un nou betiv (angajat), apare dupa cocioaba. Blond, cu parul dat pe spate, ce sa mai... am crezut ca asta e mai de treaba (sau mai putin nesimtit). Buuun. Se pune in fata masinii, razand si zambind ca ... mai mult

• 26-07-2009

Partida pescuit ghiroda

Majoritatea prinsi pe balta 1, cei mai mari la plantat :).. ... mai mult

• 29-03-2010

Partida pescuit romportmet

super conditii de pescuit la copca, temperatura de 3 grade plus, nu am prins nimic in schimb am aflat ca vineri (04.02.2011) cineva a prins 2 bucati de 7 si 2 kg. ... mai mult

• 06-02-2011

Partida pescuit canal frasinet

am plecat cu vecinu la el la tara la manastirea jud.calarasi dat fiind sa fim in zona am propus sa facem o partida de pescuit pe canalul care ajunge in dunare de langa dorobantu am fost surprins sa prind asa mult ciortan ca palma binenteles lam eliberat pe loc dar si caras frumos 500g ... mai mult

• 20-03-2011

Partida pescuit mata radeanu

Am pescuit la aproximativ 500 de metri de Statia de Pompare nr. 2, pe digul dinspre Prut. Patru lansete si doua vergi - una de 7 m si cealalta de 4,5 m, pentru a explora o distanta cat mai mare de la mal. Cel mai bine a mers la apa mica unde maruntisul a muscat la viermusi si rama rosie. Ziua am folosit linii de 0,16 - plute de la 0,5 gr. la 1 gr. si carlige de 14-18 puse pe forfac de 0,06.Ca nada am folosit Ice-Mix de la Benzar si una facuta in casa dar nu am sesizat diferente semnificative int ... mai mult

• 26-03-2012

Partida pescuit balta latime

12 ore si 10 lansete in doi.Am nadit cca 5 kg nada ptr. crap,la capatul baltii nr 2,langa cea de a treia balta,balta in care pescuitul este interzis.E prima data dupa 20 ani cand merg la pescuit in balta asta,si nu stiu daca voi mai merge aici.Este un loc bun pentru agrement,sa mergi cu familia etc.drumul foarte bun pana la balta cca 5 km de la bac.Am vb cu niste pescari ce pescuiesc regulat aici si mi au zis pe scurt ce se intampla aici si de ce nu este peste in cele doua balti,si de ce este pl ... mai mult

• 20-06-2012

Partida pescuit paulesti 1 si 2

O partida buna cu capturi intre 2 si 4 kg. Taxa s-a facut 50 lei si de la ora 12,30 lei in afara de aceasta veste "neplacuta" baltile mai au peste ,aproape toti pescari plecand destul de multumiti. ... mai mult

• 01-10-2008

Partida pescuit idu

am ajuns pe balta la ora 8 m-am instalat.am prins biban1kg platica maricica si somotei la 1 kg buc. ... mai mult

• 27-11-2008

Partida pescuit porumbesti

A fost a 2a oara cand am pescuit pe aceasta balta.Am ajuns pe balta la ora 6 dimineata ca sa ocup un loc pe care am pus ochii partida precedenta.Balta este f frumoasa si are peste.Am pescuti cu un nr de 3 scule si am dat numai la porumb de diferite arome.Trasaturile au fost rare dar toate au fost crapi.Nu am prins alta specie niciodata pe aceasta balta. ... mai mult

• 17-02-2009

Partida pescuit greaca-cercani

balta este buna mai ales daca ai barcuta ptr plantat,administratorul baltii este un om forte cumsecade si te ajuta cu tot ce poate ,am pescuit normal ptr ca nu am stiut ca se poate plata , dupa ce am primit regulamentul balti am observat ca daca platesti o taxa de 10 ron poti planta. am prins un crap romanesc si doua salonte mai este un avantaj ptr cei care se duc sa prinda si sa ia acasa deoarece nu vor pleca acasa fara peste se vor alege cu 5 kg crap in cursul saptamani (taxa 100 ron) si ... mai mult