Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit ior

am prins doua marlite.se poate da la peste "la liber" in timpul campaniei! ... mai mult

Partida pescuit lacul tineretului

Am fost azi(09.05.2009) in tineretu la plimbare si am intrebat pescari ce-au prins raspunsul a fost nimik sau experientza,pescari dormea sau vb fara a mai da la peste,nu styu ce se intampla cu pesty din lacu asta dar daca te uiti de pe debarcader se vad sute de rosioare(puiet),sper sa creasca mari... ... mai mult

• 09-05-2009

Partida pescuit movilita 2

cea mai proasta partida din ultimul timp. de ocolit aceasta balta administrata de tepari. precizez ca am fost 4 pescari care nu am vazut ciupitura nici macar la viermusi la bat. am bagat halaul in speranta ca vom prinde niste pestisori sa dam la biban cand ce sa vezi, in halau erau numai puiet de biban de 5 mm care nici nu incapea in ac pentru ca erau abia iesiti din icre. pe deasupra mai sunt si paznicii aroganti. DE OCOLIT MOVILITA 1,2 SI 3 ... mai mult

Partida pescuit fundulea 1

balta foarte buna cu peste foarte frumos si de greutati diferite este populata cu crap si salonta de 4 kg cel mai mult am luat si un somn de 4 kg 4 salonte un romanesc si restul carasei am pierdut un peste de vreo 8-10 kg langa ponton dintr-o greseala de a mea balta merita patron este super ok loc de gratar toalete umbrare si foarte mult peste eu ma duc si miercuri si stau iar pana vineri seara nu se umbla la apa nu i se da de mancare si ca o concluzie:balta are 2 ha si inchipuiti-va ca ... mai mult

Partida pescuit lacul micesti

Caldura mare.Crapii la 1-2 kg stateau la suprafata fara sa se uite la momeala care le plutea in fata nasului.Nicio trasatura macar.Saptamana viitoare se inchide pentru repopulare.Poate mai incercam odata si apoi trecem pe apele curgatoare Somes,Mures,etc.Iesim putin mai ieftin.Fir intins! ... mai mult

• 05-06-2011

Partida pescuit lupsanu bazin1

dupa partida care trebuia sa fie de 24h la lehliu sat am plecat mai dep arte cc.20 km. la lupsanu 1 aici te asteapta la bariera platesti si nu te mai deranjaza nimeni pana la plecare,pe balta 2 masini,am zis gata la fel ca la lehliu,ma plantat 4 lansete si una am dat la buchet de rame,pana la ora 4 dimineata ma scapat un ciortan de 1,5 kg.si un somn african la cc.3,5-4kg,dupa ora 7 am prins 3 crapi 1 de 4kg,2kg,si 2 de 2kg.pe balta sunt umbrare wc,se poate campa fara probleme,am plecat in jur de ... mai mult

• 30-06-2012

Partida pescuit ior

cu o trestie si o lanseta am prins un stapazan(cred ca asa se spune-pui salau apr400gr),7bibani,un caras de vreo 600gr. ... mai mult

Partida pescuit ghiroda

A mers fff slab din nou, doar cativa crapi prinsi pe balta ... mai mult

• 10-05-2009

Partida pescuit manjesti

.....a fost o balta manjesti....acum e nimik...sau poate doar am prins o zi proasta. 8 lansete.....captura o stiuca 400 grame...5 carasi,frumosi...4 bibani cat hamsii,,rosioara si atat . in total 5 kg de peste. si asta nu numai eu.....toti pescari se plangeau. mentionez ca in ziua in care am ajuns trageau cu navodul...putin peste....caras frumos,,salau si stiuca....si ceva chinezesc, balta de evitat. ... mai mult

Partida pescuit dara

la prima ora asta insemnand ora 4.30 timpul foarte bun pentru pescuit.nadit,monturi ,lansari si toata ziua cu asta m-am ocupat sa fac orice este posibil ca sa prind ceva dar ieri am avut o zi tare proasta in ale pescuitului.cred ca nimeni de pe balta din ce am vazut eu nu au prins decat carasei.data viitoare poate o sa fie mai bine. ... mai mult

