Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit ghiroda

A mers slab peste tot be balta, eu insa am nimerit peste ei gramada, tot ce am prins a fost intre 7.30 si 9.30, vreo 4 parcati in buruieni si 6 prinsi. Prima data cand patesc la crap sa lansez si dupa 15 secunde sa traga. ... mai mult

• 28-06-2009

Partida pescuit posta elan

o balta frumoasa ca si amplasament.Se poate iesi si pe ploaie drumul fiind pietruit.Daca vrei sa ai o partida reusita trebuie neaparat sa nadesti inainte.Inafara de caras am mai prins si o alta specie pe care localnicii o numesc,,mosor,,ca si lungime si conformatie seamana cu cteno dar are botul diferit.Altceva important,trebuie aruncat cel putin 60 de metri pt capturi mai mari,fundul baltii fiind dupa auzite in ,,V''Mai cade si crapul,,cica'' :) dar ma rar.KKT in traista!!! ... mai mult

• 29-06-2009

Partida pescuit balta maia

balta are peste...dar stiti cum e,sa puna si botul.am un prieten care a fost la inceputul lui mai si a luat 35 de kg.de la 6 seara pana noaptea la 2 cand a plecat acasa sa nu i ia pestele paznicii.doua week enduri la rand am fost si eu si chiar in acelasi lor in care a dat si el...prima data cand am fost am luat doar un novac la 2 kg,iar a 2 oara am luat fix nimic!e posibil ca in week end sa umble la peste,sa i dea de mancare,sa i bage azot,nu stiu....in concluzie cred k merita incercata balta d ... mai mult

• 03-07-2009

Partida pescuit podari

cea mai mare teapa .de la ora 5,30 pina la ora 15 am prins 3 kg de caras(20 la kil)numai la undita. la lansete nu am vazut un tac.patronul a zis ca a bagat 2 tone de somn african importat din ungaria(stiam ca ungaria nu este in africa dar la el este sigur) si 2 tone de salonta.va rog frumos spuneti-i ca tona are 1000 de kg nu 100. nu cred ca exista balta mai proasta. ne-am dus acolo ca la pomul laudat. cu sacul. pe balta erau cam 40 de masini(si probabil mult mai multi fraieri)care au platit tax ... mai mult

Partida pescuit butimanu

varza totul acum,au bagat plasele,plueau pestii morti intr-o veselie,loviti de plase vai de mama lor,s-a dus si butimanu fratilor un sfat prietenesc OCOLITI BALTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ... mai mult

Partida pescuit valea plopilor

o partida frumoasa cu 3 capturi de crap si 5kg de caras mare am saai revin pe aceasta balta ... mai mult

Partida pescuit balta buzias

Am mai fost la Buzias pe la inceputul lui MAI cand am luat crap la porumb cu aroma de `primavara`. Acum am decis sa incerc la boiles (si la indemnul prietenilor). Am avut home-made si ready. La home-made nu am avut succes, dar la ready...cu totul alta poveste, mai ales la monster crab. In total 9 prezentari dupa cum urmeaza: 1. 1,7 kg 2. 2,4 kg 3. 3,2 kg 4. 2,2 kg 5. 4,1 kg 6. 3,1 kg 7. 1,8 kg 8. 2,1 kg 9. 2,4 kg Partida a fost intrerupta subit de-o ploaie diluviana, moment in care m-a ... mai mult

• 08-07-2009

Partida pescuit balta dudestii noi

E belea,am prins somn la greu,am enumerat mai sus bucatile cele mai mari,in rest la 2 kg prinzi nonstop Crapul la fel,intre 1 kg si 2kg prinzi intr-una Daca mergi ai ocupatie toata ziua,sper sa iau si ceva capturi mai mari,ca am auzit ca este. Faza tare e ca daca te sacaie nevasta ca tot mergi la pescuit ,poti sa o iei si pe ea,are tipu' sezlonguri de plaja,umbrele de soare,gratare ......bere rece. Incep intradevar sa arate tot mai frumos baltile de pescuit,pe la noi prin Timis. ... mai mult

• 12-07-2009

Partida pescuit stolnici

o balta extraordinara cu potential mare de peste,usor usor va ajunge o balta de concursuri,patronul doreste sa scoata tot ce e pana in 4 kg,pescarii pot sa prinda cat poate duce dar nu bucati mari,acelea se va elibera si se va oferi bonuri gratuite,daca ai venit o data acolo nu cred ca iti mai trebe alta balta... fir intins ... mai mult