Partida pescuit campenesti

Un drum destul de accesibil pietruit se poate ajunge destul de usor cu masina pina pe marginea lacului. Malul este destul de jos asa ca se poate campa aproape de bete. Peste este putin si mic nu cred ca s-a mai populat de foarte mult timp carasi micuti iar de crap nu mai are rost sa povestim. Un alt sfat pe care il pot oferii in caz ca facetzi si voi aceeasi greseala ca si mine si sa mergetzii acolo la pescuit este acela de a va duce umbrela sau pavilion pt soare pe toata balta cel putin pe iaz ... mai mult

• 05-06-2011

Partida pescuit mata radeanu

Prutul nu si-a revenit din amorteala si nici nu da semne ca asta s-ar intampla prea curand. Asa ca mi-am propus o iesire la Mata-Radeanu, pentru ca-mi era dor sa simt in fir un crapcean sau un cteno mai rasarit. Nu a fost sa fie dar macar i-am vazut coada cum spun pescarii. Doi crapceni au intrat la varga poftind la boaba de porumb dulce iar trei s-au infruptat din buchetelul de viermusi atarnat in carligul de la montura feeder. Cu solzi cu tot si fara sa le scot apa din gura sau aerul din basic ... mai mult

• 02-07-2012

Partida pescuit oltenitei

am trecut azi pe la balta Oltenitei(am avut treaba la Calarasi) si am vorbit cu cei trei pescari care erau pe iaz si toti au reusit capturi de peste cinci kg crap romanesc si salonta la boiles. Erau foarte multumiti si au spus ca au eliberat mult ciortan si crap. ... mai mult

• 12-06-2008

langa pod am prins o stiuca (3,7kg)! ... mai mult

Partida pescuit cotul chiului

Sal,o noua partida de pescuit la Cotul chiului,cu rezultate dezamagitoare in privinta crapului dar bune la prins caras si somn.Am plantat lansetele 8 la nr impreuna cu zvety,la porumb si boiles cca 120 m si nu am avut nici un rezultat in 40 ore.Da in schimb ne-am distrat la caras la undita si lanseta,lanseta cu momitor,iar batul de 6 m,trage in prostie carasul la orice ai pune in carlig,rama rosie,viermusi mamalica patratik mica.La somn numai noaptea la rama neagra,am incercat si la lipitori dar ... mai mult

• 10-05-2009

Partida pescuit puscasi

nimik spectaculos......vreo 7 kg platica...si 3 caras....departe crapul, stiuca sau salaul. taxa foarte mare....100 lei 4 lansete...parerea mea multi bani satisfactie redusa.... ... mai mult

Partida pescuit moara vlasiei 2

O partida foarte solicitanta pe o balta buna de crap, unde capturile nu se lasa asteptate. Desi vremea sa anuntat urata (si asa a si fost) foarte multa ploaie in special a doua zi unde pana la ora 12-13 a ploaut cu galeata si cad era ploia in toi atunci plecau mulintele cu toate acestea crapii au dansat pe saltea toate noaptea si ziua. Pratic peste noapte nu am dormit de loc am avut si 3 trasuturi deodata. Impeuna cu un prieten am muncit la greu pt a scoate ffff multi crapi incat nu am ma ... mai mult

Partida pescuit fundulea 2

Am pescuit dupa 29..06 ora 18:00 pana pe 30.06 seara.Nici urma de peste,o singura trasatura si aia ratata,dar scazuse apa destul de mult! Ma rog,am prins o zi proasta,dar chestia ptr care postez comentariu este ca,tot in aceeasi zi in acelasi loc chiar langa tabla cu balta privata in care dadeam de plictiseala cu pietricel sa sperii vrabiile,cineva a prins peste,plus a mai si scapat,ma gandesc ca a dat repede in ora care am dormit-o,a prins pestele si a plecat,.... poate ca cei care vor sa-si ... mai mult