• 13-07-2009

Partida pescuit blanzi 1

una din cele mai slabe partide de pescuit,nu am vazut o trasatura,nu am vazut un peste,nu o recomand nimanui. ... mai mult

• 18-07-2009

Partida pescuit ghiroda

Multa iarba in balta 1 :(. Am pierdut 4 crapi in buruieni, s-au bagat in ragalii si nu am mai vazut nici montura de acolo macar. De plictiseala am dat la pluta si am prins caras dupa caras, insa micut. Am obs ca au intrat si specii noi din Bega gen oblete, platica, rosioara. Cine vrea sa se distreze daca momeste la mal poate aduna kilograme bune de carasel aici(3 degete de lat poate si un pic mai mare). ... mai mult

• 19-07-2009

Partida pescuit lacul lui tibi

Un lac in care se prinde crap .Un lac cu lume civilizata si sper sa ramina asa. Felicitari pentru tot ce a reusit sa faca din acest lac ,sper sa ramina macar la acest nivel.Merita sa incercati ,nu ve-ti regreta ... mai mult

• 20-07-2009

Partida pescuit fundulea 1

Baietii astia nu inceteaza sa controleze juvelnicele fara sa ceara voie... Ce sa mai spun... nesimtire totala... Chiar este asa de greu: " pot sa ma uit si eu in juvelnic, va rog frumos?" sau: "va rog frumos puteti sa-mi aratati captura dumneavoastra" ... bine ei vorbesc cu tine la per "tu" de parca ai crescut cu ei pe balta... nesimtire fantastica !!! Nu mai am cuvinte... cred ca nu-i mai vizitez. ... mai mult

• 25-07-2009

Partida pescuit stolnici

Drum foarte bun pana la balta. Administratorul est OK. Balta este foarte frumoasa. Noaptea nu a tras deloc dar dimineata a inceput sa miste. Am fost mai multi pescari si toti am prins cel putin 5 crapi intre 1 kg si 3 kg. Insa cea mai mare captura a fost un crap de 14 kg. Pacat ca nu am fost eu ci unul din prietenii mei. Am avut si sonar si am "vazut" ca este peste mult si destul de mare. ... mai mult

• 26-07-2009

Partida pescuit stolnici

Drum OK. Vreme superba. Ce bine ca am putut merge de luni dupa-amiaza la pescuit. Am prins 7 crapi intre 1 si 3,5 kg si am avut activitate si noaptea si ziua. ... mai mult

• 29-07-2009

Partida pescuit butimanu

PANARAMA! Langa maluri plutesc pesti morti , chiar si la 1,5 kg (novac) , (balta 2) , la monturi clasice NICI-O tzaca toata ziua , drept pt care 2 monturi "la bomba" ===> 1kg (1 ciortanel de 0.5 kg si 5 carasi din care unu mai "imbracat". Altii erau cu totii la bomba sau la "grebla" . Apa scazuta cu 0,8-1,0 metri si un prostalau zice :" Nu vedeti ca-i apa scazuta?! Azi navodim novacul! Plecati pe balta 2!" ... mai mult

• 31-07-2009

Partida pescuit bunget 2

Drum foarte bun. Balta foarte frumoasa (doar tantarii te supara RAU). Administratorul baltii super OK. Balta are potential, dar e obligatoriu sa plantezi, altfel este foarte greu sa prinzi ceva mai mare. Peste exista si e destul de mare. Vecinii au prins un crap de 7-8 kg. O sa revin mai pregatit. ... mai mult

• 05-08-2009

Partida pescuit ghiroda

Vant foarte puternic, zi foarte buna de pescuit. Cam toata lumea a prins crap. Locatia nu a fost dintre cele mai bune dar a fost ok. La pluta la paine eu si cu un coleg am adunat impreuna 7.7 kg caras nu mai mare decat palma. Acum ce am vazut la balta m-a lasat cu un gust amar. Se fura crap ca in codru si numai cu jandarmi cred ca ar putea face fata paznicii sa nu se fure. Asa e romanul, daca nu fura nu e sanatos. Eu inteleg 1 crap de gust de 2-3 kg dat peste gard, dar sa furi un sac de crap est ... mai mult